eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck"Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z podziałem na 2 Części: Cz. 1: "Rozbudowa oraz przebudowa -szkoła Kłanino", Cz. 2: "Rozbudowa budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z podziałem na 2 Części:
Cz. 1: „Rozbudowa oraz przebudowa -szkoła Kłanino”, Cz. 2: „Rozbudowa budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.domzalicka@starostwo.puck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z podziałem na 2 Części:
Cz. 1: „Rozbudowa oraz przebudowa -szkoła Kłanino”, Cz. 2: „Rozbudowa budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46e342b7-7b5f-4466-aa8e-c9f65fedae12

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045508/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z podziałem na 2Części: Cz.2 „Rozbudowa oraz przebudowa budynku szkoły w Kłaninie”, Cz. 2: „Rozbudowa budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego - etap II” Działania 6.2. Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 w zakresie projektów dotyczących rozwoju infrastruktury szkolnictwa zawodowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477822

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WW.272.2.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155716 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane nad realizacją zadania pn.
1) Część 1: „Rozbudowa oraz przebudowa budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie”
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany w trakcie realizacji przedmiotu Umowy zapewnić wymaganą osobę do rozliczeń Kontraktu i Umowy, zapewnić wielobranżowy zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz świadczyć usługi przez 3 lata podczas okresu gwarancyjnego i rękojmi Kontraktu.
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić wszystkie wymagane Prawem budowlanym osoby, które będą pełnić funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, w branżach, które wchodzą w zakres zadania m.in.
 konstrukcyjno-budowlanej,
 elektrycznej i elektroenergetycznej,
 sanitarnej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

79211000-6 - Usługi księgowe

4.5.5.) Wartość części: 78858 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane nad realizacją zadania pn.
2) Część 2: „Rozbudowa budynku warsztatów szkolnych o trzy segmenty pomiędzy budynkiem szkoły, a budynkiem warsztatów przy Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku”.
2. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany w trakcie realizacji przedmiotu Umowy zapewnić wymaganą osobę do rozliczeń Kontraktu i Umowy, zapewnić wielobranżowy zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz świadczyć usługi przez 3 lata podczas okresu gwarancyjnego i rękojmi Kontraktu.
3. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić wszystkie wymagane Prawem budowlanym osoby, które będą pełnić funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, w branżach, które wchodzą w zakres zadania m.in.
 konstrukcyjno-budowlanej,
 elektrycznej i elektroenergetycznej,
 sanitarnej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

79211000-6 - Usługi księgowe

4.5.5.) Wartość części: 785858 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części 1 i Części 2 zamówienia wynosiły dla każdej z Części: 46 499,99 zł brutto. Oferta z najniższą ceną, zarówno w Części 1 i w Części 2 wynosiła 59 040,00 zł brutto, co przekraczało kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zarówno w Części 1, jak i w Części 2.
Zamawiający nie mógł zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, zarówno w Części 1, jak i w Części 2.
Ceny wszystkich pozostałych złożonych ofert zarówno w Części 1, jak i w Części 2 przewyższały kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający w zaistniałej sytuacji unieważnił postępowanie w obu częściach bez badania ofert. Takie działanie Zamawiającego potwierdza przywołana poniżej opinia z Komentarza do Prawa Zamówień Publicznych UZP:
"(...) Zgodnie z art. 222 ust. 4 p.z.p. zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W jednostkach sektora finansów publicznych kwota ta, w przeciwieństwie do wartości zamówienia i zaoferowanej ceny, ma swoje źródło w planie finansowym lub w dokumentach planowania wieloletniego. Jest to wiążąca deklaracja na temat minimalnej sumy gwarantowanej, która stanowi dodatkowy warunek zamówienia. Udostępnienie informacji o minimalnej sumie gwarantowanej, najpóźniej przed otwarciem ofert, zapobiega bezzasadnemu unieważnieniu postępowania z powodu rzekomego braku środków. Przez złożenie oświadczenia w sprawie deklarowanej kwoty zamawiający zobowiązuje się przyjąć ofertę najkorzystniejszą, jeśli zaoferowana cena lub koszt nie przekroczy tej kwoty. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, odnosi się zarówno do ceny, jak i – jeżeli dotyczy – kosztu. Ustawodawca wyraźnie dopuścił możliwość zwiększenia kwoty pokrycia finansowego w związku z wyborem oferty. Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie »może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty« należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. (…) Natomiast w przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji ceny lub koszty określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez zamawiającego. Hołdując racjonalności, przesłanka ta zakłada unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, w sytuacji gdy od początku wiadomo, że cena żadnej oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a zamawiający tego limitu nie zmieni. Sformułowanie przepisu (»zamawiający unieważnia«) prowadzi do wniosku, że ustawowy przymus unieważnienia postępowania zachodzi od razu, gdy tylko okaże się, że zachodzi jedna z dwóch alternatywnych przesłanek, a zamawiający nie może lub nie chce zwiększyć kwoty pokrycia finansowego (...)"

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.