eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszycePrzebudowa drogi gminnej w miejscowości Szwaruny



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szwaruny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ GMINY BARTOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510252764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SĘDŁAWKI 4

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897626401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbgkim@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zbgkim.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-621eddf1-f873-4c51-a16c-507599095818

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szwaruny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-621eddf1-f873-4c51-a16c-507599095818

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009748/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI SZWARUNY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZB.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 108748,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części. Powodami niedokonania podziału jest: brak możliwości skutecznego koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co poważnie zagroziło by właściwemu wykonaniu prac, nadmierne trudności techniczne wynikające ze specyfiki prowadzonych prac, zwiększenie kosztów inwestycji. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność wykonawczą i gwarancyjną. Ponadto zgodnie art. 42 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Prawo Budowlane Inwestor jest obowiązany ustanowić kierownika budowy. Osoba kierująca budową realizuje samodzielnie (osobiście) zadania powierzone przez przepisy i wynikające z procesu budowlanego i wiedzy technicznej oraz ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg budowy, zarówno od strony technicznej jak częściowo organizacyjnej i prawnej. Wobec powyższego podział zamówienia spowodowałby konieczność powołania więcej niż jednego kierownika budowy co jest niezgodne z ustawą Prawo Budowlane. Należy zwrócić uwagę, że inwestycja dotyczy jednego obiektu budowlanego, wprowadzenie większej ilości potencjalnych Wykonawców zaburzy realizację procesu budowlano-inwestycyjnego, zwiększy koszt inwestycji a także uniemożliwi wzięcie odpowiedzialności za cały obiekt przez jednego Wykonawcę.



Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 120022N dr. gm. nr 120020 N- dr. kraj. nr 57 położonej na obszarze Powiatu Bartoszyckiego, Gmina Bartoszyce, na działce nr 385 obręb 42- Minty polegającej na przebudowie nawierzchni jezdni o łącznej długości 129,35m.
W ramach realizacji powyższego zadania planuje się wykonanie następujących robót budowlanych polegających na:
 wykonanie robót przygotowawczych,
 wykonanie robót ziemnych (korytowanie),
 wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni i mijanek,
 wykonanie poboczy.
Droga objęta zamówieniem publicznym będzie posiadała na całym odcinku przekrój drogowy. Na całym odcinku jezdna będzie posiadała szerokość 3,70 m i spadek poprzeczny dwustronny 2,0% w kierunku poboczy. Pobocza o szerokości 0,75 m ze spadkiem poprzecznym 6,0% w kierunku skarpy nasypu. Skarpy nasypu o nachyleniu 1:1,5.
W ramach realizacji w/w zadania, przewiduje się wykonanie n/w robót budowlanych:
1) przebudowę konstrukcji nawierzchni drogi w granicy istniejącego pasa drogowego, z wbudowaniem warstw konstrukcyjnych:
a) podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 stab. mech. C50/30 – gr. 10 cm
b) podsypka piaskowa – gr. 5 cm
c) płyta drogowa żelbetowa pełna 300 x 150 cm – gr. 15 cm.
Łączna grubość konstrukcji Hp= 30 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej stanowiąca Załącznik Nr 10 do SWZ:
 projekt techniczny,
 szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
 projekt zagospodarowania terenu.


Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141634,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177986,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141634,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-BET Artur Wojtkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 281349489

7.3.3) Ulica: Długa 35/1

7.3.4) Miejscowość: Sępopol

7.3.5) Kod pocztowy: 11-210

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141634,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 72 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi że w niniejszym formularzu w SEKCJI IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA punkt Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej nie można dokonać wyboru w tygodniach Zamawiający przeliczył tygodnie na dni. Wymagany termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy = 72 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.