Og³oszenie z dnia 2024-01-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00523526/01 - Og³oszenie z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00536926/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bart±gu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stawiguda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Olsztyñska 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stawiguda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.stawiguda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bart±gu2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b19a65f2-8f52-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00012121
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00523526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.43.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi kompleksowego sprz±tania i bie¿±cego utrzymywania czysto¶ci w budynku Szko³y Podstawowej w Rusi Filii w Bart±gu przy ulicy Jeziornej 24.
Us³ugi powinny byæ ¶wiadczone przez w³asnych pracowników Wykonawcy przy u¿yciu w³asnych ¶rodków technicznych i chemicznych. Wszystkie czynno¶ci powinny byæ wykonywane z u¿yciem odpowiednich ¶rodków czyszcz±cych i dezynfekuj±cych oraz materia³ów i urz±dzeñ dostosowywanych do wykonywanej czynno¶ci. Us³uga musi byæ wykonywana w sposób zapewniaj±cy utrzymanie ca³ej powierzchni budynku w nale¿ytej czysto¶ci i niepowoduj±cy nawarstwiania siê brudu, zw³aszcza na pod³ogach i w sanitariatach.
W ramach zamówienia przewiduje siê:
a) zamówienie podstawowe – ¶wiadczenie us³ugi na powierzchni obiektu 4082,00 m2, ³±czny metra¿ wszystkich okien liczony dwustronnie w po³±czeniu z przeszklonymi drzwiami wynosi 2100 m2
b) prawo opcji - ¶wiadczenie us³ugi na powierzchni obiektu 633,50 m2 , ³±czny metra¿ wszystkich okien liczony dwustronnie w po³±czeniu z przeszklonymi drzwiami wynosi 285,00 m2
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) utrzymywanie czysto¶ci wewn±trz budynku oraz wej¶cia do budynku przy u¿yciu ¶rodków technicznych i chemicznych wykonawcy ,
b) umycie okien na obszarze sprz±tanym po wcze¶niejszym uzgodnieniu terminu
c) z przedstawicielem Zamawiaj±cego – dwa razy w roku: (kryterium oceny ofert)
d) pranie wyk³adzin dywanowych 1 raz w roku (w okresie ferii zimowych),
e) zaopatrzenie Zamawiaj±cego w ¶rodki sanitarno-higieniczne.
Us³ugi, o których mowa w ust. 5 bêd± realizowane zgodnie z ogólnym opisem przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków
90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien
90919300-5 - Us³ugi sprz±tania szkó³
98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
98312000-3 - Us³ugi czyszczenia wyrobów w³ókienniczych
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety
33711900-6 - Myd³o
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 240191,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 411428,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348210,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542250979
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 348320,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-04 do 2024-12-31INNE PRZETARGI STAWIGUDA
wiêcej: przetargi STAWIGUDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.
- "Ca³oroczne utrzymanie porz±dku i czysto¶ci terenów Zespo³u Zamkowego w Malborku"
- Us³ugi gospodarczo - porz±dkowe w SGZOZ w Che³mku
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i rêczników papierowych.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania szlaków i ¶cie¿ek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2025 roku.
- ¦wiadczenie us³ugi pralniczej na rzecz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu
wiêcej: Myd³o »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.