eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu "Technologie innowacyjne przyszłością ZST w Czartajewie" UDA-RPPD.03.03.01-20-0261/19 cz. I-XI"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu „Technologie innowacyjne przyszłością ZST w Czartajewie” UDA-RPPD.03.03.01-20-0261/19 cz. I-XI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 856537700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu „Technologie innowacyjne przyszłością ZST w Czartajewie” UDA-RPPD.03.03.01-20-0261/19 cz. I-XI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cb93c82-87b7-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024485/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w projekcie " Technologie innowacyjne przyszłością ZST w Czartajewie" ”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Technologie innowacyjne przyszłością ZST w Czartajewie” UDA-RPPD.03.03.01-20-0261/19

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk .
3) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,....
więcej informacji w dokumentacji SWZ i załącznikach

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego informujemy:

1. Administratorem danych osobowych jest Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: w Białymstoku ul. Spółdzielcza 8 15-441 Białystok, Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Spółdzielcza 8 15-441 Białystok lub drogą e-mailową pod adresem: fundacja@bfkk.pl .
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko,
z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO,
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych.
8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.
9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
10. Skargę nas działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): więcej szczegółów w dokumentacji SWZ i załącznikach

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/KUR/TIP/RPOWP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część zamówienia - Kurs florystyczny – Wartość zamówienia 10 100,00 PLN
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 10 osób
• Wymiar godzin: min. 60 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizację szkolenia
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Podstawowy warsztat florysty, bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie florysty, Podstawowy tworzenia kompozycji roślinnych; odział i przegląd roślin ozdobnych znajdujących się w użyciu dla potrzeb dekoratorskich; Narzędzia , naczynia, artykuły dekoracyjne stosowane do artystycznego układania kwiatów; Florystyka okolicznościowa; Zasady kompozycji w naczyniu, tworzenie kompozycji w gąbce, rożku, w doniczkach; Dekoracje stołów; Florystyka żałobna; Florystyka ślubna.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne materiały, narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu

4.2.5.) Wartość części: 10100,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część zamówienia - Szkolenie z zakresu zakładania instalacji nawadniających - Wartość zamówienia 6 200,00 PLN
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 10 osób
• Wymiar godzin: min. 16 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: rodzaje i elementy systemów nawadniających; podstawy hydrauliki; zasady projektowania systemów nawadniających; zasady montażu; wykonanie projektu systemu nawadniającego; sterowniki i technologie sterowania, zraszacze: dedykowane dla ogrodów przydomowych, obiektów komercyjnych; regulacja zraszaczy; montaż instalacji systemów automatycznego nawadniania obejmujący prezentację poszczególnych elementów systemu oraz ćwiczenia praktyczne w tym zakresie.

4.2.5.) Wartość części: 6200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III część zamówienia - Szkolenie z zakresu obsługi programów komputerowych do projektowania terenów zielonych - Wartość zamówienia 7 840,00 PLN
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 10 osób
• Wymiar godzin: min. 16 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: podstawy obsługi programu komputerowego do projektowania Garden Composer 3D.

4.2.5.) Wartość części: 7840,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV część zamówienia - Warsztaty brukarskie - Wartość zamówienia 21 000,00 PLN
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 10 osób
• Wymiar godzin: min. 60 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Maszynoznawstwo – maszyny, sprzęty i narzędzia ręczne i mechaniczne do robót ziemnych; Dokumentacja techniczna związana z robotami brukarskimi; Materiały stosowane w brukarstwie; Przygotowania podłoża; Wykonanie nawierzchni brukowych z kamienia; Wykonanie nawierzchni z kostek i płytek betonowych; Renowacja i naprawa nawierzchni brukowych; Zajęcia praktyczne (Zerwanie humusu, Wykorytowanie, Podbudowa z betonu, Ułożenie oporników, Ułożenie piasku, Ułożenie kostki brukowej, Zagęszczenie, Zasypanie spoin piaskiem).

4.2.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V część zamówienia – Kurs praca z trudnym klientem - Wartość zamówienia 10 725,60 PLN
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 8 osób
• Wymiar godzin: min. 8 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Typologia klienta, Zasady współpracy z różnymi typami klientów, Jakie argumenty stosować w konkretnym przypadku i sytuacji, Współpraca z trudnymi klientami - techniki, słowa klucze, Budowanie pozytywnych relacji z klientem, Techniki wywierania wpływu i oddziaływania na klienta. Typowe błędy w kontaktach z klientem.

4.2.5.) Wartość części: 10725,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VI część zamówienia - Kurs obsługi kasy fiskalnej - Wartość zamówienia 2 640,00 PLN
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 8 osób
• Wymiar godzin: min. 8 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Podstawowe akty prawne regulujące obowiązek posiadania kasy fiskalnej w placówce oraz określające obowiązki wynikające z ich posiadania.; Podstawowe pojęcia fiskalne (paragon fiskalny, stawki Vat, PLN, raport dobowy, raport miesięczny, itd…); Budowa i zasada działania kas i drukarek fiskalnych; Organizacja pracy i odpowiedzialność kasjera; Sprzedaż na kasie fiskalnej przy zastosowaniu kodów towarowych, kodów kreskowych, opakowań zwrotnych, przy podłączonej wadze, szybka sprzedaż, usuwanie paragonu, udzielanie rabatów; Kończenie paragonu przy zastosowaniu różnych form płatności, obliczanie reszty, przeglądanie otwartego paragonu; Raporty kasy fiskalnej. Raport dobowy, miesięczny, stanu kasy, rozliczeniowy. Raport zerujący, niezerujący, raport fiskalny.

4.2.5.) Wartość części: 2640,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VII część zamówienia – Kurs marketing i sprzedaż w social mediach - Wartość zamówienia 7 120,00 PLN
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 8 osób
• Wymiar godzin: min. 8 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Charakterystyka marketingowa serwisów social media (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Youtube, inne); aktualne statystyki użytkowników oraz najpopularniejszych platform społecznościowych; zasady skutecznego content marketingu w social media; charakterystyka komunikacji w mediach społecznościowych; wykorzystanie kanałów social media zgodnie z ich charakterystyką; Jak dotrzeć do klienta – zasady tworzenia skutecznych komunikatów;

4.2.5.) Wartość części: 7120,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VIII część zamówienia - Kurs obsługa programu Excel - Wartość zamówienia 3 876,00 PLN
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 8 osób
• Wymiar godzin: min. 16 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Praca na komórkach (Podstawowe formatowania liczb, Zaawansowane kopiowanie, Adresowanie względne i bezwzględne); Formatowanie Warunkowe (Formatowanie według liczb, tekstu, daty, Wyszukiwanie duplikatów); Tworzenie i używanie szablonów; Baza danych w arkuszu (Sortowanie, Filtrowanie); Wybrane funkcje (Funkcje logiczne, Funkcje tekstowe, Funkcje daty i czasu, Funkcje matematyczne), Przetwarzanie danych (Sumy częściowe); Nazwy i ich wykorzystanie (Nazywanie zakresów, Różnice między definiowaniem nazw a ich tworzeniem; Tabele przestawne (Tworzenie i modyfikacja, Obliczenia w tabeli przestawnej, Wykresy przestawne)

4.2.5.) Wartość części: 3876,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IX część zamówienia - Szkolenia fryzjerskie - Wartość zamówienia 40 000,00 PLN
a) Warsztaty barberingu
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 10 osób
• Wymiar godzin: min. 32 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 90% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Organizacja stanowiska pracy barbera (narzędzia i przybory barberskie oraz ich dezynfekcja, przepisy BHP); Anatomia i fizjonomia włosów, analiza kształtu twarzy (budowa skóry głowy i zarostu, formy i funkcje zarostu, kształt bród i wąsów, analiza kształtu twarzy oraz jej skóry, geometryczne kształtowanie linii brody); Technik strzyżenia brody i wąsów (trymowanie, konturowanie, personalizacja, strzyżenie klasyczne oraz najnowsze trendy barberskie, tonowanie siwizny, koloryzacja zarostu twarzy i tuszowanie ubytków); Pielęgnacja brody i zarostu – omówienie środków stosowanych do pielęgnacji; Strzyżenia męskie - techniki strzyżenia włosów; Konsultacja i komunikacja z klientem.

b) Warsztaty fryzjerskie
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 10 osób
• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 90% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: ABC strzyżenia; strzyżenie damskie; strzyżenie podstawowe; strzyżenie nowoczesne; koloryzacja
• Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w pomieszczeniu przystosowanym i wyposażonym do realizacji zajęć praktycznych z zakresu fryzjerstwa.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.

4.2.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

X część zamówienia - Kurs makijażu i wizażu - Wartość zamówienia 6 993,30 PLN
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 10 osób
• Wymiar godzin: min. 20 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Organizacja stanowiska pracy, potrzebne akcesoria, ich przechowywanie i dezynfekcja; Charakterystyka preparatów kosmetycznych do wykonywania makijażu; Analiza kolorystyczna (określenie typów urody, omówienie teorii łączenia kolorów); Profesjonalny demakijaż; Omówienie kształtów twarzy, oczu, ust, nosa, łuku brwiowego; Konturowanie na sucho i mokro; Makijaż dzienny podkreślający atuty urody; Makijaż wieczorowy; Makijaż ślubny

4.2.5.) Wartość części: 6993,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

XI część zamówienia - Kurs na prawo jazdy kategorii B - Wartość zamówienia 21 700,00 PLN
• Grupa docelowa: Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
• Miejsce realizacji: Czartajew/Siemiatycze
• Termin realizacji: 31.10.2023
• Liczba uczestników: 10 osób
• Wymiar godzin: 30 godzin zajęć teoretycznych na grupę oraz min. 30 godzin zajęć praktycznych na uczestnika. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Przepisy ruchu drogowego; Technika kierowania pojazdem; Zarys budowy pojazdu i zasady obsługi technicznej; Nauka jazdy; Zachowanie na miejscu wypadku i pomoc przedlekarska.
• Zajęcia praktyczne realizowane będą na terenie województwa podlaskiego.
• Za godzinę zajęć edukacyjnych - teoretycznych uznaje się 45 minut, za godzinę zajęć edukacyjnych – praktycznych uznaje się 60 minut.
• Do kosztów organizacji kursu Wykonawca powinien wliczyć w szczególności następujące koszty:
 Badania lekarskie uprawniające każdego uczestnika do przystąpienia do kursu prawa jazdy kat. B.
 Materiały dydaktyczne pozwalające na naukę w domu (książka i płyta multimedialna zawierające cały zakres wiedzy wraz z testami, niezbędne do pozytywnego zaliczenia egzaminu teoretycznego),
 Realizację kursu prawa jazdy kat. B zgodnie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników projektu do istniejących kursów zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę. Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się w grupach, z tym że liczba osób w grupie powinna być dostosowana do warunków lokalowych oraz sprzętowych, aby umożliwić uczestnikom kursu korzystanie z przekazywanej wiedzy teoretycznej i praktycznej w dostatecznym zakresie. Dopuszcza się prowadzenia zajęć metodą elektroniczną, metodą e-learningu.
 Koszt przystąpienia każdego uczestnika do Państwowego zewnętrznego egzaminu teoretycznego (WORD).
 Koszt przystąpienia każdego uczestnika do Państwowego zewnętrznego egzaminu praktycznego (WORD).
 Wszelkie inne dodatkowe opłaty wynikające z obowiązujących przepisów (w tym np. opłatę skarbową za założenie indywidualnego profilu kursanta – za organizację założenia indywidualnego profilu kandydata na kierowcę, odpowiada Wykonawca)
• Wykonawca szkolenia zobowiązany jest do:
 wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia uprawniające do zapisania się na egzamin końcowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego
 organizacji egzaminu końcowego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego

4.2.5.) Wartość części: 21700,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w ramach zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach I-IV, X-XI zamówienia, będzie brał pod uwagę:
i. doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeszkoleniu co najmniej 5 osób z zakresu szkolenia z danej części;
b. Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach V-VIII zamówienia, będzie brał pod uwagę:
i. doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeszkoleniu co najmniej 4 osób z zakresu szkolenia z danej części;
c. Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach IX zamówienia, będzie brał pod uwagę:
i. doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeszkoleniu co najmniej po 5 osób z zakresu każdego szkolenia w danej części;

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.

Weryfikacja spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków założonym na załączniku nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 i 4 do SWZ;
5.2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeśli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcę, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 10 do SWZ).
5.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.6. W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.7. Przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający nie będzie wymagał.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 i 4 do SWZ;
5.2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeśli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcę, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 10 do SWZ).
5.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.6. W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.7. Przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający nie będzie wymagał.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

e) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawcy należy się wynagrodzenie wyłącznie za już wykonany przedmiot Umowy.
2. Zamawiający może odstąpić od Umowy, jeżeli Wykonawca:
a) wstrzymał wykonywanie przedmiotu Umowy i pomimo uprzedniego pisemnego upomnienia nie wznowił wykonywania Umowy w terminie określonym w upomnieniu;
b) nienależycie wykonuje Umowę i pomimo pisemnego upomnienia nadal nienależycie wykonuje Umowę;
c) naruszył istotne postanowienie Umowy i pomimo pisemnego wezwania nie usunął naruszenia oraz jego skutków w terminie oznaczonym przez Zamawiającego.
d) Ponadto Zamawiający może odstąpić od Umowy, gdy:
1) Wykonawca z naruszeniem Umowy powierza wykonanie Umowy w całości lub części innej osobie,
2) Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu dokumentów potwierdzających realizację usługi wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ mimo dodatkowego wezwania w terminie 5 dni od daty ponownego wezwania,
3) Wykonawca dopuszcza się innych niż w/w rażących zaniedbań w sposobie wykonania Umowy.
3. Odstąpienie od Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone w terminie 60 dni od dnia powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o zajściu podstawy do odstąpienia.
5. Strona, z której winy zostało dokonane odstąpienie od Umowy, niezależnie od kar umownych, poniesie inne koszty wynikłe dla drugiej Strony z powodu odstąpienia od Umowy.
ZMIANY W UMOWIE
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej: „Pzp”.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej:
a. zmiany terminu wykonania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b. ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
c. w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-09 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.