eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-LetniskoTermomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Garbatka-Letnisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrzyńskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Garbatka-Letnisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486210194

1.5.8.) Numer faksu: 486210054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garbatkaletnisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbatkaletnisko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cf08ec6-8724-4897-9723-32c26f179bcd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047205/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy przetargowej zamawiającego przez link: https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl.
5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
6. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
7. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl:

• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
● numer infolinii dla Wykonawców +48 (22) 257 22 23
* osobami do kontaktu są: Agnieszka Serafin nr tel. 48 62 10 194 w. 23, Agnieszka Płachta nr tel. 48 62 10 194 w.15

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym oraz w celu archiwizacji.
4) Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz przez okres wynikający z przepisów szczególnych dotyczących archiwizacji i wynikający z umów o dofinansowanie. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan prawo:
a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana,
b) do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z ROD przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIB.IZP.271.1.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej ”
2. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr Edycja 3PGR/2021/2244/PolskiLad, która określa m.in. źródła finansowania oraz zasady i warunki udzielenia i rozliczenia zmówienia publicznego i dotyczy realizacji przez Gminę Garbatka-Letnisko zamówienia pn.: „Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej ”
3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji technicznej, dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód wymaganych przepisami prawa a następnie wykonanie na ich podstawie robót budowalnych dla zadanie pn.: „Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej ”

1) „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Garbatce-Letnisko” oraz wymiana kotłów centralnego ogrzewania w następujących budynkach:
- PSP w Garbatce-Letnisko, ul. Hanki Lewandowicz 2
- Ośrodek Zdrowia w Garbatce-Letnisko, ul. Spacerowa 2
2) Dokończenie prac termomodernizacyjnych budynku GOPS i RGK w Garbatce-Letnisko
3) „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bogucinie Gmina Garbatka-Letnisko”
4) „Termomodernizacja budynku administracyjno-mieszkalnego Garbatka-Letnisko, ul. Kochanowskiego 119”

a) Zakres prac termomodernizacyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Garbatce-Letnisko” obejmuje:
 Ściany zewnętrzne przyziemia i piętra budynku grubości 50cm i 36 - projektowane ocieplenie – styropianem,
 Wykonanie elewacji z elementami drewnianymi w nawiązaniu do stylu nadświdrzańskiego, czyli drewnianej architektury letniskowej charakterystycznej dla Garbatki-Letnisko.
 Ocieplenie ścian piwnic oraz ścian stykających się z gruntem – minimum 1,0m p.p.t. – projektowane ocieplenie styropianem
 Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją – wełną mineralną
 Wymiana daszków z poliwęglanu na daszki ze szkła hartowanego.
 Wymiana orynnowania wraz z pasem podrynnowym
 Chorągiewka na dachu – montaż, remont
 Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku
 Montaż instalacji klimatyzacji
 Wymiana zaworów termostatycznych przy grzejnikach
 Wymiana kotła gazowego na nowy w budynku Urzędu Gminy.
 Wymiana kotła gazowego na nowy w budynku Ośrodka Zdrowia w Garbatce -Letnisko, PSP
w Garbatce-Letnisko o podobnej mocy grzewczej.

b) Dokończenie prac termomodernizacyjnych dla budynku GOPS i RGK w Garbatce-Letnisko” obejmuje:
- Dokumentacja
Wykonanie Inwentaryzacji wykonanych robót i opracowanie dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami, kosztorysami, charakterystyka energetyczna, dokumentacja powykonawcza w wykonanych robót i dokończonych.
- Dokończenie ocieplenia ościeży przy drzwiach głównych oraz przy wejściu do Kina,
- Ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej gruntu, ścian piwnic, położenie siatki,
- Wykonanie tynku mozaikowego na fundamencie,
- Wykonanie elementów nadświdrzańskich na elewacji budynku (po akceptacji zamawiającego),
- Montaż tablic na elewacji budynku,
- Podłączenie instalacji odgromowej oraz wymagane prawem pomiary rezystencji, sporządzić protokół urządzeń piorunochronnego oraz inne dokumenty wymagane prawem,
- Wykonanie opaski wokół budynku,
- Naprawa chodnika,
- Ocieplenie stropu nad częścią kinową, strop nad częścią główną wełną mineralną,
- Wymiana daszka nad tarasem w poziomie piętra z poliwęglanowego na szklany ze szkła hartowanego lub z innego trwałego materiału niezaciemniającego pokoje biurowe GOPSu - do uzgodnienia z Zamawiającym
- Wykonanie włazu na dach,
- Wymiana orynnowania oraz pasa podrynnowego
- Wykonanie obróbek blacharskich, rur spustowych,
- Wykonanie balustrad ze stali nierdzewnej, ocynkowanej pokolorowanej – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym,
- Wymiana okładziny posadzki z gresu tarasu na piętrze wraz z wykonaniem odwodnienia i izolacji wodochronnej,
- Demontaż istniejących schodów oraz Wykonanie nowych z kostki brukowej,
- Dobór i montaż klimatyzacji we wszystkich pomieszczeniach biurowych wraz z podłączeniem i uruchomieniem, doprowadzeniem instalacji elektrycznej (w razie potrzeby wystąpienie o zwiększenie mocy do PGE Dystrybucja) oraz przywrócenie do stanu pierwotnego elementów budynku po wykonanych robotach,
- Uporządkowanie terenu, dowóz ziemi, rozplantowanie i zasianie trawą.

c) Zakres prac termomodernizacyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bogucinie gmina Garbatka-Letnisko” obejmuje:
- Docieplenie stropu i stropodachu na budynku najstarszym, dwukondygnacyjnym. Docieplenie wełną mineralną wraz z paroizolacją
i wiatroizolacja. Przed wykonaniem docieplenia należy rozebrać istniejące pokrycie z blachy płaskie, istniejące warstwy docieplenia, sprawdzić stan więźby drewnianej i ewentualnie wymienić zużyte elementy na nowe.
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku najstarszym, dwukondygnacyjnym , nowe pokrycie wykonać z blachy płaskiej na rąbek stojący zgodnie z technologią układania producenta.
- Docieplenie stropodachu części dobudowanych / parterowej mieszczącej WC i parterowej podpiwniczonej mieszczącej sale lekcyjne/wełną mineralną stosowaną do docieplenia dachów płaskich .
- Grubość docieplenia ma wynikać z wykonanych obliczeń współczynnika przenikania ciepła U.
- Pokrycie dachów części dobudowanych /parterowej mieszczącej WC i parterowej podpiwniczonej mieszczącej sale lekcyjne/ blachą stalową płaską na rąbek stojący ,na podkonstrukcji z belek drewnianych. Pokrycie wykonać zgodnie z wytycznymi producenta.
- Docieplenie ścian zewnętrznych całego budynku - wszystkich części budynku. Ściany zewnętrzne przyziemia i piętra budynku dwukondygnacyjnego grubości 45cm , części parterowej 40cm - projektowane ocieplenie ścian – styropianem,
- Wykonanie elewacji całego budynku – wszystkich części budynku , tynk cienkowarstwowy, barwiony
w masie silikonowy.
- Ocieplenie ścian piwnic oraz ścian stykających się z gruntem – minimum 1,0m p.p.t. – projektowane ocieplenie styropianem
- docieplenie stropu między piwnicą i parterem /od strony piwnicy/.
- Wymiana orynnowania wraz z pasem podrynnowym
- Wykonanie instalacji odgromowej dla całego budynku
- Wykonanie obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych całego budynku
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- Dobudowa w poziomie parteru pomieszczenia kotłowni o powierzchni użytkowej około 18,0m2 wraz z wyposażeniem technologicznym i nowym kotłem, przebudową instalacji gazowej.
Prace na obiekcie PSP w Bogucinie można rozpocząć po ukończeniu zadania utworzenia żłobka tj. po 30.11.2025 roku

d) Zakres prac termomodernizacyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynku administracyjno-mieszkalnego Garbatka-Letnisko, ul. Kochanowskiego 119”
Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje:
- Zakres prac uwzględnia modernizację kotłowni z wymianą kotła,
- docieplenie styropianem ścian zewnętrznych nadziemia i cokołu styropianem grubości 15- grafitowym, λ=0,033 W/mxK,
-Tynk na ścianach nadziemia silikonowy, barwiony, kolorystyka według ustaleń z Inwestorem. Elewacja z elementami drewnianymi w nawiązaniu do stylu nadświdrzańskiego, czyli drewnianej architektury letniskowej charakterystycznej dla Garbatki-Letnisko.
-Tynk na cokole- mozaikowy.
- docieplenie styropianem fundamentowym grubości 10cm ścian fundamentowych stykających się z gruntem do poziomu ław fundamentowych / około 1,60m p.p.t./
- docieplenie wełną mineralną twardą stropodachu grubości 30cm .
-pokrycie dachu papą termozgrzewalną .
-pokrycie daszków blachą płaską.
-remont murków przy schodach zewnętrznych.
-remont kominów na stropodachu wraz z wykonaniem nowych obróbek z blachy.
-wymiana stolarki okiennej PCV wraz z utylizacją. Okna uchylno-rozwierne PCV sześciokomorowe wyposażone w nawiewniki higrosterowane. Współczynnik U =0,9 w/m2xK.
-wymianę drzwi zewnętrznych drewnianych, na drzwi PCV U =1,3 w/m2xK..
-wymianę rynien i rur spustowych nowe stalowe wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, pasa podrynnowego.
-wymianę okładziny schodów zewnętrznych z gresu
- wymiana pieca centralnego ogrzewania. Istniejący piec gazowy o mocy 42kW do wymiany na nowy , z uwzględnieniem wykonanego docieplenia budynku.
-remont pomieszczenia kotłowni o pow. użytkowej 9,40m - malowanie ścian.
-rozbiórka istniejącego , murowanego komina na elewacji północno-zachodniej.
-wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej.
-wykonanie chodnika z kostki brukowej szerokości 120cm od ogrodzenia do wejścia do budynku od strony północno-zachodniej.
-Remont ogrodzenia frontowego, wymiana bramy na nową. Istniejące ogrodzenie wykonane z przęseł stalowych / siatka w ramie z kątownika/ mocowanych do murowanych słupków ogrodzeniowych, podmurówka murowana.
-wykonanie instalacji odgromowej.

4. Zakres robót określony w pkt 1-4 nie wyczerpuje zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: . Zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 będą polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/wymiany m. in.:,
- robót ogólnobudowlanych naprawczych i odtworzeniowych,
- robót związanych z uporządkowaniem terenu,
- w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji, termomodernizacji, wymiany infrastruktury wraz ze wszystkimi ich elementami,
- w zakresie robót rozbiórkowych i zabezpieczających,
- w zakresie robot brukarskich,

Zamówienie zostanie udzielone na zasadach i warunkach określonych dla zamówienia podstawowego do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Realizacja robót polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych realizowana będzie w taki sam sposób i na warunkach jak zamówienie podstawowe określone w dokumentach postępowania, w tym SST, dokumentacjach projektowych i wzorze umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:

a) że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:

- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającej na wykonaniu budowy, przebudowy, modernizacji lub termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 800 000 ,00 zł brutto.

a) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, które będzie pełnić funkcję w trakcie realizacji zamówienia Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;

Uwaga:
1) Osoba, o których mowa powyżej powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682) wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi oraz być zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym inżynierów budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r poz. 551) lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
2) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art.12a ustawy Prawo budowlane oraz zastrzeżeniem przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2023 r. poz. 334

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie do innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ,
b) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ,
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji finansowej wykonawcy, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, o których mowa
w Rozdziale X ust. 1 SWZ (załącznik nr 2 i 3 do SWZ). Oświadczenia składają odrębnie:
a) Wykonawca,
b) Jeżeli dotyczy - Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 6 SWZ, potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
c) Jeżeli dotyczy - Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 7 SWZ; (załącznik 4a do SWZ),
2) Jeżeli dotyczy - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (załącznik nr 4 do SWZ),
3) Jeżeli dotyczy - Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa:
a) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne).
4) Jeżeli dotyczy - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp ( załącznik nr 8 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 19 000,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy Zwoleń O/Garbatka
67 91570002 0040 0400 0257 0019

Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - oznaczenie sprawy: RIB.IZP.271.1.17.2024 „Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej”.

5. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form,
o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
6. Zgodnie z art. 98 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
7. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach,
o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp,
8. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi/dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będa korzystne dla Zamawiającego lub konieczności wprowadzenia zmian wynikać będą z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zakres zmian określono w par. 23 załącznika nr 9 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.p

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.