Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00467403/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów leczniczych dla programu lekowego Poradni Okulistycznej Szpitala Powiatowego w Limanowej
Dostawy produktów do dezynfekcji skóry i ran
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Limanowej Imienia Miłosierdzia Bożego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304378
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18/3372710
1.5.8.) Numer faksu: 18/3372710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitallimanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpitallimanowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów leczniczych dla programu lekowego Poradni Okulistycznej Szpitala Powiatowego w LimanowejDostawy produktów do dezynfekcji skóry i ran
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea0cc5b6-76f3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ/61/D/P/L/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 306279,8 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy produktów do dezynfekcji skóry i ran. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 75700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy produktów leczniczych dla programu lekowego Poradni Okulistycznej Szpitala Powiatowego w Limanowej (zad.1 poz. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33662100-9 - Środki oftalmologiczne
4.5.5.) Wartość części: 146999 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79684,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90604,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79684,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79684,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158759,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158759,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158759,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAYER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260019068
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 158
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158759,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zad. nr 3 Liczba otrzymanych ofert 1; Liczba ofert dodatkowych 0, Liczba otrzymanych od MŚP: 0, Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0, Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:0, Licza ofert odrzuconych w tym liczba ofert zawierających rażąąco niską cenę lub koszt: 0, Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0, Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:44059,20 PLN, Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44059,20 PLN Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie, Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie, Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie, Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Inny rodzaj, Dane (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nazwa wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o. Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799, Ulica: Krzemieniecka 120, Miejscowość: Wrocław, Kod pocztowy:54-613, Woj: dolnośląskie, Kraj: POLSKA, Czy wykonawca ptrzewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom? Nie, Data zawarcia umowy: 2023-11-28, Wartość umowy: 44059,20 PLN, Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesięcy.
Zad. nr 4 Liczba otrzymanych ofert 1; Liczba ofert dod. 0, Liczba otrzymanych od MŚP: 0, Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0, Liczba ofert wyk. z siedzibą w państwie spoza EOG:0, Licza ofert odrzuconych w tym liczba ofert zawierających rażąąco niską cenę lub koszt: 0, Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę : 0, Cena oferty z najniższą ceną: 45143,96 PLN, Cena oferty z najwyższą ceną: 45143,96PLN Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie, Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie, Sekcja VII. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie, Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Inny rodzaj, Dane (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.
Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799, Ulica: Krzemieniecka 120, Miejscowość: Wrocław, Kod pocztowy:54-613, Województwo: dolnośląskie, Kraj: POLSKA, Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie,
zy wykonawca ptrzewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom? Nie, Data zawarcia umowy: 2023-11-28, Wartość umowy: 45143,96 PLN, Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej"
- "Adaptacja pracowni gastronomicznych w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej i Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej".
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.