eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokEOP.332.30.24 Dostawa energii elektrycznej



Og³oszenie z dnia 2024-09-30

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
EOP.332.30.24 Dostawa energii elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EOP.332.30.24 Dostawa energii elektrycznej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b993edc-e232-44a2-aeff-a59d501b53c5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00522613

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.8 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b993edc-e232-44a2-aeff-a59d501b53c5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0b993edc-e232-44a2-aeff-a59d501b53c5

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0b993edc-e232-44a2-aeff-a59d501b53c5 . Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) – identyfikator postêpowania: ocds-148610-b1693d75-81fc-11ee-9aa3-96d3b4440790 . 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem
poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP. Wykonawca przygotowuje
ofertê na „Formularzu ofertowym” udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako za³±cznik do SWZ i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj±
siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnêtrzny. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu „Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub
sk³adane wraz z ofert±. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”. Ofertê, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO")
informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego
prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie
internetowej Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.30.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postêpowania jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku. W odniesieniu do lokalizacji przy ul. Pogodnej 22 w Bia³ymstoku przedmiot zamówienia bêdzie obejmowa³ tak¿e odbiór energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji tj. rozliczenie energii elektrycznej wprowadzonej przez Zamawiaj±cego (prosumenta energii odnawialnej). 5. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany przedmiotu zamówienia polegaj±cej na wy³±czeniu z umowy poszczególnych nieruchomo¶ci w sytuacji zaprzestania ich administrowania. Zamawiaj±cy gwarantuje pozostawienie do koñca obowi±zywania umowy minimum 6 punktów poboru energii elektrycznej. Zamawiaj±cy zastrzega tak¿e mo¿liwo¶æ zwiêkszenia liczby punktów poboru energii maksymalnie o 3 nowe punkty poboru energii elektrycznej, przy czym zwiêkszenie ilo¶ci punktów poboru energii elektrycznej odbywaæ siê bêdzie tylko w obrêbie wskazanych w ofercie grup taryfowych. Zamawiaj±cy informuje, ¿e planuje inwestycjê polegaj±c± na budowie budynku Podstacji w £apach. Przewidywany termin zakoñczenia inwestycji przypada na dzieñ 19.07.2025 r. W zwi±zku z powy¿szym Istotne postanowienia umowy przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany lokalizacji punktu poboru energii elektrycznej w £apach przy ul. Cmentarnej w przypadku oddania nowo wybudowanego obiektu do u¿ytkowania w trakcie trwania umowy na dystrybucjê energii elektrycznej. W nowej lokalizacji przewidywana jest instalacja fotowoltaiczna, co oznacza, i¿ zamówienie bêdzie obejmowa³o tak¿e odbiór energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji tj. rozliczenie energii elektrycznej wprowadzonej przez Zamawiaj±cego (prosumenta energii odnawialnej).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczno¶æ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:

CENA OFERTOWA BRUTTO (Cof) – waga 100%

Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru:


Cof = ( C min / Cof bad ) x 100

gdzie:
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych
odrzuceniu.
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e:
- posiada wa¿n± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (art. 117 ust 2 ustawy Pzp.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: brak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy: aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

17. Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy nie stworzy³ na potrzeby niniejszego postêpowania formularza interaktywnego. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) Wype³niony Formularz Cenowy [wg Za³±cznika nr 5 do SWZ]
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 4 do SWZ]
3) Dowód wniesienia wadium;
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
4) W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w postêpowaniu jest obowi±zany wnie¶æ wadium
w wysoko¶ci 8.000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³ 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
• pieni±dzu,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
3. Wadium musi zostaæ zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok:
Nr rachunku bankowego:
Santander Bank Polska S.A.: 03 1500 1344 1213 4006 0375 0000.

Na dokumencie potwierdzaj±cym wniesienie wadium winna byæ umieszczona informacja:
„Wadium – przetarg na dostawê energii elektrycznej na rzecz SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku”
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym,
6. Na dokumencie bêd±cym form± wadium do³±czonym do oferty musi byæ wyra¼nie okre¶lony przedmiot, którego wadium dotyczy „Wadium - przetarg na dostawê energii elektrycznej na rzecz SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku”
7. W zwi±zku z wnoszeniem wadium za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia oraz wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia dokumentu w postaci elektronicznej w formie elektronicznej – z zastrze¿eniem, i¿ bêdzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcê gwarancji/ porêczyciela.
8. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
9. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 8 powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXII niniejszej SWZ.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej elektronicznym lub elektronicznej kopii, po¶wiadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§4 ust. 1 Umowy: Strony s± uprawnione do dokonania zmian Umowy w przypadku:
a) zmiany grupy taryfowej lub mocy Umownej,
b) zmniejszenia liczby punktów poboru energii, przy czym Zamawiaj±cy gwarantuje pozostawienie do koñca umowy minimum 6 punktów poboru energii elektrycznej,
c) zwiêkszenia liczby punktów poboru energii maksymalnie o 3 nowe punkty poboru energii elektrycznej z mo¿liwo¶ci± w³±czenia dla nowych lokalizacji zapisów dot. odbioru energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji, przy czym zwiêkszenie ilo¶ci punktów poboru energii elektrycznej odbywaæ siê bêdzie tylko w obrêbie wskazanych w ofercie grup taryfowych,
d) w przypadku zmiany przepisów prawa Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa,
e) zmiany terminu rozpoczêcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych Punktów poboru energii, je¿eli zmiana ta wynika z okresu trwania procedury zwi±zanej z rozwi±zaniem dotychczasowych umów, f) zmniejszenia stawek cen energii elektrycznej za 1 kWh, w przypadku zmiany ustawy prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej ustawy, a tak¿e wprowadzenia innych aktów prawnych reguluj±cych sprzeda¿ energii elektrycznej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, g) z zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani mu zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z dochowaniem nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
§ 5 ust 1 Umowy: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ waloryzacji opisanej w art. 439 Pzp, zgodnie z którym wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy za wykonanie Umowy - cen jednostkowych netto energii elektrycznej za 1 kWh wyszczególnionych w formularzu ofertowym mo¿e ulec zmianie (podwy¿szenie lub obni¿enie) w przypadku zmiany cen energii, przy zachowaniu poni¿szych zasad wskazanych w § 5 umowy EOP.332.30.24.
§6 Umowy: Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany postanowieñ niniejszej umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r.o pracowniczych planach kapita³owych.
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcy.
Szczegó³owe warunki zmiany umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-08 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-08 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.