Og³oszenie z dnia 2022-12-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00070189/01 - Wynik z dnia 2023-01-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Medycznej Szko³y Policealnej w Przasnyszu w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Medyczna Szko³a Policealna w Przasnyszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000934429
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297563051
1.5.8.) Numer faksu: 297563061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zmsp-przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.medykprzasnysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Medycznej Szko³y Policealnej w Przasnyszu w 2023 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5da4c0cd-878d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00523428
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00000389/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Medycznej Szko³y Policealnej w Przasnyszu w 2023 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.medykprzasnysz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Link do postêpowania oraz ID postêpowania zamieszczone s± na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ w mini portalu klikaj±c wcze¶niej opcjê ,,dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania
W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- miniPortalu
- ePUAPu
- poczty elektronicznej e-mail:sekretariat@zmsp-przasnysz.pl
z zastrze¿eniem, i¿ oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona przy u¿yciu mini portalu – przy u¿yciu dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania Oferty.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia musi
posiadaæ konto na ePUAP, dziêki któremu uzyska dostêp do formularzy z³o¿enia, zmiany,
wycofania Oferty lub wniosku oraz formularza niezbêdnego do komunikacji.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z mini portalu, okre¶lone w Regulaminie miniportalu, oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z mini portalu przestrzegaæ postanowieñ tego Regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania Oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji wynosi 150 MB.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystania formatów doc, docx, PDF, xls, xlix, odt, ze szczególnym wskazaniem na PDF.
Zamawiaj±cy zaleca format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) Dokumenty w formacie PDF nale¿y podpisywaæ tylko formatem PAdES
2) Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ PDF nale¿y
wówczas u¿yæ formatu XAdES
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatu zip lub 7Z
Je¿eli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik zip zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): .Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Medyczna Szko³a Policealna w Przasnyszu
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: aleksandra.wesek@medykciechanow.edu.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
d) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.3510.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 171600,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci ok. 30.000 litrów do ogrzewania pomieszczeñ szko³y oraz podgrzewania wody.
Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadaæ cechy techniczne i jako¶ciowe zgodne z Polsk± Norm± PN-C-99024-2011 dla oleju opa³owego oraz aktualne atesty (¶wiadectwa jako¶ci);
- gêsto¶æ w temp. 15°C max (860 kg/m³),
- warto¶æ opa³owa min. 42,60 (MJ/kg),
- zawarto¶æ siarki max. 0,10% (m/m),
- zawarto¶æ wody max. 200 (mg/kg),
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 (mg/kg)
Dostawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia (bezp³atny transport lub koszt w cenie Oferty) przedmiotu zamówienia – po uzgodnieniu terminu dostawy z osob± upowa¿nion± z ramienia Zamawiaj±cego – w godz. 8.00 – 15.00 w terminie trzech dni od zg³oszenia
Ze wzglêdu na specyfikacjê przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy nie jest w stanie precyzyjnie okre¶liæ ilo¶ci oleju, który zostanie dostarczony do placówki w okresie obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ z przyczyn niezale¿nych od niego, mo¿e nast±piæ mniejsze wykorzystanie ilo¶ci przedmiotu zamówienia bez konsekwencji dla Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocena ofert nast±pi na podstawie wymienionych w pkt XXV SWZ kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XV SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e , ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi.
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania bêdzie dokonywana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia w oparciu o za³o¿one przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów opisanych w Rozdziale XVII
Nie spe³nienie przez Wykonawców opisanych powy¿ej warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (Je¿eli sk³adana oferta dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia wymagany dokument winien z³o¿yæ co najmniej jeden Wykonawca).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
UWAGA:
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
- w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art.. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ tak¿e w odniesieniu do tych podmiotów.
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie Oferty, nie zale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 5 do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Dokument, z którego wynika prawo do podpisania Oferty.W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ z pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu Oferty wskaza³ dane (tj. REGON lub NIP) umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
zobowi±zania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIX ust 3 SWZ – zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy);
2. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo pod rygorem niewa¿no¶ci sk³ada siê w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ notariusz);
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które Us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 1 pkt 1, 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku dokonania wyboru Oferty Wykonawcy wystêpuj±cego wspólnie, przed przyst±pieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przed³o¿ona zostanie umowa reguluj±ca wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana tre¶ci niniejszej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w granicach unormowania art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych i pod rygorem niewa¿no¶ci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter i warunki wprowadzenia zmian s± nastêpuj±ce:
2.1. Zmiany zakresu podwykonawstwa poprzez:
1) wskazanie innych podwykonawców
2) rezygnacjê z podwykonawców,
3) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa albo wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postêpowaniu ¿adnej czê¶ci zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. Postanowienia § 1 ust. 5 niniejszej umowy stosuje siê odpowiednio.
2.2. Zmiana wynagrodzenia:
1) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie realizacji zamówienia. Powy¿sze dotyczy kwoty wynagrodzenia za wykonanie robót niezafakturowanej na dzieñ wej¶cia w ¿ycie przepisów o zmianie stawki VAT.
2.3. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy bêdzie mo¿liwa w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczno¶ci nadzwyczajnych, tj. m.in.: epidemii/pandemii, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki - termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powy¿ej i -je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy w zwi±zku z okoliczno¶ciami, o których mowa powy¿ej.
2.4. Inne zmiany: je¶li nast±pi³o og³oszenie upad³o¶ci lub otwarcie postêpowania restrukturyzacyjnego Wykonawcy, to strony mog± zmieniæ Umowê w ten sposób, ¿e:
a) wszystkie zobowi±zania i wierzytelno¶ci Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego przejmie podmiot trzeci, wskazany przez Wykonawcê, na warunkach okre¶lonych w Umowie;
b) wskazany podmiot trzeci przejmie wierzytelno¶ci i zobowi±zania Wykonawcy, w stosunku do podwykonawców (us³ugodawców i dostawców), których umowy zosta³y zatwierdzone przez Zamawiaj±cego do dnia zmiany Umowy, na warunkach okre¶lonych w Umowie oraz przepisach art. 647(1) k.c. i art. 455 ust. 1 pkt. 2 Pzp;
3. Zmiany wymienione postanowieniami § 9 niniejszej umowy stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, jednocze¶nie nie stanowi± one zobowi±zania Zamawiaj±cego na ich wprowadzenie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-11 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 7. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania Oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na mini portalu. 8. Sposób z³o¿enia Oferty, w tym zaszyfrowania Oferty, opisany zosta³ w ,,Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-11 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 835);
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Zarz±dzanie nieruchomo¶ciami gminnymi Miasta Przasnysz w 2025 r.
- Bie¿±ce utrzymanie i konserwacja, w tym us³ugi remontowe oczyszczalni ¶cieków i sieci kanalizacji sanitarnej stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Przasnysz
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Gostkowie
wiêcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- "Sukcesywne dostawy partiami w I pó³roczu 2025 r 24 000 l. oleju opa³owego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 30% "
- Zakup i dostawa oleju opa³owego grzewczego lekkiego w ilo¶ci 35 000 litrów o parametrach zgodnych z norm± PN-C-96024:2011
- Dostawa oleju opa³owego z przeznaczeniem na potrzeby kot³owni lokalnych w budynkach przy ul. Rolniczej 33 w Sieniawce oraz przy ul. Kolejowej 4 w Bogatyni
- Dostawa do Nadle¶nictwa Wipsowo paliw p³ynnych i oleju opa³owego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.