Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00608101/01 - Wynik z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont obiektów sportowych Szkoły Podstawowej nr 50 przy ul. Czeskiej 38 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WROCŁAW - ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931040088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Januszowicka 15 A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-135
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@zim.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont obiektów sportowych Szkoły Podstawowej nr 50 przy ul. Czeskiej 38 we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78ff4b25-2fe6-4911-b7de-7b536bd13c2e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032726/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.44 Przebudowa boiska oraz bieżni na terenie Szkoły Podstawowej nr 50 przy ul. Czeskiej we Wrocławiu w trybie projektuj i buduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wnioski, zawiadomienia i informacje, odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://zim-wroc.logintrade.net, lub pocztą
elektroniczną na adres bzp@zim.wroc.pl.
1.1. Za moment wpływu oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na platformie zakupowej po
stronie Zamawiającego lub datę i godzinę wpływu wiadomości na skrzynkę poczty elektronicznej Zamawiającego.
1.2. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
a) rtf, pdf, xps, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx;
b) zip, 7Z;
c) xml, xsd;
d) XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES.
1.3. Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie
przekraczającej 150 MB, a wskazana skrzynka poczty elektronicznej o łącznej wielkości 20 MB. W związku z tym, większe pliki
zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia powyższych wielkości.
2. Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane
zostały na stronie internetowej pod adresem https://zim-wroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
3. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
4.Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów
technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; e-mail:
helpdesk@logintrade.net.
5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozdziale X,
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń przekazywanych przez Wykonawcę musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu w sprawie środków dowodowych oraz Rozporządzeniu w sprawie dokumentów
elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Ze strony Zamawiającego pracownikiem upoważnionym do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie zamówienia jest Anna
Majewska (bzp@zim.wroc.pl)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.362.62.SP-50_Czeska.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont obiektów sportowych Szkoły Podstawowej nr 50 przy ul. Czeskiej 38 we Wrocławiu, w podziale na zadania:
Zadanie 1: Przebudowa boisk wielofunkcyjnych oraz skoczni w dal wraz z infrastrukturą towarzyszącą – realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj, w tym:
Etap 1: opracowanie dokumentacji projektowej,
Etap 2: realizacja robót budowlanych,
Zadanie 2: Budowa bieżni lekkoatletycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262210-6 - Fundamentowanie
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Końcowa ocena danej oferty zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez nią za
poszczególne kryteria.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans ceny i kryteriów określonych w
SWZ, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.
4. Zamawiający informuje, że należy bardzo szczegółowo wypełnić tabele w formularzu ofertowym dotyczące doświadczenia osób
dysponowanych na funkcje projektanta i kierownika budowy wpisując nazwę inwestycji wraz z opisem robót pozwalającym stwierdzić, że
wymienione realizacje potwierdzają posiadanie doświadczenia zawodowego postawionego przez Zamawiającego w powyższych
punktach jak również okres realizacji inwestycji wraz z okresem pełnienia funkcji projektanta i funkcji kierowniczych oraz nazwę i adres Zamawiającego.
5. Zamawiający informuje, że należy zaznaczyć TAK w formularzu ofertowym w przypadku deklarowania zatrudnienia osób
młodocianych lub niepełnosprawnych lub bezrobotnych, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór
prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie
dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej
ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami (art. 225 ust. 1 Ustawy
Pzp). W takiej sytuacji wykonawca ma obowiązek:
6.1. poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego;
6.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
6.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
6.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe projektanta
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób młodocianych lub niepełnosprawnych lub bezrobotnych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi Zadania 1 i Zadania 2
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. ZDOLNOŚĆ DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadającej osobowości prawnej albo wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą lub zawodową, są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
3. SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA.
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
4.1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
4.1.1. osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności:
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjnej lub drogowej,
c) sieci i instalacji sanitarnych,
d) sieci i instalacji elektrycznych.
4.1.2. kierownikiem budowy oraz kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej,
b) sieci i instalacji sanitarnych,
c) sieci i instalacji elektrycznych,
4.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.:
4.2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, opracowali minimum 2 dokumentacje projektowe każda obejmująca swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont terenów sportowych o powierzchni 800 m2 każdy
ORAZ
4.2.2. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia każde polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie terenów sportowych o powierzchni 800 m2 każdy;
LUB
4.2.3. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane w formule „projektuj–buduj” każda polegająca na zaprojektowaniu i budowie lub przebudowie lub remoncie terenów sportowych o powierzchni 800 m2 każdy
5. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:
5.1. przez Wykonawcę samodzielnie, lub
5.2. przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lub
5.3. samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
Dopuszczalne jest łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia poprzez wykazanie przez jeden podmiot doświadczenia opisanego w punkcie 4.2.1 oraz przez drugi podmiot doświadczenia opisanego w punkcie 4.2.2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
brak5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenia Wykonawcy:1.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,
1.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
1.3. o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich,
1.4. o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
2. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w
przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).
3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3.1. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do
podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy złożone wraz z ofertą elektronicznie w formie oryginału lub w
formie kopii notarialnie poświadczonej elektronicznie.
3.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli
każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 58 Ustawy Pzp),
złożone wraz z ofertą elektronicznie w formie oryginału lub w formie kopii notarialnie poświadczonej elektronicznie.
4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone wraz z ofertą elektronicznie w formie oryginału albo
złożone wraz z ofertą cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej w formie kopii notarialnie poświadczonej
elektronicznie lub w formie kopii poświadczonej elektronicznie przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
21 000,00 złotych6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:Zadanie 1 Etap 1: do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy
Zadanie 1 Etap 2: do 10 miesięcy od daty zawarcia umowy
Zadanie 2: do 10 miesięcy od daty zawarcia umowy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.