eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZapewnienie systemu finansowo-księgowo-kadrowego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zapewnienie systemu finansowo-księgowo-kadrowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji Narodowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. J. Ch. Szucha 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-918

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@men.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie systemu finansowo-księgowo-kadrowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e21856a-1026-4d36-b3d5-af367a745159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224194/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zapewnienie systemu finansowo-księgowo-kadrowego dla MEN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-men.ezamawiajacy.pl/pn/MEN/demand/176320/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane
będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie
zamówienia – Platforma OnePlace zwana dalej „Platformą”:
https://zamowienia-men.ezamawiajacy.pl/pn/MEN/demand/176320/notice/public/details
2. Szczegółowe informacje dotyczące komunikacji elektronicznej zamieszczono w rozdziale 9 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer (zalecane
szerokopasmowe łącze internetowe),
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,
6) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps,
.odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg,
.ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc.
7) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku przez Zamawiającego dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert po odszyfrowaniu,
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Urzędu
Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisana została w Rozdziale 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.9.2024.WJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla rozwiązania podstawowego jest:
1) Zapewnienie ciągłości działania Ministerstwa Edukacji Narodowej poprzez zapewnienie Zamawiającemu czasowej licencji na System ERP Quorum lub system równoważny, w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego przez czas trwania umowy. W przypadku zaproponowania rozwiązania równoważnego Wykonawca zapewni migrację wszystkich danych z obecnie użytkowanego Systemu ERP Quorum do nowego, równoważnego rozwiązania.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) wraz z załącznikami (w tym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „SOPZ”). PPU dla rozwiązania podstawowego stanowią załącznik nr 1a do SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia dla rozwiązania wariantowego nr 1 jest:
1) Zapewnienie ciągłości działania Ministerstwa Edukacji Narodowej poprzez aktualizację posiadanego przez Zamawiającego systemu ERP enova365 wraz z usługami utrzymania, rozwoju oraz udzielenia wsparcia technicznego, na czas trwania umowy. Zamawiający wymaga przeprowadzenia procesu migracji danych z użytkowanego Systemu ERP Quorum
do zaktualizowanego Systemu ERP enova365.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) wraz z załącznikami (w tym w SOPZ). PPU dla rozwiązania wariantowego nr 1 stanowią załącznik nr 1b do SWZ.
3. Przedmiotem zamówienia dla rozwiązania wariantowego nr 2 jest:
1) Zapewnienie ciągłości działania Ministerstwa Edukacji Narodowej poprzez zapewnienie Zamawiającemu Systemu finansowo-księgowo-kadrowego w infrastrukturze informatycznej ministerstwa wraz z usługami utrzymania, rozwoju oraz udzielenia wsparcia technicznego
na czas trwania umowy, zgodnie z opisanymi funkcjonalnościami. Zamawiający wymaga przeprowadzenia procesu migracji danych z użytkowanego Systemu ERP Quorum do dostarczanego Systemu ERP, w przypadku wyboru innego systemu niż obecnie użytkowany przez Zamawiającego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) wraz z załącznikami (w tym w SOPZ). PPU dla rozwiązania wariantowego nr 2 stanowią załącznik nr 1c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48443000-5 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości

48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozwiązania Błędu krytycznego

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozwiązania Błędu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa funkcjonalność – Obsługa systemu dotacji

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dwustopniowa akceptacja wniosków kadrowych

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy (umowy) polegające na dostawie oraz wdrożeniu i/lub utrzymaniu systemu finansowo-księgowo-kadrowego klasy ERP (ang. Enterprise resource planning), o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych : Wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dowodów);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Tak

6.2.) Oferty wariantowe wraz ze złożeniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej: wymaga zamiast oferty podstawowej

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Jeżeli oferta jest składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci
ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2. Oferta Wykonawców, którzy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby
prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi
być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy określone są w § 16 Projektowanych postanowień umowy załącznika nr 1a do SWZ /§ 17 Projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 1b, 1c do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://zamowienia-men.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dla rozwiązania podstawowego – Wykonawca udzieli licencji na oprogramowanie tworzące System, licencji na inne oprogramowanie, którego działanie będzie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Systemu oraz na gwarancję na zasadach określonych w § 6 PPU, stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ na okres od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dla rozwiązania wariantowego nr 1 wynosi:
1) Etap I – Plan Realizacji Przedsięwzięcia – 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Termin ten uwzględnia dokonywanie przez Wykonawcę modyfikacji Planu Realizacji Przedsięwzięcia zgodnie z ewentualnymi zastrzeżeniami lub uwagami Zamawiającego zgłoszonymi w trakcie odbioru etapu.
2) Realizacja Etapów II-IV nastąpi w terminie nie dłuższym niż do dnia 20.12.2024 r.
3) Realizacja usług utrzymania, rozwoju oraz wsparcia techniczno - merytorycznego Systemu będzie liczona od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
3. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dla rozwiązania wariantowego nr 2 wynosi:
1) Etap I – Plan Realizacji Przedsięwzięcia – 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Termin ten uwzględnia dokonywanie przez Wykonawcę modyfikacji Planu Realizacji Przedsięwzięcia zgodnie z ewentualnymi zastrzeżeniami lub uwagami Zamawiającego zgłoszonymi w trakcie odbioru etapu.
2) Realizacja Etapów II-IV nastąpi w terminie nie dłuższym niż do dnia 20.12.2024 r.
3) Realizacja usług utrzymania, rozwoju oraz wsparcia techniczno - merytorycznego Systemu będzie liczona od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.