Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524253/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W GARWOLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000638116
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 53
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 6823071
1.5.8.) Numer faksu: 25 6823071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgarwolin,pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsgarwolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespól Szkół nr 1 im Bohatwerów Westerplatte w Garwolinie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50a4a1fa-8eb7-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015224/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa artykułów żywnosciowych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50a4a1fa-8eb7-11ee-9fb5-3edbb70f45bd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezmowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawarte w regulaminie platformy ezmowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): art.13
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): art.13
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 355000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym umowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP jest "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie.
ZADANIE I - Mięso świeże i produkty mięsne.
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełniać wymogi stawiane przez system HACCAP
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do miejsca dostawy
- dostawy powinny być realizowane codziennie w godz. 7.00-9.00, Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę w/w wymogu Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w par. 7 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawiana partię asortymentu w ciągu 1,2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawiona ofertą Wykonawcy
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 50%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.5.) Wartość części: 73000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego. Zwiększenie zakresu w/w dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. W/w dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego z Wykonawcą i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia - krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym umowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP jest "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie.
ZADANIE II - Wędliny
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełniać wymogi stawiane przez system HACCAP
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do miejsca dostawy
- dostawy powinny być realizowane codziennie w godz. 7.00-9.00, Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę w/w wymogu Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w par. 7 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawiana partię asortymentu w ciągu 1,2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawiona ofertą Wykonawcy
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 50%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.5.) Wartość części: 50000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego. Zwiększenie zakresu w/w dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. W/w dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego z Wykonawcą i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia - krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym umowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP jest "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie.
ZADANIE III - Warzywa i owoce świeże.
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełniać wymogi stawiane przez system HACCAP
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do miejsca dostawy
- dostawy powinny być realizowane codziennie w godz. 7.00-9.00, Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę w/w wymogu Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w par. 7 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawiana partię asortymentu w ciągu 1,2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawiona ofertą Wykonawcy
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 50%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.5.) Wartość części: 43000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego. Zwiększenie zakresu w/w dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. W/w dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego z Wykonawcą i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym umowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP jest "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie.
ZADANIE IV - Różne produkty spożywcze
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełniać wymogi stawiane przez system HACCAP
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do miejsca dostawy
- dostawy powinny być realizowane codziennie w godz. 7.00-9.00, Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę w/w wymogu Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w par. 7 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawiana partię asortymentu w ciągu 1,2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawiona ofertą Wykonawcy
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 50%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.5.) Wartość części: 54500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego. Zwiększenie zakresu w/w dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. W/w dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego z Wykonawcą i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym umowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP jest "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie.
ZADANIE V - Produkty mleczarskie.
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełniać wymogi stawiane przez system HACCAP
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do miejsca dostawy
- dostawy powinny być realizowane codziennie w godz. 7.00-9.00, Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę w/w wymogu Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w par. 7 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawiana partię asortymentu w ciągu 1,2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawiona ofertą Wykonawcy
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 50%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.5.) Wartość części: 50000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego. Zwiększenie zakresu w/w dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. W/w dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego z Wykonawcą i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym umowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP jest "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie.
ZADANIE VI - Pieczywo i wyroby ciastkarskie.
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełniać wymogi stawiane przez system HACCAP
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do miejsca dostawy
- dostawy powinny być realizowane codziennie w godz. 7.00-9.00, Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę w/w wymogu Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w par. 7 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawiana partię asortymentu w ciągu 1,2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawiona ofertą Wykonawcy
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 50%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.5.) Wartość części: 50000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego. Zwiększenie zakresu w/w dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. W/w dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego z Wykonawcą i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym umowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP jest "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie.
ZADANIE VII - Ryby i przetwory rybne oraz mrożonki produkty mrożone
Wymogi dodatkowe:
- wykonawca musi spełniać wymogi stawiane przez system HACCAP
- przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce
- dowóz na koszt i transportem dostawcy do miejsca dostawy
- dostawy powinny być realizowane codziennie w godz. 7.00-9.00, Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę w/w wymogu Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w par. 7 (wzór umowy) w sprawie zamówienia publicznego
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawiana partię asortymentu w ciągu 1,2 lub 3 dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia telefonicznego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub faxem, zgodnie z przedstawiona ofertą Wykonawcy
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 50%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.2.5.) Wartość części: 20500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP.
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art 214 ust. 1 pkt 8 ustawy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego. Zwiększenie zakresu w/w dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów.
2. W/w dostawy zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego z Wykonawcą i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na postawie art. 112 Ustawy PZP, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego za łącznik nr 3 do SWZ
2.4.. zdolności technicznej i zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego za łącznik nr 3 do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 126 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lib wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający na podstawie par. 3 Rozporządzenia Ministra Transportu, Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 202 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i lub oświadczeń jakich żądać może Zamawiający od Wykonawcy, żąda od Wykonawcy złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w podrozdziale SWZ - załącznik nr5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa PZP, dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków w postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa PZP, dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków w postępowaniu5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku , gdy Wykonawca podlega za zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy),2. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienia publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestracyjnego (jeżeli dotyczy).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenia zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia . W takim przypadku:- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian opisany jest we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-07 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: portal ezmowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-05
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- DOSTAWA W RAMACH DEPOZYTU STENTÓW I BALONÓW DO PRACOWNI HEMODYNAMIKI SP ZOZ W GARWOLINIE
- Dostawa paliw płynnych
- Usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla pacjentów Krajowego Ośrodka Psychiatrii Sądowej dla Nieletnich w Garwolinie
- Konserwacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Garwolin
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich na rok 2025 - Mięso, drób, wędliny
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich na rok 2025 - warzywa, owoce, kiszonki
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich na rok 2025 - produkty ogólnospożywcze.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na 2025r. - cz. 6 i cz. 8
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich w 2025 r. Część warzywa i owoce , pieczywo, drób i wędliny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.