eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinWykonanie usługi w zakresie przeglądów i napraw zabudowy pojazdów specjalnych - pożarniczych oraz przeglądów, konserwacji i kalibracji sprzętu ppoż. dla WSP Dęblin, Stawy i Bezwola



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie przeglądów i napraw zabudowy pojazdów specjalnych – pożarniczych oraz przeglądów, konserwacji i kalibracji sprzętu ppoż. dla WSP Dęblin, Stawy i Bezwola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi w zakresie przeglądów i napraw zabudowy pojazdów specjalnych – pożarniczych oraz przeglądów, konserwacji i kalibracji sprzętu ppoż. dla WSP Dęblin, Stawy i Bezwola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e2f3966-2fe4-4048-97de-f5736723eabb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 NAPRAWY, KONSERWACJA I OBSŁUGIWANIA SPRZĘTU POŻARNICZEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 39/24/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160790,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a/ część 1 - Zadanie nr 1: Wykonanie przeglądu technicznego i naprawy pojazdu SCANIA nr VIN YS2G6X60002077452

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego – pożarniczego dla WSP Dęblin.
Zakres czynności do wykonania przeglądu technicznego i naprawy zgodnie z procedurą i technologią producenta pojazdu SCANIA nr VIN YS2G6X60002077452:

1. Przegląd zabudowy pożarniczej:
- wymiana oleju w autopompie;
- sprawdzenie armatury wodno – pianowej;
- sprawdzenie zbiornika wodnego (czyszczenie);
- smarownie układu napędowego autopompy;
- próba pracy pod obciążeniem;
- sprawdzenie gniazda ładowania.
2. Naprawa zabudowy pożarniczej:
- naprawa układu sterowania pojazdu (działko górne) działko nie pracuje poprawnie -odłączone;
- zmiana oprogramowania oraz wizualizacji paneli sterujących układu sterowania; działek (zawieszanie się paneli, brak możliwości sterowania zaworami, obrotami silnika oraz dozowania środka pianotwórczego);
- zmiana oprogramowania pojazdu (miganie tylnego lewego panelu, niesprawna praca modułów sterujących sieci CAN;
- wymiana sterowania działka wodnego;
- programowanie zabezpieczeń ruchów działka w celu unikania przeszkód na dachu.
3. Szkolenie w zakresie obsługi dla użytkownika pojazdu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 1 określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 4 do umowy);
b) Załącznik Nr 1a do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 1 (załącznik Nr 1 do umowy),
c) Załącznik Nr 9 - Projektowane postanowienia umowy
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi:
• Przeglądów / przeglądów i napraw pojazdów specjalnych – pożarniczych oraz zamontowane materiały (części): na okres gwarancji 12 miesięcy, liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.
Wymaga się, aby miejscem wykonania usługi był warsztat samochodowy spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
dla zadania nr 1,2,3,4,5,6:
Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 350 km od siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.5.) Wartość części: 55350,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b/ część 2 - Zadanie nr 2: Wykonanie przeglądu technicznego pojazdu SCANIA nr VIN YS2P4X40002118220

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi w zakresie przeglądu zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego dla WSP Stawy.
Zakres czynności do wykonania przeglądu technicznego zgodnie z procedurą
i technologią producenta pojazdu SCANIA nr VIN YS2P4X40002118220:
1. Przegląd zabudowy pożarniczej:
- wymiana nasady tłocznej;
- wymiana zaworów tłocznych kątowych – 2 szt.;
- wymiana siłowników podestów;
- wymiana ładowarki akumulatorów;
- aktualizacja oleju w autopompie;
- sprawdzenie zabudowy pod względem sprawności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 2 określa niniejsza SWZ oraz
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 4 do umowy);
b) Załącznik Nr 1b do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 2 (załącznik Nr 1 do umowy),
c) Załącznik Nr 9 - Projektowane postanowienia umowy
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi:
• Przeglądów / przeglądów i napraw pojazdów specjalnych – pożarniczych oraz zamontowane materiały (części): na okres gwarancji 12 miesięcy, liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.
Wymaga się, aby miejscem wykonania usługi był warsztat samochodowy spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
dla zadania nr 1,2,3,4,5,6:
Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 350 km od siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.5.) Wartość części: 12484,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c/ część 3 - Zadanie nr 3: Wykonanie przeglądu technicznego pojazdu MAN nr VIN WMA56SZZ5CP032698:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi w zakresie przeglądu zabudowy pojazdu specjalnego – pożarniczego dla WSP Dęblin.
Zakres czynności do wykonania przeglądu technicznego zgodnie z procedurą i technologią producenta pojazdu MAN nr VIN WMA56SZZ5CP032698:

1. Przegląd zabudowy pożarniczej:
- wymiana oleju w autopompie;
- sprawdzenie armatury wodno – pianowej;
- sprawdzenie zbiornika wodnego (czyszczenie);
- smarownie układu napędowego autopompy;
- próba pracy pod obciążeniem;
- sprawdzenie gniazda ładowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 3 określa niniejsza SWZ oraz
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 4 do umowy);
b) Załącznik Nr 1c do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 3 (załącznik Nr 1 do umowy),
c) Załącznik Nr 9 - Projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi:
• Przeglądów / przeglądów i napraw pojazdów specjalnych – pożarniczych oraz zamontowane materiały (części): na okres gwarancji 12 miesięcy, liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.
Wymagania dotyczące wykonawcy dla zadania nr 1,2,3,4,5,6 dot. warsztatu samochodowego:
Wymaga się, aby miejscem wykonania usługi był warsztat samochodowy spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
dla zadania nr 1,2,3,4,5,6:
Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 350 km od siedziby Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.5.) Wartość części: 3849,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d/ część 4 - Zadanie nr 4: Wykonania przeglądu technicznego i naprawy pojazdu MAN nr VIN WMA56SZZ5CP038498

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego – pożarniczego dla WSP Dęblin.
Zakres czynności do wykonania przeglądu technicznego zgodnie z procedurą i technologią producenta pojazdu MAN nr VIN WMA56SZZ5CP032698:

1. Przegląd zabudowy pożarniczej:
- wymiana oleju w autopompie;
- sprawdzenie armatury wodno – pianowej;
- sprawdzenie zbiornika wodnego (czyszczenie);
- smarownie układu napędowego autopompy;
- sprawdzenie gniazda ładowania;
- próba pracy pod obciążeniem.
2. Naprawa zabudowy pożarniczej:
- naprawa masztu oświetleniowego;
- naprawa pompki próżniowej wraz z demontażem i montażem;
- naprawa sterowania działka dachowego (nie reaguje na komendy):
- wymiana płyty głównej działka dachowego;
- wymiana manipulatora działka dachowego;
- programowanie zabezpieczeń ruchów działka w celu unikania przeszkód na dachu, próba pracy.
3. Szkolenie w zakresie obsługi dla użytkownika pojazdu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 4 określa niniejsza SWZ oraz
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 4 do umowy);
b) Załącznik Nr 1d do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 4 (załącznik Nr 1 do umowy),
c) Załącznik Nr 9 - Projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi:
• Przeglądów / przeglądów i napraw pojazdów specjalnych – pożarniczych oraz zamontowane materiały (części): na okres gwarancji 12 miesięcy, liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.
Wymagania dotyczące wykonawcy dla zadania nr 1,2,3,4,5,6 dot. warsztatu samochodowego:
Wymaga się, aby miejscem wykonania usługi był warsztat samochodowy spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
dla zadania nr 1,2,3,4,5,6:
Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 350 km od siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.5.) Wartość części: 43050,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e/ część 5 - Zadanie nr 5: Wykonanie przeglądu technicznego pojazdu IVECO nr VIN ZCFB1LM84D2602321

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi w zakresie przeglądu zabudowy pojazdu specjalnego – pożarniczego dla WSP Dęblin.
Zakres czynności do wykonania przeglądu technicznego zgodnie z procedurą i technologią producenta pojazdu IVECO nr VIN ZCFB1LM84D2602321:

1. Przegląd zabudowy pożarniczej:
- wymiana oleju w autopompie;
- sprawdzenie armatury wodno – pianowej;
- sprawdzenie zbiornika wodnego (czyszczenie);
- smarownie układu napędowego autopompy;
- próba pracy pod obciążeniem;
- sprawdzenie gniazda ładowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 5 określa niniejsza SWZ oraz
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 4 do umowy);
b) Załącznik Nr 1e do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 5 (załącznik Nr 1 do umowy),
c) Załącznik Nr 9 - Projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi:
• Przeglądów / przeglądów i napraw pojazdów specjalnych – pożarniczych oraz zamontowane materiały (części): na okres gwarancji 12 miesięcy, liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.
Wymagania dotyczące wykonawcy dla zadania nr 1,2,3,4,5,6 dot. warsztatu samochodowego:
Wymaga się, aby miejscem wykonania usługi był warsztat samochodowy spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
dla zadania nr 1,2,3,4,5,6:
Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 350 km od siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.5.) Wartość części: 3357,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

f/ część 6 - Zadanie nr 6: Wykonanie przeglądu technicznego i naprawy pojazdu MERCEDES – BENZ ATEGO 1329AF nr VIN WDB9763641L570220:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego – pożarniczego dla WSP Bezwola.
Zakres czynności do wykonania przeglądu technicznego i naprawy zgodnie z procedurą i technologią producenta pojazdu MERCEDES nr VIN WDB9763641L570220:

1. Przegląd zabudowy pożarniczej:
- konserwacja standardowa autopompy i układu wodno- pianowego;
- uzupełnić smar stały w łożyskach pompy;
- uzupełnić olej do wspomagania pompy wspomagającej;
- przeprowadzić próby ciśnieniowe;
- próba ciśnieniowa - w celu lokalizacji miejsca nieszczelności w warunkach podciśnienia;
- filtr wysokiego ciśnienia (wyjąć filtr z obudowy i przepłukać czystą wodą);
- uszczelnienie w pokrywie i korpusie zalewowej pompy tłokowej;
- sprawdzić stan zaworów odwadniających.
2. Naprawa zabudowy pożarniczej:
- przesmarowanie rolet i sprawdzenie oświetlenia – jedna roleta nie wskazuje zamknięcia na pulpicie w kabinie;
- wymienić siłowniki podestów – 2 szt.;
- wymienić pękniętą ładowarkę latarek w kabinie;
- odwodnienie autopompy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 6 określa niniejsza SWZ oraz
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 4 do umowy);
b) Załącznik Nr 1f do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 6 (załącznik Nr 1 do umowy),
c) Załącznik Nr 9 - Projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi:
• Przeglądów / przeglądów i napraw pojazdów specjalnych – pożarniczych oraz zamontowane materiały (części): na okres gwarancji 12 miesięcy, liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.
Wymagania dotyczące wykonawcy dla zadania nr 1,2,3,4,5,6 dot. warsztatu samochodowego:
Wymaga się, aby miejscem wykonania usługi był warsztat samochodowy spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. powinien dysponować warsztatem samochodowym, w którym świadczone będą usługi, tj.:
dla zadania nr 1,2,3,4,5,6:
Lokalizacja warsztatu Wykonawcy (tj. miejsce wykonania usług) winna być położona w odległości nie większej niż 350 km od siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.5.) Wartość części: 14452,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z konserwacją, okresowym przeglądem, stałym utrzymaniem sprawności technicznej (serwis) zestawów ratownictwa technicznego HOLMATRO oraz detektorów wielogazowych VENTIS mx4 będących na wyposażeniu Wojskowych Straży Pożarnych .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 7 określa niniejsza SWZ oraz
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 4 do umowy);
b) Załącznik Nr 1g do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE (załącznik Nr 1 do umowy),
c) Załącznik Nr 10 - Projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi:
• Przeglądów sprzętu ppoż. oraz zamontowane materiały (części): na okres gwarancji 12 miesięcy, liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50433000-9 - Usługi kalibracyjne

71356000-8 - Usługi techniczne

4.5.5.) Wartość części: 23886,60 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

g/ część 8 - Zadanie nr 8: Wykonanie przeglądu ubrań gazoszczelnych i detektora wielogazowego dla WSP Dęblin.

Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z konserwacją, okresowym przeglądem, stałym utrzymaniem sprawności technicznej ubrań gazoszczelnych, detektorów wielogazowych będących na wyposażeniu Wojskowej Straży Pożarnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 8 określa niniejsza SWZ oraz
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 4 do umowy);
b) Załącznik Nr 1h do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 8 (załącznik Nr 1 do umowy);
c) Załącznik Nr - Projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ

Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi:
• Przeglądów sprzętu ppoż. oraz zamontowane materiały (części): na okres gwarancji 12 miesięcy, liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50433000-9 - Usługi kalibracyjne

71356000-8 - Usługi techniczne

4.5.5.) Wartość części: 2755,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

h/ część 9 - Zadanie nr 9: Wykonanie przeglądu motopomp i pomp dla WSP Dęblin, Stawy, Bezwola

Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z konserwacją, okresowym przeglądem, stałym utrzymaniem sprawności technicznej (serwis) motopomp oraz pomp, będących na wyposażeniu Wojskowej Straży Pożarnej .
zczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 9 określa niniejsza SWZ oraz
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 4 do umowy);
b) Załącznik Nr 1i do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 9 (załącznik Nr 1 do umowy);
c) Załącznik Nr 10 - Projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi:
• Przeglądów sprzętu ppoż. oraz zamontowane materiały (części): na okres gwarancji 12 miesięcy, liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356000-8 - Usługi techniczne

4.5.5.) Wartość części: 16728,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

i/ część 10 - Zadanie nr 10: Wykonanie przeglądu sprężarek i agregatów dla WSP Dęblin, Stawy, Bezwola

Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z konserwacją, okresowym przeglądem, stałym utrzymaniem sprawności technicznej (serwis) agregatów oddymiających i prądotwórczych oraz sprężarek będących na wyposażeniu Wojskowej Straży Pożarnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 10 określa niniejsza SWZ oraz
a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 4 do umowy);
b) Załącznik Nr 1j do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE 10 (załącznik Nr 1 do umowy);
c) Załącznik Nr 10 - Projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi:
• Przeglądów sprzętu ppoż. oraz zamontowane materiały (części): na okres gwarancji 12 miesięcy, liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531300-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek

4.5.5.) Wartość części: 21857,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub
2
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Wykonawca działający pod nazwą AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. złożył ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego w dniu 20.08.2024r. oferując za wykonanie przedmiotowej usługi w zakresie Zadania 1: ,,Wykonanie przeglądu technicznego i naprawy pojazdu SCANIA nr VIN YS2G6X60002077452” kwotę 110.700,00 zł brutto.
Zamawiający w zakresie Zadania 1 na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 55 350,00 złotych brutto.
Kwota zaoferowana przez Wykonawcę AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. na sfinansowanie zamówienia Zadanie 1 przewyższa możliwości Zamawiającego o 55.350,00 złotych.
Wskazać należy, iż Zamawiający nie możne zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.
W związku powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 1, bowiem jedyna złożona oferta, a tym samym oferta z najniższą ceną, przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego o 55.350,00złotych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ofertę nr 4 firmę: WISS SAMOCHODY SPECJALNE sp. z o.o. na Zadanie 2 z kwotą 19.975,20 złotych brutto Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm), ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy, art. 226 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Wykonawca działający pod nazwą AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. złożył ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego w dniu 20.08.2024r. oferując za wykonanie przedmiotowej usługi w zakresie Zadania 2 Wykonanie przeglądu technicznego pojazdu SCANIA nr VIN YS2P4X40002118220 na kwotę 49.200,00 zł brutto.
Zamawiający w zakresie Zadania 2 na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 12 484,50 złotych brutto.
Kwota zaoferowana przez Wykonawcę AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. na sfinansowanie zamówienia Zadanie 2 przewyższa możliwości Zamawiającego o 36.715,50 złotych.
4
Wskazać należy, iż Zamawiający nie możne zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.
W związku powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 2, bowiem oferta z najniższą ceną, przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego o 36.715,50 złotych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Wykonawca działający pod nazwą AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. złożył ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego w dniu 20.08.2024r. oferując za wykonanie przedmiotowej usługi w zakresie Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądu
5
technicznego pojazdu MAN nr VIN WMA56SZZ5CP032698 kwotę 12.300,00 zł brutto.
Zamawiający w zakresie Zadania 3 na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę złotych brutto.
Kwota zaoferowana przez Wykonawcę AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. na sfinansowanie zamówienia Zadanie 3 przewyższa możliwości Zamawiającego o 8.450,10 złotych.
Wskazać należy, iż Zamawiający nie możne zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.
W związku powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 3, bowiem jedyna złożona oferta, a tym samym oferta z najniższą ceną, przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego o 8.450,10 złotych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Wykonawca działający pod nazwą AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. złożył ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego w dniu 20.08.2024r. oferując za wykonanie przedmiotowej usługi w zakresie Zadania nr 4 - Wykonania przeglądu technicznego i naprawy pojazdu MAN nr VIN WMA56SZZ5CP038498 kwotę 73.800,00 zł brutto.
Zamawiający w zakresie Zadania 4 na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 43 050,00 złotych brutto.
Kwota zaoferowana przez Wykonawcę AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. na sfinansowanie zamówienia Zadanie 4 przewyższa możliwości Zamawiającego o 30.750,00 złotych.
Wskazać należy, iż Zamawiający nie możne zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.
W związku powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 4, bowiem jedyna złożona oferta, a tym samym oferta z najniższą ceną, przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego o 30.750,00 złotych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

godnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Wykonawca działający pod nazwą AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. złożył ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego w dniu 20.08.2024r. oferując za wykonanie przedmiotowej usługi w zakresie Zadania nr 5 Wykonanie przeglądu technicznego pojazdu IVECO nr VIN ZCFB1LM84D2602321- kwotę 12.300,00 zł brutto.

Zamawiający w zakresie Zadania 5 na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 3.357,90 złotych brutto.

Kwota zaoferowana przez Wykonawcę AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. na sfinansowanie zamówienia Zadanie 5 przewyższa możliwości Zamawiającego o 8.942,10 złotych.

Wskazać należy, iż Zamawiający nie możne zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.

W związku powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 5, bowiem jedyna złożona oferta, a tym samym oferta z najniższą ceną, przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego o 8.942,10 złotych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7162836229

7.3.3) Ulica: Łany 12

7.3.4) Miejscowość: Markuszów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-173

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26875,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26875,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26875,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Service sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1251093241

7.3.3) Ulica: Marecka nr 66A

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26875,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie podstawowym, w wariancie, o którym mowa w art. 275 pkt 1 na: ,,Wykonanie usługi w zakresie przeglądów i napraw zabudowy pojazdów specjalnych – pożarniczych oraz przeglądów, konserwacji i kalibracji sprzętu ppoż. dla WSP Dęblin, Stawy i Bezwola”. SPRAWA, Nr 39/24/P w zakresie Zadanie nr 8 - Wykonanie przeglądu ubrań gazoszczelnych i detektora wielogazowego dla WSP Dęblin, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono na ww. zadanie żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Na Zadanie nr 8 - Wykonanie przeglądu ubrań gazoszczelnych i detektora wielogazowego dla WSP Dęblin do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.08.2024r. do godz. 13:00 nie wpłynęła na Platformę Zakupową Zamawiającego https://portal.smartpzp.pl/41blsz żadna oferta.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Oferta nr Nr 5 złożona przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: JC&P sp. z o.o., ul. Waryńskiego 4/2, 73-150 Łobez, woj.: zachodniopomorskie, kraj: Polska, NIP: 2530342531 została odrzucona na podstawie:
a) art. 226 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm), ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy;
b) art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), ponieważ jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Wykonawca działający pod nazwą AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. złożył ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego w dniu 20.08.2024r. oferując za wykonanie przedmiotowej usługi w zakresie Zadanie nr 9 - Wykonanie przeglądu motopomp i pomp dla WSP Dęblin, Stawy, Bezwola na kwotę 46.125,00 zł brutto.

Zamawiający w zakresie Zadania 9 na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 16.728,00 złotych brutto.

Kwota zaoferowana przez Wykonawcę AC ELECTRIC WSCHÓD sp. z o.o. na sfinansowanie zamówienia Zadanie 9 przewyższa możliwości Zamawiającego o 29.397,00 złotych.

Wskazać należy, iż Zamawiający nie możne zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.

W związku powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 9, bowiem jedyna złożona oferta, a tym samym oferta z najniższą ceną, przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego o 29.397,00 złotych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25128,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25128,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OCEAN-TECH sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5833023163

7.3.3) Ulica: Kaszubska Droga nr 13

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25128,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.