eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gunb.ezamawiajacy.pl/pn/gunb/demand/128185/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0906bc97-5784-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116412/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAF.260.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, tj. tuszy oraz tonerów, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi”.
2. Za materiały fabrycznie nowe Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne wykonane w 100% z nowych elementów, wcześniej nieużywane, nieregenerowane, nierefabrykowane, bez śladów uszkodzenia, w fabrycznie nowych opakowaniach producenta nienoszących śladów otwierania, zabezpieczających przed działaniem czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie produktu, takich jak np. światło, kurz, wilgoć itp. Wszystkie elementy wchodzące
w skład materiałów (m.in. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek magnetyczny, toner, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieużywane (nieeksploatowane wcześniej w całości, ani też w części w innych materiałach).
3. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych wraz z określoną dla każdego z nich szacunkową liczbą opakowań, jaką Zamawiający zamierza zamówić w okresie obowiązywania umowy, przedstawia wykaz materiałów eksploatacyjnych (załącznik do formularza ofertowego, tj. Załącznik nr 1a do SWZ). Pozycje oznaczone kolorem czerwonym dotyczą urządzeń będących na gwarancji. W ramach jednego urządzenia Wykonawca obowiązany jest zaoferować materiały eksploatacyjne tego samego producenta oraz tego samego rodzaju, tj. wszystkie materiały eksploatacyjne oryginalne albo
wszystkie materiały eksploatacyjne równoważne.
4. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych i nazw producentów zamawianych materiałów. Zamawiający informuje, że wymienione w załączniku znaki towarowe i nazwy producentów dotyczą towaru powszechnie dostępnego na rynku, zaś ich wskazanie wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych materiałów, ma jedynie na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych materiałów eksploatacyjnych.
5. Oferowane przez Wykonawcę materiały muszą być oryginalne – zalecane przez producentów urządzeń – lub równoważne do materiałów oryginalnych.
6. Za oryginalne materiały eksploatacyjne uznaje się materiały eksploatacyjne, które zostały wyprodukowane lub są zalecane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, niebędące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane, nieposiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych oraz dostarczone w opakowaniach
stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta. Pod pojęciem zalecane przez producenta danego urządzenia należy rozumieć te materiały eksploatacyjne (np. tusz, toner, bęben), które producent wymienił na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia (drukarki, kserokopiarki itd.) bądź w instrukcji obsługi urządzenia.
7. Za równoważne materiały eksploatacyjne Zmawiający uzna:
1) kompatybilne z urządzeniami, do których są przeznaczone, wymienionymi
w załączniku do formularza ofertowego, tj. Załącznik nr 1a do SWZ,
2) których parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i jakościowe (takie jak np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) są takie same bądź lepsze w stosunku do fabrycznie nowych (nowo wytworzonych w całości), nieregenerowanych i nierefefabrykowanych materiałów oryginalnych
(wzorcowych), określonych w załączniku do formularza ofertowego, tj. Załącznik nr 1a do SWZ,
3) które nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu, w tym nie ograniczają pełnej współpracy z oprogramowaniem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
4) które gwarantują co najmniej taką samą jakość wydruku oraz jego odporność na rozmazywanie (przyczepność barwnika) jak oryginalne materiały eksploatacyjne, tj.:
a) jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki (przyczepność barwnika),
b) jednakowe nasycenie barw na całym wydruku,
c) brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nieprzeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych),
5) których wydajność badana zgodnie z normami:
a) ISO/IEC 19752 lub równoważną – tonery do drukarek laserowych monochromatycznych,
b) ISO/IEC 19798 lub równoważną – tonery do drukarek laserowych kolorowych,
c) ISO/IEC 24711 lub równoważną – wkłady do drukarek atramentowych,
jest co najmniej taka sama jak wydajność materiałów oryginalnych,
6) pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi,
7) niepowodujące większego brudzenia/zanieczyszczenia urządzenia, tj. zastosowanie nie spowoduje konieczności częstszej konserwacji urządzeń (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianą materiałów eksploatacyjnych tj. rolek, wałków itp.) niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi,
8) zaopatrzone w umieszczone bezpośrednio na materiale (kasecie z tonerem, pojemniku z tuszem itp.) informacje
identyfikujące dany produkt i producenta, w tym co najmniej: znak firmowy lub logotyp producenta, numer katalogowy (symbol) produktu,
9) fabrycznie opakowane w nienoszące śladów otwierania opakowania producenta (opakowania zewnętrzne), zawierające trwale umieszczone na opakowaniach oznaczenia, pozwalające na identyfikację produktu oraz producenta, w tym co najmniej: nazwę producenta, znak firmowy lub logotyp producenta, numer katalogowy (symbol) produktu oraz listę modeli
urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony (lista kompatybilności),
10) w odniesieniu do tonerów – fabrycznie opakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem,
11) niepowodujące uszkodzeń urządzenia, do którego są przeznaczone,
12) które nie naruszają w żadnym stopniu praw patentowych ani własności intelektualnej,
13) które nie naruszają warunków gwarancji urządzeń drukujących, tj. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie równoważnych materiałów eksploatacyjnych; w razie awarii urządzenia, powstałej wskutek zastosowania materiału równoważnego,
Wykonawca zapewni na własny koszt naprawę urządzenia lub wymianę urządzenia na nowe.
8. Oferowane materiały eksploatacyjne będą objęte co najmniej 12-miesięczną gwarancją ich producenta, liczoną od daty
każdorazowej dostawy.
9. W przypadku materiałów eksploatacyjnych o określonym terminie przydatności do użycia, upływ tego terminu w momencie dostawy nie może być dłuższy niż 25%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125100-2 - Wkłady barwiące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122668,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259597,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122668,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Biuro sp. z. o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992963654

7.3.3) Ulica: Pocztowa

7.3.4) Miejscowość: Witnica

7.3.5) Kod pocztowy: 66-460

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy, liczony od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego pierwszego zapotrzebowania ilościowo-asortymentowego, lub do wyczerpania kwoty 273 600 zł brutto, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.