eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potok WielkiBudowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Potoczku oraz przy Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Potoku-Stanach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Potoczku oraz przy Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Potoku-Stanach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POTOK WIELKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 106

1.5.2.) Miejscowość: Potok Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@potokwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad165a6f-28a6-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Potoczku oraz przy Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Potoku-Stanach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad165a6f-28a6-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009876/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa hali sportowej przy PSZP w Potoku Stanach

1.1.9 Budowa hali sportowej przy PSZP w Potoczku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6816000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. I „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Potoczku”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robot budowlanych
polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o konstrukcji stałej wraz z
zapleczem sanitarno-szatniowym i łącznikiem, a także kompleksowe wyposażenie obiektu w oparciu
o załączoną koncepcję stanowiącą załącznik do niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Główną funkcją projektowanego obiektu jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć
sportowo-rekreacyjnych dla uczniów. Uzupełnieniem funkcji podstawowej jest takie zaprojektowanie
obiektu boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji, aby mógł on pełnić rolę miejsca
rekreacji i czynnego wypoczynku również poza godzinami funkcjonowania szkoły. Budowla sportowa
powinna być połączona funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły, a w czasie wolnym od zajęć lub
w trakcie ich trwania powinien posiadać możliwość pełnego wydzielenia wraz z zapleczem i
funkcjonowania jako samodzielny obiekt. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych.
Inwestycja obejmuje:
- Boisko wielofunkcyjne wraz z wyposażeniem sportowym i sanitarno-szatniowym.
- Drewniane zadaszenie pokryte plandeką dwuwarstwową PCV.
- Łącznik pomiędzy szkołą a zadaszeniem,
- Dostosowanie budynku szkoły przy budowie łącznika,
- Wykonanie zewnętrznego ziemnego przyłącza kablowego elektroenergetycznego NN zalicznikowego wraz z panelami fotowoltaicznymi.
- Wykonanie zewnętrznego przyłącza kanalizacyjnego,
- Wykonane zewnętrznego przyłącza wodociągowego,
- Wykonanie instalacji pompy ciepła do ogrzewania łącznika i zaplecza szatniowo – sanitarnego,
- Instalacje ziemnej instalacji gazowej,
- Wykonanie utwardzeń w postaci chodnika i drogi dojazdowej,
- Zagospodarowanie zieleni,
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 20kW,
- Wykonanie strzelnicy laserowej dla czterech stanowisk,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Programie funkcjonalno-użytkowym
- które stanowią załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.5.) Wartość części: 3408000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. II „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Potoku-Stanach”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robot budowlanych
polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o konstrukcji stałej wraz z
zapleczem sanitarno-szatniowym i łącznikiem, a także kompleksowe wyposażenie obiektu w oparciu
o załączoną koncepcję stanowiącą załącznik do niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Główną funkcją projektowanego obiektu jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć
sportowo-rekreacyjnych dla uczniów. Uzupełnieniem funkcji podstawowej jest takie zaprojektowanie
obiektu boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji, aby mógł on pełnić rolę miejsca
rekreacji i czynnego wypoczynku również poza godzinami funkcjonowania szkoły. Budowla sportowa
powinna być połączona funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły, a w czasie wolnym od zajęć lub
w trakcie ich trwania powinien posiadać możliwość pełnego wydzielenia wraz z zapleczem i
funkcjonowania jako samodzielny obiekt. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych.
Inwestycja obejmuje:
- Boisko wielofunkcyjne wraz z wyposażeniem sportowym i sanitarno-szatniowym.
- Drewniane zadaszenie pokryte plandeką dwuwarstwową PCV.
- Łącznik pomiędzy szkołą a zadaszeniem,
- Dostosowanie budynku szkoły przy budowie łącznika,
- Wykonanie zewnętrznego ziemnego przyłącza kablowego elektroenergetycznego NN
zalicznikowego wraz z panelami fotowoltaicznymi.
- Wykonanie zewnętrznego przyłącza kanalizacyjnego,
- Wykonane zewnętrznego przyłącza wodociągowego,
- Wykonanie instalacji pompy ciepła do ogrzewania łącznika i zaplecza szatniowo – sanitarnego,
- Instalacje ziemnej instalacji gazowej,
- Wykonanie utwardzeń w postaci chodnika i drogi dojazdowej,
- Zagospodarowanie zieleni,
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 20kW,
- Wykonanie strzelnicy laserowej dla czterech stanowisk

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Programie funkcjonalno-użytkowym
- które stanowią załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.5.) Wartość części: 3408000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, przed terminem otwarcia ofert poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 700 000,00 zł brutto dla cz I oraz również kwotę 2 700 000 zł brutto dla cz. II postępowania.

W związku z tym, że Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy dla cz. I i II postępowania tj. GLIF sp. z o.o. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, a następny w kolejności pod względem korzystności Wykonawca zdecydowanie przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający w oparciu o powyższą dyspozycję zdecydował o unieważnieniu niniejszego postępowania, z uwagi na fakt, iż nie jest w stanie na dzień dzisiejszy zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, przed terminem otwarcia ofert poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 700 000,00 zł brutto dla cz I oraz również kwotę 2 700 000 zł brutto dla cz. II postępowania.

W związku z tym, że Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy dla cz. I i II postępowania tj. GLIF sp. z o.o. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, a następny w kolejności pod względem korzystności Wykonawca zdecydowanie przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający w oparciu o powyższą dyspozycję zdecydował o unieważnieniu niniejszego postępowania, z uwagi na fakt, iż nie jest w stanie na dzień dzisiejszy zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.