eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaZabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Osrodek Sportu i Rekreacji

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270227993

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Gen.Hallera 14 A

1.4.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dt@mosir.rsl.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rsl.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523798

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00511283

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1497 z późn. zm.). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o
bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 714) oraz uzyskał zgodę ministra
właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek
współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8
września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541). W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby czynności do wykonywania, których
niezbędne jest posiadane uprawnień, wykonywał ten Wykonawca, który posiada uprawnienia.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie do
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi z zakresu ratownictwa
wodnego na terenie pływalni krytej lub odkrytej, w tym otwarte akweny wodne, o wartości minimalnej 400 000,00 zł brutto
każda.
Uwaga:
Wykonawca może wykazywać się realizacją usług w zakresie już wykonywanym, w sytuacji jednak, gdy całe świadczenie
nie zostało zrealizowane. Wartość usług potwierdzających ich należyte wykonanie powinny dotyczyć zakresu już
zrealizowanego, a nie objętego umową, która jeszcze nie została wykonana.
Uwaga:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN),
w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
5. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie
dysponował co najmniej dziewięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi
uprawnienia ratownika wodnego z ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań określonych w art. 13 ustawy z dnia 8
września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541). Każda z tych osób winna
posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ratownika wodnego w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi usług objętych niniejszym zamówieniem wraz z kwalifikacjami pierwszej pomocy (KPP), w
tym wymaga się, aby Wykonawca dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym ratownikiem, który będzie
pełnić funkcje koordynatora zespołu ratowników w okresie wykonywania zamówienia oraz posiada minimum trzyletnie
doświadczenie zawodowe na pracy stanowisku ratownika wodnego – DOTYCZY CZĘŚCI I.
6. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie
dysponował co najmniej pięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi
uprawnienia ratownika wodnego z ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań określonych w art. 13 ustawy z dnia 8
września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541). Każda z tych osób winna
posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ratownika wodnego w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi usług objętych niniejszym zamówieniem wraz z kwalifikacjami pierwszej pomocy (KPP), w
tym wymaga się, aby Wykonawca dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym ratownikiem, który będzie
pełnić funkcje koordynatora zespołu ratowników w okresie wykonywania zamówienia oraz posiada minimum trzyletnie
doświadczenie zawodowe na pracy stanowisku ratownika wodnego – DOTYCZY CZĘŚCI II.

Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o
bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 714) oraz uzyskał zgodę ministra
właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek
współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8
września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541). W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby czynności do wykonywania, których
niezbędne jest posiadane uprawnień, wykonywał ten Wykonawca, który posiada uprawnienia.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie do
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wykonawca, niezależnie od ilości części na które składa ofertę, musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi z zakresu ratownictwa
wodnego na terenie pływalni krytej lub odkrytej, w tym otwarte akweny wodne, o wartości minimalnej 300 000,00 zł brutto
każda.
Uwaga:
Wykonawca może wykazywać się realizacją usług w zakresie już wykonywanym, w sytuacji jednak, gdy całe świadczenie
nie zostało zrealizowane. Wartość usług potwierdzających ich należyte wykonanie powinny dotyczyć zakresu już
zrealizowanego, a nie objętego umową, która jeszcze nie została wykonana.
Uwaga:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN),
w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
5. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie
dysponował co najmniej dziewięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi
uprawnienia ratownika wodnego z ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań określonych w art. 13 ustawy z dnia 8
września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541). Każda z tych osób winna
posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ratownika wodnego w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi usług objętych niniejszym zamówieniem wraz z kwalifikacjami pierwszej pomocy (KPP), w
tym wymaga się, aby Wykonawca dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym ratownikiem, który będzie
pełnić funkcje koordynatora zespołu ratowników w okresie wykonywania zamówienia oraz posiada minimum trzyletnie
doświadczenie zawodowe na pracy stanowisku ratownika wodnego – DOTYCZY CZĘŚCI I.
6. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie
dysponował co najmniej pięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi
uprawnienia ratownika wodnego z ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań określonych w art. 13 ustawy z dnia 8
września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541). Każda z tych osób winna
posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ratownika wodnego w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi usług objętych niniejszym zamówieniem wraz z kwalifikacjami pierwszej pomocy (KPP), w
tym wymaga się, aby Wykonawca dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym ratownikiem, który będzie
pełnić funkcje koordynatora zespołu ratowników w okresie wykonywania zamówienia oraz posiada minimum trzyletnie
doświadczenie zawodowe na pracy stanowisku ratownika wodnego – DOTYCZY CZĘŚCI II.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
• dla części I – 4 000,00 złotych,
• dla części II – 3 500,00 złotych.
(maksymalnie 1,5 % wartości zamówienia).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
• pieniądzu;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).
4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 01.12.2023 r. o godzinie 10:00,00.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku ING BANK
ŚLĄSKI nr rachunku: 30 1050 1331 1000 0022 8773 6538 z dopiskiem:
Dla części I: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku
letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2024 – część I”.
Dla części II: „Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku
2024 – część II”
Wykonawca składając ofertę na część I i część II winien wpłacić wadium zarówno dla części I jak i części II.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium znajdują się w rozdziale XXII SWZ.

Po zmianie:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
• dla części I – 4 000,00 złotych,
• dla części II – 3 500,00 złotych.
(maksymalnie 1,5 % wartości zamówienia).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
• pieniądzu;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).
4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 06.12.2023 r. o godzinie 10:00,00.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku ING BANK
ŚLĄSKI nr rachunku: 30 1050 1331 1000 0022 8773 6538 z dopiskiem:
Dla części I: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku
letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2024 – część I”.
Dla części II: „Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku
2024 – część II”
Wykonawca składając ofertę na część I i część II winien wpłacić wadium zarówno dla części I jak i części II.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium znajdują się w rozdziale XXII SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-12-01 10:00

Po zmianie:
2023-12-06 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-12-01 10:30

Po zmianie:
2023-12-06 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-12-30

Po zmianie:
2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.