eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Transportu Drogowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017427604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 94

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-807

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gitd.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7770b5e2-129f-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00146017/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wsparcie techniczne dotyczące projektów realizowanych w GITD

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postęp. prowadzone jest w jęz. polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem: https://przetargi gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet i pod nazwą: Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD znak sprawy: BDG.ZPB.230.8.2024.
2.Komunik. w postęp. o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków kom. elektronicznej, za pośrednictwem Platformy
pod adresem wskazanym w pkt. 1. 3.Kom. między Zam a Wyk, w tym wszelkie oświad., wnioski, zawiadomienia oraz informacje
przekazywane są za pośrednictwem Platformy, pod adresem wskazanym w pkt 1, z zastrzeżeniem pkt 10. UWAGA Podst.źródłem
informacji jest Platforma, wszelkie fakultatywne powiad. za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z
działaniem serwerów pocztowych na których działanie Zam nie ma wpływu.4.Środki kom. elektr.wskazane w pkt 2. służące do
odbioru dokum. elektronicznych zawierających oferty spełniają wymagania o których mowa w art. 68 ustawy Pzp oraz wskazane w §
11 ust. 1 Rozp. PRM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządz. i przek. informacji oraz wymagań technicznych dla dokum.
elektronicznych oraz środków kom. elektronicznej w post. o udzielenie zamówienia pub. lub konkursie Dz. U. z 2020 r. poz. 2452.
5.Środki kom. elektronicznej wskazane w pkt 2. służące do odbioru dokum. elektronicznych zawierających oświadczenia, o których
mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp
(oświadczenie Wyk wspólnie ubiegających się o zamówienie) oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe
środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp jeżeli dotyczy zamówienia, oraz
informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt.4. umożliwiają identyfikację podmiotów
przekazujących te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dokładnego czasu i daty ich odbioru.6.Korzystanie z Platformy jest
bezpłatne. 7.Wszelką kores. związaną z niniejszym post. należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Kores. uważa się za
przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zam przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie
potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. 8.Kom. między Zam, a Wyk, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy w zakładce Kores. (również Pyt.i odp). Za datę
wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy i przekazania przy jej
użyciu. 9.Wyk przystępując do post. o udzielenie zamówienia publ., tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku posiadania konta w
Platformie, logując się, akceptuje Regulamin zamieszczony na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz
warunki korzystania z Platformy wynikające z Instrukcji wskazanych w pkt 4.12.7. Cz. I SWZ a także uznaje je za wiążące. 10. Zam
przewiduje możliwość kom. się z Wyk przy użyciu innych środków kom. elektronicznej niż Platforma oraz przy użyciu innych środków
kom. niż środki kom. elektronicznej w zakresie dotyczącym udzielenia zamów. publ. tj. zawarcia umowy. 11 Zam informuje, iż w
przypadku jakichkolwiek wątp. związanych z zasadami korzystania z Platformy Wyk. winien skontaktować się z dostawcą
rozwiązania teleinform. Platforma zakup.GITD tel. +48 22 257 22 23 infol. dostępna w dni rob., w g. 9.00-17.00 e-mail:
oneplace@marketplanet.pl. 12. Wym.tech. zawarte w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG.ZPB.230.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 356940,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.
1.1.Zamówienie obejmuje: wsparcie pracowników Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w zakresie wytwarzania, utrzymania i rozwoju aplikacji oraz systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.
1.2.Wsparcie, o którym mowa powyżej obejmuje:
a) wsparcie w zakresie zbierania wymagań dotyczących rozwoju obecnych oraz powstających systemów informatycznych,
b) weryfikacja dokumentacji dotyczącej systemów informatycznych, wskazanie nieprawidłowości oraz obszarów niezbędnych do uzupełnienia,
c) weryfikacja dokumentacji projektowej,
d) weryfikacja jakości kodów źródłowych,
e) weryfikacja poziomu bezpieczeństwa,
f) weryfikacja spełnienia wymagań określonych w aktach prawnych dotyczących systemów informatycznych,
g) weryfikacja stanu infrastruktury teleinformatycznej oraz planów zmian,
h) projektowanie założeń oraz architektury dla aplikacji / systemów,
i) wsparcie Zamawiającego w procesach odbioru produktów dostarczanych przez firmy zewnętrzne w ramach podpisanych umów,
j) modelowanie oraz optymalizacja wybranych procesów biznesowych,
k)wprowadzanie modyfikacji w systemach informatycznych Zamawiającego,
l)wsparcie we wdrażaniu oprogramowania,
m) analizę pracochłonności zadań związanych z budową oraz rozwojem systemów,
n)konsultacje w zakresie budowania oraz rozwoju systemów informatycznych.
2.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w
Części III SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i IV SWZ Projektowanych Postanowieniach Umowy ( PPU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

72243000-0 - Usługi programowania

72316000-3 - Usługi analizy danych

72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika

72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania

72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (najwyższa liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria), pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
3. Ocena końcowa oferty w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert stanowi sumę ocen cząstkowych w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.
4. Przyznawanie liczby punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad opisanych w cz II, lit. B SWZ - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba jednocześnie realizowanych zleceń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:
1.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w niniejszym postępowaniu.
1.2.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w niniejszym postępowaniu.
1.3. Zdolności ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w niniejszym postępowaniu.
1.4. Zdolności zawodowej – w zakresie wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na:
- wykonaniu i utrzymaniu przez okres co najmniej 12 miesięcy systemu informatycznego wspierającego procesy biznesowe dla co najmniej 100 użytkowników, o wartości
nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każde,
i/lub
- rozwoju i utrzymaniu przez okres co najmniej 12 miesięcy systemu informatycznego wspierającego procesy biznesowe dla co najmniej 100 użytkowników, o wartości
nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każde.
Każde z zamówień, o których mowa powyżej obejmować musi co najmniej:
1) analizę biznesową,
2) projektowanie systemów lub zmian,
3) programowanie w technologiach Java lub .NET z wykorzystaniem relacyjnej bazy danych,
4) wdrożenie produkcyjnego.
Pod pojęciem użytkownik Zamawiający rozumie aktywne konto dla jednej osoby fizycznej, zawierającej określone uprawnienia (zestaw ról) w ramach dostarczonego lub rozwijanego systemu informatycznego w wersji produkcyjnej.
Uwaga !
Przez jedno zamówienie rozumie się zamówienie w ramach jednej umowy, przy czym jeśli:
- Wykonawca wykonywał zamówienie wspólnie z innym Wykonawcą (np. w ramach konsorcjum) uprawniony jest wykazać się/legitymować się jedynie swoim własnym doświadczeniem zdobytym w ramach realizowanego, w ramach konsorcjum zamówienia;
Odnośnie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.5.Zdolności technicznej - w zakresie posiadania potencjału kadrowego:
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje do realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej:
1.5.1. 1 specjalistą ds. analizy biznesowej posiadającym odpowiednie kwalifikacje czyli co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w modelowaniu procesów potwierdzone udziałem, w roli Analityka Biznesowego, w realizacji co najmniej dwóch projektów informatycznych o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każdy, zakończonych sukcesem tj. wdrożeniem produkcyjnym;
1.5.2. 1 specjalistą ds. projektowania systemów posiadającym odpowiednie kwalifikacje czyli co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem, w roli Architekta, w realizacji co najmniej jednego projektu o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, zakończonego sukcesem tj. wdrożeniem produkcyjnym;
1.5.3. 1 specjalistą ds. bezpieczeństwa systemów posiadającym odpowiednie kwalifikacje czyli co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe z obszaru bezpieczeństwa systemów potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej jednego projektu o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, zakończonego sukcesem tj. wdrożeniem produkcyjnym oraz posiada przynajmniej jeden ważny certyfikat ze wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12.10. 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz. U. 2018 r. poz. 1999) w rozum. art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. z 2023 r. poz. 913);
1.5.4. 1 programistą posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe
w programowaniu w technologii Java mającym minimum 5-letnie doświadczenie w projektach informatycznych potwierdzone udziałem w roli Programisty, w realizacji co najmniej 1 projektu o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, zakończonego sukcesem tj. wdrożeniem produkcyjnym;
1.5.5. 1 programistą posiadającym kwalifikacje i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu platformy .NET, potwierdzone udziałem w roli Programisty, w realizacji co najmniej jednego projektu o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, zakończonego sukcesem tj. wdrożeniem produkcyjnym.
Uwaga !
Wymagania, w stosunku do potencjału kadrowego, określone powyżej są wymaganiami minimalnymi.
Zamawiający zastrzega wymóg realizowania przedmiotu zamówienia przez osoby wskazane przez Wykonawcę w Wykazie doświadczenia członków zespołu na zasadach określonych w Umowie.
Wykonawca może wskazać więcej osób niż wymagane minimum. W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby, każda z osób – w zależności od roli, którą będzie pełnić – musi spełniać wszystkie wymagania określone dla danej roli. Zamawiający dopuszcza wskazania tej samej osoby dla różnych ról.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z wzorem określonym w Formularzu DP.3), o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.)
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507).
II. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. I pkt. 1. dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

III. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia/podmioty udostępniające zasoby składają wraz z ofertą oświadczenie z art. 125 ust 1 Pzp, o którym mowa w Części II SWZ, które tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, potwierdzając na dzień składania ofert spełnianie
warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia.
Szczegółowe wymagania w zakresie jego formy i sposobu złożenia zostały określone w ust. 7 pkt 7.2.-7.6. Część I SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1. W zakresie warunku dot. zdolności zawodowej w zakresie wiedzy i doświadczenia: wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym Formularzem DP.4.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2. W zakresie warunku dot. zdolności technicznej w zakresie potencjału kadrowego: Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (tj. wykaz osób i doświadczenia członków zespołu wykonawcy, którzy będą oddelegowani do realizacji zamówienia) w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym Formularzem nr DP.5.
II.
1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia/Podmioty udostępniające zasoby składa wraz z ofertą oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp, o którym mowa w Części II SWZ. Oświadczenie, to stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, potwierdzający na dzień składania ofert spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia.
2. Szczegółowe wymagania w zakresie formy dokumentu określonego w pkt. II ust. 1 i sposobu jego złożenia zostały określone w ust. 7 pkt. 7.1-7.7 Część I SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę stanowi wypełniony formularz „Oferta” (Formularz OF.0.) oraz dokumenty wymienione w Warunkach szczególnych SWZ.
Wraz z ofertą powinny być złożone:
1. oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 3 pkt. 3.6. Część I SWZ i w zakresie wymaganym postanowieniami Części II (zgodnie z wzorem określonym w For. DP.1).
2. oświadczenie, z którego wynika, które usługi, dostawy lub roboty bud. wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień (zgodnie z wz. określonym w Form. DP.2), jeżeli dotyczy zamówienia;
3. oświadczenie, z którego wynika, które usługi i roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy w sytuacji gdy: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (zgodnie z wzorem określonym w Form. DP.2), jeżeli dotyczy zamówienia;
4. pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa ust. 3 pkt. 3.4.4.-3.4.5. Część I SWZ, w przypadku, w którym Wykonawca polega na jego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
5. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż język polski;
6. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 6.12.5 SWZ Cz. I., Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewen. umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;
8. dowód wniesienia wadium (wnoszone w innej formie niż w pieniądzu)
9. uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa, stosownie do postanowień zawartych w ust. 6 pkt. 6.14. Część I SWZ; Wykonawca ma również obowiązek wykazać, że informacje oznaczone jako tajemnica przedsiębiorstwa stanowią tajemnicę jego przedsiębiorstwa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł: (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100);
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
3. Pozostałe informacje dotyczące wniesienia wadium zostały określone w Części II SWZ lit. C

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

I. 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty;
c) wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
d) Zamawiający może określić szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne. Szczegółowe informacje w tym zakresie opisane są w Części II SWZ.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w części I SWZ pkt 3.6., składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokumenty wskazane w części II SWZ, lit. A, ust. 6 składa każdy z tych Wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części II SWZ lit. A ust. 1 zostaną spełnione jeżeli Wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki:
1) odnośnie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane;
2) jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w ramach zamówień wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, warunek o którym mowa w ust. 1 pkt 1.4 , dotyczy zamówień, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
3) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności;
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień odnośnie zakresu faktycznie i konkretnie zrealizowanego w ramach czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów, np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
4.2.W celu potwierdzenia, które zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z wzorem określonym w Formularzu DP.2), jeżeli dotyczy zamówienia.
II. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 UPWAU.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ.
2. Zamawiający będzie zobowiązany do wykorzystania co najmniej 1000 roboczogodzin w ramach niniejszego zamówienia
3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
3.1. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia Zamawiający, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp,
żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania
przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane).
3.2. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte
wykonanie zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-31 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy Pzp.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
4. Zamawiający nie określa wymogu zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę z uwagi, na fakt iż czynności wskazane do realizacji w ramach zamówienia publicznego nie polegają na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
5. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie zastrzega wymogów ani wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w przepisie 96 ust. 1 ustawy Pzp
7. Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który:
a) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie obligatoryjnych przepisów z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp; UWAGA! w związku z ograniczoną liczbę znaków w przedmiotowym formularzu - Ogłoszenia o zamówieniu - brak możliwości przytoczenia pełnego brzmienia wskazanych wyżej podstaw wykluczania. Pełne brzmienie podstaw wykluczenia wskazano w Cz. I SWZ.
b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507).)
c) spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane w Części II SWZ;
d) złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
8. Jako dopuszczalne określa formaty danych zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (dalej również jako „KRI”) o wielkości do 100 MB. Jednocześnie Zamawiający zaleca/rekomenduje stosowanie w szczególności następujących formatów danych, dokumentów i oświadczeń: .pdf, .doc, .docx. Za pośrednictwem Platformy można przesyłać wiele pojedynczych plików każdy w jednym ze wskazanych w KRI formatów, lub plik archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików w dowolnym akceptowalnym formacie. W przypadku, gdy plik sporządzony w jednym z formatów
opisanych w KRI nie jest wskazany na liście plików obsługiwanych przez Platformę, wystarczy go zapisać w folderze archiwum ZIP.
9 .Dopuszcza się posługiwanie się podpisem: kwalifikowanym, osobistym, bądź zaufanym.
10. Zamawiający rekomenduje używanie znacznika czasu.
11.Zamawiający nie przewiduje:
a) przeprowadzenia zebrania przedofertowego z Wykonawcami;
b) możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
12. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą: 5% ceny całkowitej podanej w ofercie zgodnie z art. 452 ust. 2 ustawy Pzp.
13.Zamawiający nie przewiduje, że unieważni postępowanie w przypadkach określonych w art. 310 ustawy Pzp, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
14. Zamawiający nie przewiduje obowiązku przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
15. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.