Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00142207/01 - Wynik z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa szaf do przechowywania substancji niebezpiecznych, skrzynek plastikowych i wózków transportowych do bielizny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 585 77 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wachowska@jurasza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szaf do przechowywania substancji niebezpiecznych, skrzynek plastikowych i wózków transportowych do bielizny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e923aba-876f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105631/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.30 Meble medyczne w tym: akcesoria i drobne wyposażenie medyczne, wózki do przewozu pacjentów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
Platformy przetargowej do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem:
https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz.
346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy p.z.p., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 3, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego.
8. Zgodnie z 67 uPzp Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy przetargowej.
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
Google Chrome 31
Mozilla Firefox 26
Opera 18
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania,
a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach
i oświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach
i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ).
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR.
A. JURASZA W BYDGOSZCZY;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: je.nowak@jurasza.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych uPzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NLZ.2022.271.111
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest plastikowa skrzynka magazynowa z pokrywą na klips zgodnie z z opisem przedmiotu zamówienia i w ilości 30 szt. wskazanej w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 2409,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części):
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40%
ad. 1) Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60% - Oferta z najniższą ceną brutto (C) otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
ad. 2) Zasady oceny ofert w kryterium jakości (JRD) – waga 40% - punktacja zostanie przyznana wg poniższego wzoru:
Liczba pkt. oferty badanej uzyskanych za parametry pożądane w danym kryterium
JRD = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40% maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskanych
z parametrów pożądanych w danym kryterium, tj. 3
Parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości (parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości należy zadeklarować w formularzu ofertowym):
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 7 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia:
1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia (maksymalnie 7 dni) : max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
- reklamacja
- prośba o wystawienie korekty
- wymiana/ zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji
1-2 dni - 2 pkt.
3-4 dni - 1 pkt.
5 - 7 dni - 0 pkt.
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za parametry pożądane dla kryterium jakości to 3 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości (JRD)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest szafa do przechowywania substancji niebezpiecznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i w ilości 1 szt. wskazanej w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 13108,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części):
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40%
ad. 1) Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60% - Oferta z najniższą ceną brutto (C) otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
ad. 2) Zasady oceny ofert w kryterium jakości (JRD) – waga 40% - punktacja zostanie przyznana wg poniższego wzoru:
Liczba pkt. oferty badanej uzyskanych za parametry pożądane w danym kryterium
JRD = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40% maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskanych
z parametrów pożądanych w danym kryterium, tj. 3
Parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości (parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości należy zadeklarować w formularzu ofertowym):
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 7 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia:
1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia (maksymalnie 7 dni) : max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
- reklamacja
- prośba o wystawienie korekty
- wymiana/ zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji
1-2 dni - 2 pkt.
3-4 dni - 1 pkt.
5 - 7 dni - 0 pkt.
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za parametry pożądane dla kryterium jakości to 3 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości (JRD)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest szafa do przechowywania substancji i odczynników chemicznych 2 szt. i wentylator do szaf 2 szt., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i w ilości wskazanej w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 26878,86 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części):
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40%
ad. 1) Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60% - Oferta z najniższą ceną brutto (C) otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
ad. 2) Zasady oceny ofert w kryterium jakości (JRD) – waga 40% - punktacja zostanie przyznana wg poniższego wzoru:
Liczba pkt. oferty badanej uzyskanych za parametry pożądane w danym kryterium
JRD = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40% maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskanych
z parametrów pożądanych w danym kryterium, tj. 3
Parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości (parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości należy zadeklarować w formularzu ofertowym):
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 7 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia:
1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia (maksymalnie 7 dni) : max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
- reklamacja
- prośba o wystawienie korekty
- wymiana/ zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji
1-2 dni - 2 pkt.
3-4 dni - 1 pkt.
5 - 7 dni - 0 pkt.
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za parametry pożądane dla kryterium jakości to 3 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości (JRD)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest szafa ze stali nierdzewnej na narzędzia sekcyjne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i w ilości 2 szt.
wskazanej w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 13060,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33930000-8 - Meble do autopsji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części):
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40%
ad. 1) Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60% - Oferta z najniższą ceną brutto (C) otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
ad. 2) Zasady oceny ofert w kryterium jakości (JRD) – waga 40% - punktacja zostanie przyznana wg poniższego wzoru:
Liczba pkt. oferty badanej uzyskanych za parametry pożądane w danym kryterium
JRD = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40% maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskanych
z parametrów pożądanych w danym kryterium, tj. 3
Parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości (parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości należy zadeklarować w formularzu ofertowym):
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 7 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia:
1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia (maksymalnie 7 dni) : max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
- reklamacja
- prośba o wystawienie korekty
- wymiana/ zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji
1-2 dni - 2 pkt.
3-4 dni - 1 pkt.
5 - 7 dni - 0 pkt.
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za parametry pożądane dla kryterium jakości to 3 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości (JRD)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 5 jest wózek do przewożenia czystej i brudnej bielizny, pościeli, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i w ilości 8 szt. wskazanej w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 52604,64 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34912100-4 - Wózki popychane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczy wszystkich części):
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Kryterium jakości (JRD) – waga kryterium 40%
ad. 1) Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) – waga 60% - Oferta z najniższą ceną brutto (C) otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
ad. 2) Zasady oceny ofert w kryterium jakości (JRD) – waga 40% - punktacja zostanie przyznana wg poniższego wzoru:
Liczba pkt. oferty badanej uzyskanych za parametry pożądane w danym kryterium
JRD = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40% maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskanych
z parametrów pożądanych w danym kryterium, tj. 3
Parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości (parametry podlegające ocenie dla kryterium jakości należy zadeklarować w formularzu ofertowym):
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 7 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia:
1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia (maksymalnie 7 dni) : max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
- reklamacja
- prośba o wystawienie korekty
- wymiana/ zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji
1-2 dni - 2 pkt.
3-4 dni - 1 pkt.
5 - 7 dni - 0 pkt.
Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za parametry pożądane dla kryterium jakości to 3 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości (JRD)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 2a do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria (dotyczy części 2, 3 i 5 ): Wykonawca zobowiązany jest załączyć karty katalogowe lub karty opisu technicznego dla zamawianych wyrobów z części 2-3 i 5, pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego asortymentu i potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Zastosowanie ma art. 106 ust. 3 ustawy Pzp.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
20. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zgodnie z art. 107 ust. 2 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie – dotyczy wszystkich przedmiotowych środków dowodowych wymaganych w części nr 2, 3 i 5.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, zgodnie z §10 ust. 3 umowy, w następujących przypadkach i w następujący sposób:a) po wykazaniu przez Wykonawcę zajścia szczególnych okoliczności dotyczących towaru (np. wstrzymanie lub zakończenie produkcji, niedostępności rynkowej), umowa może zostać zmieniona według decyzji Zamawiającego, poprzez zamianę towaru, którego dotyczą szczególne okoliczności, jego odpowiednikami, o parametrach nie gorszych niż ten towar,
w cenach rynkowych, nie wyższych jednak niż ustalone w wyniku postępowania przetargowego po zakończeniu którego została zawarta niniejsza umowa;
b) w przypadku, gdy:
- nie zostały przez Zamawiającego złożone zamówienia dotyczące przedmiotu umowy do pełnej wartości umowy w okresie, na który została zawarta umowa,
- ceny przewidziane w umowie nie odbiegają na niekorzyść Zamawiającego od cen możliwych do uzyskania w ramach kolejnego zamówienia publicznego,
5. Zamawiający przewiduje zmianę okresu obowiązywania umowy (§10 ust. 1 umowy), w ten sposób, że okres obowiązywania umowy zostanie przedłużony, z tym zastrzeżeniem, iż nie więcej niż o 1/4 pierwotnie określonego okresu obowiązywania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania Wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).Szczegółowe informacje dotyczące okresu realizacji zamówienia wskazano w SWZ.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.