Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467855/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00478093/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00485243/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00489299/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wybudowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 150 kW na terenie MOSIR mieszczącym się przy ul. Wschodniej 2
95-100 Zgierz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WSCHODNIA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosirzgierz@mosir.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17f9ce23-9338-4994-bb96-1eea95e6e93a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wybudowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 150 kW na terenie MOSIR mieszczącym się przy ul. Wschodniej 295-100 Zgierz”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17f9ce23-9338-4994-bb96-1eea95e6e93a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087287/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wybudowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 150 kwp Zgierz ul. Wschodnia 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Hali im. Zgierskich Olimpijczyków o mocy elektrycznej 150 kW ( +/-1 kW). Instalacja ma być wykonana z elementów nowych (rok produkcji 2024).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
• Wykonanie dokumentacji technicznej - projektu wraz z wymaganymi uzgodnieniami, w tym m.in. z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej.
• Instalowanie kompletnego systemu urządzeń fotowoltaicznych, a w tym m.in.
o montaż konstrukcji wsporczych pod moduły fotowoltaiczne,
o instalowanie instalacji fotowoltaicznej,
o montaż i konfigurację inwertera/ów fotowoltaicznych,
o instalowanie okablowania oraz wymaganych zabezpieczeń, w tym instalacji odgromowej.
o montaż i konfiguracja systemów monitorowania instalacji PV;
• uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń z operatorem systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej wraz z włączeniem do sieci operatora;
• uruchomienie monitoringu instalacji;
• wykonanie dokumentacji powykonawczej:
• prace i czynności nie wymienione a konieczne do wykonania, uruchomienia i włączenia do sieci operatora instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zmiana okoliczności, która zaistniała po złożeniu ofert, powoduje że realizacja zamówienia na obecnych warunkach nie jest możliwa. Wadą postępowania, o której mowa w art. 255 ust 6 jest powzięcie przez Zamawiającego informacji o braku możliwości wykonywania prac na dachu od grudnia 2030 roku. Jest to wada, która ma istotny charakter, jest niemożliwa do usunięcia i niemożliwe jest zawarcie ważnej umowy. Zamawiający otrzymał dofinansowanie na realizacjęzamówienia z Wojewódzkiego Funduszu Gospodarki Wodnej i Środowiska w Łodzi
i zgodnie z warunkami umowy musi rozliczyć dotację do 31 listopada 2024 r.
Kontynuowanie postępowania i udzielenie zamówienia nie będzie leżało w interesie
publicznym, rozumianym jako korzyści uzyskiwane w wyniku realizacji przedsięwzięć
służących ogółowi w zakresie zadań ciążących na administracji samorządowej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Budowa oświetlenia drogi wojewódzkiej Nr 702 od ronda w miejscowości Warszyce do miejscowości Wola Rogozińska
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMICZNO-BUDOWLANYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MALARSKIEGO ORAZ ARTYKUŁÓW METALOWYCH
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i protez
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Termomodernizacja niskiej części budynku A-10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.