eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SernikiRemont drogi gminnej nr 103525L w m. Wólka Zawieprzycka



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 103525L w m. Wólka Zawieprzycka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SERNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1A

1.5.2.) Miejscowość: Serniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818550450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@serniki.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserniki.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cce300d2-7182-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 103525L w m. Wólka Zawieprzycka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cce300d2-7182-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049805/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont drogi gminnej nr 103525L w m. Wólka Zawieprzycka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP1.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 103525L w m. Wólka Zawieprzycka składającej się z dwóch odcinków (od km 4+0,32 do drogi powiatowej nr 1564L km 4+232,25 oraz od km 4+255 do km 4+823,90). W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego. W projekcie założono następujące parametry techniczne:
dla odcinka 1: klasa techniczna drogi – D droga dojazdowa; prędkość projektowana – Vp = 40 km/h; kategoria ruchu – KR 1; przekrój poprzeczny – 1/1, droga jednojezdniowa z pasem do ruchu w obydwu kierunkach; szerokość pasa ruchu – 3,50 do 4,20 m; długość przebudowywanego odcinka – 200,25 m; pochylenie poprzeczne jezdni – daszkowe na prostej i jednostronne na łukach zgodnej ze stanem istniejącym; szerokość zasadnicza jezdni – 3,50 do 4,20 m. dla odcinka 2: klasa techniczna drogi – D droga dojazdowa; prędkość projektowana – Vp = 40 km/h; kategoria ruchu – KR 1;
przekrój poprzeczny – 1/2, droga jednojezdniowa, dwupasowa; szerokość pasa ruchu – 2,50 do 2,60 m; długość przebudowywanego odcinka – 568,90 m; pochylenie poprzeczne jezdni – daszkowe na prostej i jednostronne na łukach zgodnie ze stanem istniejącej; szerokość zasadnicza jezdni – 5,00 do 5,20 m. Konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna AC 11S 50/70 KR1 – 4 cm; miejscowe frezowanie korekcyjne przy obramowaniu jezdni oraz miejscach wymagających ciągłości odwodnienia podłużnego i poprzecznego – 0-3 cm;
istniejąca konstrukcja jezdni – 35 cm. Zakres robót, które należy wykonać w ramach przedmiotowego zadania obejmował będzie następujący asortyment:
roboty przygotowawcze, wdrożenie czasowej organizacji ruchu; frezowanie korekcyjne; regulacja wysokościowa nawierzchni zjazdów (w górę) – dotyczy odcinka 2; oczyszczenie i skropienie jezdni i obramowania; wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; odtworzenie oznakowania poziomego zgodnie z obowiązującym projektem SOR; prace porządkowe i wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
przedmiary robót, projekt wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421691,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560667,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421691,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Piotr Bąk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381713845

7.3.3) Ulica: Aleksandra Jaworowskiego 1/20

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-612

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421691,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.