Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363128/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Potoczku oraz przy Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Potoku-Stanach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POTOK WIELKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 106
1.5.2.) Miejscowość: Potok Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@potokwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad165a6f-28a6-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Potoczku oraz przy Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Potoku-Stanach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad165a6f-28a6-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009876/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa hali sportowej przy PSZP w Potoku Stanach
1.1.9 Budowa hali sportowej przy PSZP w Potoczku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6816000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. I „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Potoczku”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robot budowlanych
polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o konstrukcji stałej wraz z
zapleczem sanitarno-szatniowym i łącznikiem, a także kompleksowe wyposażenie obiektu w oparciu
o załączoną koncepcję stanowiącą załącznik do niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Główną funkcją projektowanego obiektu jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć
sportowo-rekreacyjnych dla uczniów. Uzupełnieniem funkcji podstawowej jest takie zaprojektowanie
obiektu boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji, aby mógł on pełnić rolę miejsca
rekreacji i czynnego wypoczynku również poza godzinami funkcjonowania szkoły. Budowla sportowa
powinna być połączona funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły, a w czasie wolnym od zajęć lub
w trakcie ich trwania powinien posiadać możliwość pełnego wydzielenia wraz z zapleczem i
funkcjonowania jako samodzielny obiekt. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych.
Inwestycja obejmuje:
- Boisko wielofunkcyjne wraz z wyposażeniem sportowym i sanitarno-szatniowym.
- Drewniane zadaszenie pokryte plandeką dwuwarstwową PCV.
- Łącznik pomiędzy szkołą a zadaszeniem,
- Dostosowanie budynku szkoły przy budowie łącznika,
- Wykonanie zewnętrznego ziemnego przyłącza kablowego elektroenergetycznego NN zalicznikowego wraz z panelami fotowoltaicznymi.
- Wykonanie zewnętrznego przyłącza kanalizacyjnego,
- Wykonane zewnętrznego przyłącza wodociągowego,
- Wykonanie instalacji pompy ciepła do ogrzewania łącznika i zaplecza szatniowo – sanitarnego,
- Instalacje ziemnej instalacji gazowej,
- Wykonanie utwardzeń w postaci chodnika i drogi dojazdowej,
- Zagospodarowanie zieleni,
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 20kW,
- Wykonanie strzelnicy laserowej dla czterech stanowisk,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Programie funkcjonalno-użytkowym
- które stanowią załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.5.) Wartość części: 3408000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. II „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Potoku-Stanach”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robot budowlanych
polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o konstrukcji stałej wraz z
zapleczem sanitarno-szatniowym i łącznikiem, a także kompleksowe wyposażenie obiektu w oparciu
o załączoną koncepcję stanowiącą załącznik do niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Główną funkcją projektowanego obiektu jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć
sportowo-rekreacyjnych dla uczniów. Uzupełnieniem funkcji podstawowej jest takie zaprojektowanie
obiektu boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji, aby mógł on pełnić rolę miejsca
rekreacji i czynnego wypoczynku również poza godzinami funkcjonowania szkoły. Budowla sportowa
powinna być połączona funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły, a w czasie wolnym od zajęć lub
w trakcie ich trwania powinien posiadać możliwość pełnego wydzielenia wraz z zapleczem i
funkcjonowania jako samodzielny obiekt. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych.
Inwestycja obejmuje:
- Boisko wielofunkcyjne wraz z wyposażeniem sportowym i sanitarno-szatniowym.
- Drewniane zadaszenie pokryte plandeką dwuwarstwową PCV.
- Łącznik pomiędzy szkołą a zadaszeniem,
- Dostosowanie budynku szkoły przy budowie łącznika,
- Wykonanie zewnętrznego ziemnego przyłącza kablowego elektroenergetycznego NN
zalicznikowego wraz z panelami fotowoltaicznymi.
- Wykonanie zewnętrznego przyłącza kanalizacyjnego,
- Wykonane zewnętrznego przyłącza wodociągowego,
- Wykonanie instalacji pompy ciepła do ogrzewania łącznika i zaplecza szatniowo – sanitarnego,
- Instalacje ziemnej instalacji gazowej,
- Wykonanie utwardzeń w postaci chodnika i drogi dojazdowej,
- Zagospodarowanie zieleni,
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 20kW,
- Wykonanie strzelnicy laserowej dla czterech stanowisk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Programie funkcjonalno-użytkowym
- które stanowią załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.5.) Wartość części: 3408000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, przed terminem otwarcia ofert poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 700 000,00 zł brutto dla cz I oraz również kwotę 2 700 000 zł brutto dla cz. II postępowania.
W związku z tym, że Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy dla cz. I i II postępowania tj. GLIF sp. z o.o. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, a następny w kolejności pod względem korzystności Wykonawca zdecydowanie przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający w oparciu o powyższą dyspozycję zdecydował o unieważnieniu niniejszego postępowania, z uwagi na fakt, iż nie jest w stanie na dzień dzisiejszy zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, przed terminem otwarcia ofert poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 700 000,00 zł brutto dla cz I oraz również kwotę 2 700 000 zł brutto dla cz. II postępowania.
W związku z tym, że Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy dla cz. I i II postępowania tj. GLIF sp. z o.o. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, a następny w kolejności pod względem korzystności Wykonawca zdecydowanie przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający w oparciu o powyższą dyspozycję zdecydował o unieważnieniu niniejszego postępowania, z uwagi na fakt, iż nie jest w stanie na dzień dzisiejszy zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.