eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KodrąbPrzystosowanie budynku SP ZOZ w Kodrębie dla potrzeb osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przystosowanie budynku SP ZOZ w Kodrębie dla potrzeb osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7

1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie budynku SP ZOZ w Kodrębie dla potrzeb osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a10ca4d-4e30-4807-b0e4-b1dafe650f5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026868/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przystosowanie budynku SP ZOZ w Kodrębie dla potrzeb osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPI.271.27.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku SP ZOZ w Kodrębie dla potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie:
Modernizacja przedsionka i klatki schodowej
a) Roboty remontowe,
b) Obudowy filarów płytami gk,
c) Posadzki z wykładziny rulonowej pvc z wywinięciem na ściany,
d) Nadproża – belki stalowe z obudową z płyt g-k,
e) Instalacje elektryczne i oświetlenie,
f) Wykończenia wewnętrzne,
g) Wymiana balustrady schodowej,
Montaż platformy schodowej wewnętrznej o parametrach nie gorszych niż:
h) Napęd Elektryczno – linowy, Prędkość jazdy [m/s] 0,11, Zasilanie [V] 1x230, Moc silnika [kW] 0,75÷1,1, Kąt nachylenia szyny [⁰] 0 – 60, Głośność pracy [dB] < 60, Zabezpieczenia: Aktywna podłoga – system przeciwzgnieceniowy, Antypoślizgowy podest, Rampy najazdowe na obu krawędziach podestu, Barierki i rampy zabezpieczające przed zjechaniem z podestu, Blokada kluczykowa na platformie i kasetach przywoławczych, Przycisk awaryjny STOP na platformie, Poręcz na ścianie platformy ułatwiająca wjazd,
i) Tor jezdny Krzywoliniowy Długość toru jezdnego [m] ~13, Montaż toru jezdnego W ciągu biegów schodowych do ściany, zakręt na spoczniku montowany na słupkach kotwionych do posadzki Ilość zakrętów 2x 90°, Ilość przystanków 2 przystanki Parking dolny Bezpośrednio na wprost przed schodami Parking górny Przy krawędzi ostatniego stopnia (platforma nie wyjeżdża poza bieg schodowy) Udźwig [kg] 225 Wymiar podestu [mm] 700x750 z krótkimi klapami najazdowymi 150 mm Składanie/rozkładanie Automatyczne, Przywołanie platformy na przystankach Za pomocą kaset radiowych – 2 szt. Sterowanie na platformie przyciski, Wykończenie Tor jezdny stalowy, malowany proszkowo na kolor RAL 7035 lub RAL 9007, Platforma malowana na kolor RAL 7035 lub RAL 9007, Słupki stalowe, malowane proszkowo na kolor RAL 7035 lub RAL 9007 Szerokość szyny platformy montowanej do ściany [mm] ~120, Szerokość złożonej platformy [mm] ~360, Szerokość silnika z torowiskiem na górnym końcu prowadnicy [mm] ~200,
Montaż platformy schodowej zewnętrznej o parametrach nie gorszych niż:
j) Napęd Elektryczno – linowy, Prędkość jazdy [m/s] 0,11, Zasilanie [V] 1x230, Moc silnika [kW] 0,75÷1,1, Kąt nachylenia szyny [⁰] 0 – 60, Głośność pracy [dB] < 60, Zabezpieczenia: Aktywna podłoga – system przeciwzgnieceniowy, Antypoślizgowy podest, Rampy najazdowe na obu krawędziach podestu, Barierki i rampy zabezpieczające przed zjechaniem z podestu, Blokada kluczykowa na platformie i kasetach przywoławczych, Przycisk awaryjny STOP na platformie, Poręcz na ścianie platformy ułatwiająca wjazd, Udźwig [kg] 225 Wymiar podestu [mm] 700x750 z krótkimi klapami najazdowymi 150 mm Składanie/rozkładanie Automatyczne, Przywołanie platformy na przystankach Za pomocą kaset radiowych – 2 szt. Sterowanie na platformie przyciski, Wykończenie Tor jezdny stalowy, malowany proszkowo na kolor RAL 7035 lub RAL 9007, Platforma malowana na kolor RAL 7035 lub RAL 9007, Słupki stalowe, malowane proszkowo na kolor RAL 7035 lub RAL 9007 Szerokość szyny platformy montowanej do ściany [mm] ~120, Szerokość złożonej platformy [mm] ~360, Szerokość silnika z torowiskiem na górnym końcu prowadnicy [mm] ~200,
k) Dostarczenie na potrzeby dokumentacji UDT pomiarów elektrycznych oraz protokołu budowlanego.
l) Przeprowadzenie odbioru technicznego UDT.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34514700-0 - Platformy ruchome

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować osobą/-ami zdolną/-ymi do wykonywania zamówienia w szczególności osobą/-ami posiadającą/-ymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm), tj.:
osobą, która będzie kierownikiem budowy, posiadającą - uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą "Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.