eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówDostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni szkół powiatowych w ramach projektu pn. "Nowoczesne kształcenie zawodowe (...)" oraz proj. pn. "Szansa dla wszystkich (...)"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni szkół powiatowych w ramach projektu pn. „Nowoczesne kształcenie zawodowe (...)” oraz proj. pn. „Szansa dla wszystkich (...)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Dzierżoniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 27

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pow.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow.dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5427026b-b2d1-4740-b3a3-764335999101

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni szkół powiatowych w ramach projektu pn. „Nowoczesne kształcenie zawodowe (...)” oraz proj. pn. „Szansa dla wszystkich (...)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5427026b-b2d1-4740-b3a3-764335999101

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022877/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni szkół powiatowych w ramach projektu pn. „Nowoczesne kształcenie zawodowe (...)” oraz pn. „Szansa dla wszystkich (...)”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W zakresie części nr 1-5: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości”, w zakresie cz. 6-7 projekt pn. „Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418676

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 598986,08 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 558853,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - dostawa laptopów i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

30213200-7 - Komputer tablet

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

18939000-0 - Torby podręczne

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 282392,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - dostawa elektronicznego wyposażenia gastronomicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

39711130-9 - Chłodziarki

39711200-1 - Roboty kuchenne

39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

39711320-8 - Elektryczne zaparzacze do herbaty

4.5.5.) Wartość części: 34273,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - dostawa sprzętów fiskalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące

42994230-1 - Laminatory

30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety

39170000-4 - Meble sklepowe

4.5.5.) Wartość części: 23563,62 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - dostawa wyposażenia gastronomicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221100-8 - Zastawa kuchenna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39223000-1 - Łyżki, widelce

39222200-6 - Tacki na żywność

39221200-9 - Zastawa stołowa

39221120-4 - Filiżanki i szklanki

39221110-1 - Naczynia

39221180-2 - Naczynia do gotowania

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 21184,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - dostawa wyposażenia kosmetycznego i fizjoterapeutycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne

33166000-1 - Przyrządy dermatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 45644,92 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

30214000-2 - Stacje robocze

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

18939000-0 - Torby podręczne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 31882,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - dostawa sprzętów elektronicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342412-3 - Głośniki

4.5.5.) Wartość części: 119912,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49781,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54272,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49781,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6211772122

7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49781,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej (tj. 59 079,00 zł) przewyższała kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia (tj. 30 500,00 zł)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42395,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42395,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42395,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9540002349

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42395,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty w zakresie tej części podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91200,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122364,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91200,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa E Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462926077

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91200,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.