Og³oszenie z dnia 2023-11-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00536926/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
- 2024/BZP 00012121/01 - Wynik z dnia 2024-01-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bart±gu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stawiguda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Olsztyñska 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stawiguda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.stawiguda.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bart±gu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b19a65f2-8f52-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00523526
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 Pzp lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w
postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych
(je¿eli dotyczy);
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”.
2. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za
ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych zwanego „RODO”, Urz±d Gminy Stawiguda informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przys³uguj±cych prawach z tym zwi±zanych:
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Gmina Stawiguda, 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyñska 10, adres mail:stawiguda@stawiguda.pl reprezentowana przez Wójta Gminy Stawiguda.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem mail: iod@stawiguda.pl
3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani / Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. art. 6
ust. 1 lit. c RODO, w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp), oraz podmioty uprawnione na mocy prawa jak równie¿ umów, takie jak uprawnione organy kontrolne, czy te¿ dostawcy narzêdzi informatycznych wspieraj±cych proces zamówieñ publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
7. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Z powy¿szych uprawnieñ mo¿na skorzystaæ w siedzibie Administratora lub pisz±c na adres: Urz±d Gminy Stawiguda ul. Olsztyñska 10, 11-034 Stawiguda, a tak¿e drog± elektroniczn±.
9. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
10. Administrator danych nie zamierza przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
11. Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y profilowaniu.
12. Jednocze¶nie przypominamy o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób
fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.43.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi kompleksowego sprz±tania i bie¿±cego utrzymywania czysto¶ci w budynku Szko³y Podstawowej w Rusi Filii w Bart±gu przy ulicy Jeziornej 24.
Us³ugi powinny byæ ¶wiadczone przez w³asnych pracowników Wykonawcy przy u¿yciu w³asnych ¶rodków technicznych i chemicznych. Wszystkie czynno¶ci powinny byæ wykonywane z u¿yciem odpowiednich ¶rodków czyszcz±cych i dezynfekuj±cych oraz materia³ów i urz±dzeñ dostosowywanych do wykonywanej czynno¶ci. Us³uga musi byæ wykonywana w sposób zapewniaj±cy utrzymanie ca³ej powierzchni budynku w nale¿ytej czysto¶ci i niepowoduj±cy nawarstwiania siê brudu, zw³aszcza na pod³ogach i w sanitariatach.
W ramach zamówienia przewiduje siê:
a) zamówienie podstawowe – ¶wiadczenie us³ugi na powierzchni obiektu 4082,00 m2, ³±czny metra¿ wszystkich okien liczony dwustronnie w po³±czeniu z przeszklonymi drzwiami wynosi 2100 m2
b) prawo opcji - ¶wiadczenie us³ugi na powierzchni obiektu 633,50 m2 , ³±czny metra¿ wszystkich okien liczony dwustronnie w po³±czeniu z przeszklonymi drzwiami wynosi 285,00 m2
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) utrzymywanie czysto¶ci wewn±trz budynku oraz wej¶cia do budynku przy u¿yciu ¶rodków technicznych i chemicznych wykonawcy ,
b) umycie okien na obszarze sprz±tanym po wcze¶niejszym uzgodnieniu terminu
c) z przedstawicielem Zamawiaj±cego – dwa razy w roku: (kryterium oceny ofert)
d) pranie wyk³adzin dywanowych 1 raz w roku (w okresie ferii zimowych),
e) zaopatrzenie Zamawiaj±cego w ¶rodki sanitarno-higieniczne.
Us³ugi, o których mowa w ust. 5 bêd± realizowane zgodnie z ogólnym opisem przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków
90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien
90919300-5 - Us³ugi sprz±tania szkó³
98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
98312000-3 - Us³ugi czyszczenia wyrobów w³ókienniczych
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety
33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania w trakcie realizacji umowy z opcji, w ramach której mo¿e zleciæ Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem realizacjê zamówienia polegaj±cego na ¶wiadczenie us³ugi na dodatkowej czê¶ci obiektu szko³y, która jest w trakcie rozbudowy.15. Realizacja opcji bêdzie przebiegaæ w nastêpuj±cy sposób:
1) prawo do ¿±dania realizacji zakresu zamówienia, o którym mowa powy¿ej jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji umowy; w przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± roszczenia z tego tytu³u,
2) w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z opcji w czê¶ci lub w pe³nym zakresie, Wykonawca jest zobowi±zany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiaj±cy z opcji skorzysta,
3) realizacja opcji nast±pi poprzez dorêczenie Wykonawcy jednostronnego o¶wiadczenia woli Zamawiaj±cego
o skorzystaniu z opcji. Prawo opcji bêdzie mog³o byæ wykonane przez Zamawiaj±cego w dowolnym momencie po zawarciu umowy, lecz nie wcze¶niej ni¿ w drugiej po³owie roku,
4) przy realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie opcji zastosowanie znajduj± postanowienia reguluj±ce prawa i obowi±zki jak dla zakresu podstawowego, chyba ¿e wyra¼nie zastrze¿ono inaczej,
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe mycie okien
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe jakie Wykonawca sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego, na podstawie art. 274 ustawy:
1) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym jest mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z³o¿onym wraz z ofert± w zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt. 3, 4 i 6 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 129) w przypadku gdy Zamawiaj±cy uzna, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia w powy¿szym zakresie nie s± ju¿ aktualne lub uleg³y zmianie,
2) o¶wiadczenie w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi, ¿e przygotowanie oferty nast±pi³o niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy.Zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy okre¶la wzoru umowy stanowi±cego odpowiedni Za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-08 09:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 09:50
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-06
INNE PRZETARGI STAWIGUDA
wiêcej: przetargi STAWIGUDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi w zakresie sprz±tania i utrzymania w czysto¶ci obiektów O¶rodka Kultury Le¶nej w Go³uchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Us³uga systematycznego utrzymania czysto¶ci w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, u¿ytkowanych przez Oddzia³y Terenowe UTK oraz CEMM
- Zakup wraz z dostaw± materia³ów higienicznych (papier toaletowy, rêczniki papierowe, myd³o do r±k) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
- Us³ugi pralnicze (na 12 miesiêcy)
- Us³uga prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.
- "Ca³oroczne utrzymanie porz±dku i czysto¶ci terenów Zespo³u Zamkowego w Malborku"
wiêcej: Myd³o »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.