Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00334740/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00343400/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017427604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 94
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-807
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gitd.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7770b5e2-129f-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00146017/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wsparcie techniczne dotyczące projektów realizowanych w GITD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG.ZPB.230.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 356940,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.
1.1.Zamówienie obejmuje: wsparcie pracowników Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w zakresie wytwarzania, utrzymania i rozwoju aplikacji oraz systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.
1.2.Wsparcie, o którym mowa powyżej obejmuje:
a) wsparcie w zakresie zbierania wymagań dotyczących rozwoju obecnych oraz powstających systemów informatycznych,
b) weryfikacja dokumentacji dotyczącej systemów informatycznych, wskazanie nieprawidłowości oraz obszarów niezbędnych do uzupełnienia,
c) weryfikacja dokumentacji projektowej,
d) weryfikacja jakości kodów źródłowych,
e) weryfikacja poziomu bezpieczeństwa,
f) weryfikacja spełnienia wymagań określonych w aktach prawnych dotyczących systemów informatycznych,
g) weryfikacja stanu infrastruktury teleinformatycznej oraz planów zmian,
h) projektowanie założeń oraz architektury dla aplikacji / systemów,
i) wsparcie Zamawiającego w procesach odbioru produktów dostarczanych przez firmy zewnętrzne w ramach podpisanych umów,
j) modelowanie oraz optymalizacja wybranych procesów biznesowych,
k)wprowadzanie modyfikacji w systemach informatycznych Zamawiającego,
l)wsparcie we wdrażaniu oprogramowania,
m) analizę pracochłonności zadań związanych z budową oraz rozwojem systemów,
n)konsultacje w zakresie budowania oraz rozwoju systemów informatycznych.
2.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w
Części III SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i IV SWZ Projektowanych Postanowieniach Umowy ( PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72243000-0 - Usługi programowania
72316000-3 - Usługi analizy danych
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306196,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306196,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSITION TECHNOLOGIES-SOFTWARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272903279
7.3.3) Ulica: ul. Pawia 55
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSITION TECHNOLOGIES-SOFTWARE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSITION TECHNOLOGIES-SOFTWARE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306196,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Umowa obowiązuje przez okres 24 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do dnia
wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację Umowy, o których mowa w § 6 ust. 1 Umowy, zależnie od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie specyfikacji interoperacyjności dla prototypu Systemu Standaryzacji Informacji w Diagnostyce Laboratoryjnej (SSIDL) w ramach projektu: Wdrożenie słownika LOINC w obszarze diagnostyki (...)
- Świadczenie usług utrzymaniowych oraz deweloperskich Elektronicznego Systemu Udzielania Dotacji - na okres 24 miesięcy
- Opracowanie narzędzia informatycznego do rozpoznawania w nieprzetworzonych danych tekstowych, czyli treściach internetowych ofert pracy, ściśle określonych jednostek nazwanych.
- Pełnienie roli wspierającej integrację działań dziedzinowych i informatycznych w ramach projektu: Wdrożenie słownika LOINC w obszarze diagnostyki laboratoryjnej oraz opracowanie prototypu Systemu(...)
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Usługa serwisu pogwarancyjnego, wsparcia technicznego i bieżącej konserwacji posiadanego i wdrożonego systemu informatycznego mMedica wraz z e-Rejestracją na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.