Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00463812/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00466929/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO MIASTA MYSZKOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4463051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO MIASTA MYSZKOWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b9eea70-626e-4b98-8c4a-0871ceba71a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045774/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Sporządzenie planu ogólnego miasta Myszkowa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2024.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego miasta Myszkowa wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz udział w czynnościach związanych z jego opracowaniem. Podstawą sporządzenia planu ogólnego jest uchwała Nr LXXIII/552/24 Rady Miasta w Myszkowie z dnia 21 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Myszkowa. Obszar opracowania w granicach administracyjnych miasta Myszkowa. Powierzchnia planu około 7 353 ha.
Wymagany zakres ww. planu ogólnego zgodnie z art. 13a ust. 1 i 4, art. 13b-13e, 13g, 13h ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r. poz. 2758) i Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełniania zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz.U. z 2024 r. poz. 729).
2. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie i wyczerpująco opisany w załączniku nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Z uwagi na nałożony na gminy obowiązek sporządzenia nowego dokumentu planistycznego jakim jest plan ogólny gminy o randze prawa miejscowego, który zastąpi studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (który takiej rangi nie posiada) i który sporządzany jest dla całego obszaru miasta w jego granicach administracyjnych, a także z uwagi na obowiązujące przepisy ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisy wykonawcze do ustawy, które to przepisy ściśle określają tryb i zasady sporządzenia planu ogólnego, ze względów merytorycznych uzasadnionych powyższymi argumentami, podział zamówienia na części jest niemożliwy zarówno pod względem prawnym, techniczno-organizacyjnym, jak i ekonomicznym. Opracowanie obligatoryjnych dokumentów sporządzanych w ramach przedmiotu zamówienia, dotyczących strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, takich jak „Prognoza oddziaływania na środowisko”
i „Opracowanie ekofizjograficzne” dotyczą obszaru całego miasta w jego granicach administracyjnych, co uzasadnia brak możliwości podziału zamówienia na części. Wielkość obszaru objętego opracowaniem, rozległa problematyka i wielowątkowość ustaleń planu ogólnego wynikająca z przepisów prawa, a także nowe wymagania techniczne dla sporządzanych opracowań planistycznych, w tym w zakresie cyfryzacji ustaleń planu ogólnego niewątpliwie będą mieć wpływ na oferowaną kwotę wynagrodzenia za wykonanie ww. usługi. Wykonawca będzie musiał dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tworzących interdyscyplinarny zespół, składający się z ludzi o wiedzy, fachowości i doświadczeniu gwarantującym właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Specyfika tworzenia aktów planowania przestrzennego wymagać będzie od wykonawcy także wielokrotnej, fizycznej obecności w terenie, co może mieć znaczenie ze względu choćby na koszty dojazdów. Wszystkie ww. czynniki, będą mieć wpływ na oferowaną cenę wykonania zamówienia.
4. Rodzaj zamówienia: usługa.
5. Kody CPV dotyczące zamówienia:
1) Główny kod CPV:
- 71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego
i zagospodarowania terenu;
2) Dodatkowe kody CPV:
- 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp., ale wymaga osobistego pełnienia funkcji głównego projektanta przez osobę wskazaną w ofercie Wykonawcy, wyznaczoną do realizacji zamówienia jako głównego projektanta, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tej osoby w okolicznościach określonych w § 15 ust. 2 pkt 1 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 13 do SWZ
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli
są już znani.
W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie osoby wyznaczonej na głównego projektanta do realizacji zamówienia, tj. sporządzenia planu ogólnego miasta Myszkowa, posiadającej uprawnienia/kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130) oraz żąda wykazania w ofercie doświadczenia tej osoby.
10. Wymagane dane dotyczące wskazanej osoby i jej doświadczenia Wykonawca podaje w formularzu oferty – załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Rozwoju Regionu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134872
7.3.3) Ulica: ul. Środkowa 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-584
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO ROZWOJU REGIONU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO ROZWOJU REGIONU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawa serwerów z licencjami
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem realizowanym w formule "zaprojektuj i wybuduj" pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK w ramach zadań inwestycyjnych - 3 części zamówienia
- Dostawy produktów żywnościowych - nabiał dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Brąszewice III postępowanie
- Opracowanie ogólnego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nagłowice
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza
- Wymiana odeskowania górnej części ścian szczytowych i impregnacja wszystkich połaci dachowych drewnianego Spichlerza w Skomlinie
- Wykonanie projektu planu ogólnego Gminy Będzino.
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Wilczęta
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.