eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinUsługa wynajmu i obsługi kabin sanitarnych - przenośnych na terenach Kompleksów Wojskowych administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wynajmu i obsługi kabin sanitarnych - przenośnych na terenach Kompleksów Wojskowych administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261517818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wynajmu i obsługi kabin sanitarnych - przenośnych na terenach Kompleksów Wojskowych administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fbc6dba-6b11-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Wynajem i obsługa kabin sanitarnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456138/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 57/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu i obsługi kabin sanitarnych polegająca na dostarczeniu i podstawieniu kabin oraz na opróżnieniu i wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie; kompleksy wojskowe: Stawy, Stawy-Wartownia Julin, Stężyca, Dęblin-Twierdza, Dęblin – Lotnisko oraz Bezwola gm. Wohyń.
3. Usługa będzie polegała na:

a) podstawieniu kabin w miejsca wskazane przez Zamawiającego w ilości
wyszczególnionej w zestawieniu kabin sanitarnych,
b) obsłudze kabin polegającej na opróżnianiu przenośnych kabin sanitarnych
i wywozie nieczystości płynnych zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami.

4. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) opróżniania kabin sanitarnych i przewozu nieczystości płynnych za pomocą specjalnie
przystosowanych do tego typu działań pojazdów,
c) mycia kabin i napełnienia ich preparatem dezynfekującym zapobiegającym odorom i
hamującym rozkład fekaliów, a w okresie zimowym również płynem mrozoodpornym oraz przy każdym serwisie zostawienie w kabinie białego papieru toaletowego min. dwuwarstwowy w ilości 5 szt. na jedną kabinę;
d) pozostawienia miejsc obsługi kabin, ich otoczenia oraz samych przenośnych kabin
sanitarnych w stanie nie pogorszonym, czystym i uporządkowanym,
e) każdorazowego potwierdzania usługi przez przedstawiciela zamawiającego bądź
użytkownika obsługiwanego kompleksu,
f) przestrzegania zarządzeń uregulowań i poleceń dotyczących przestrzegania porządku i
dyscypliny na terenie jednostki wojskowej, wydawanych przez osobę nadzorującą wykonanie usługi,
g) wymiany podstawionych kabin uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej
eksploatacji,
h) udostępniania w razie potrzeby (np. szkolenie poligonowe, szkolenie rezerw osobowych,
osiągnięcia wyższych stanów gotowości bojowej, świąt państwowych ,itp.) dodatkowych kabin o podwyższonym standardzie (z umywalką) w terminie nie później niż 1 dzień kalendarzowy od zgłoszenia na email i opróżnianie ich wg ceny za każdorazowy serwis zgodny z zawartą umową na zgłoszenie email przedstawiciela Zamawiającego w terminie wskazanym w zgłoszeniu. Kabiny powinny posiadać biały papier toaletowy min. dwuwarstwowy w ilości 8 szt. na jedną kabinę, ręczniki papierowe składane białe/zielone lub białe w rolce w ilości min. 2 op./szt. na jedną kabinę oraz mydło o gęstej konsystencji w pojemniku o pojemności 0.5 l. Serwis kabin jest taki sam jak kabin serwisowanych raz w miesiącu, w dniach 20 – 23 każdego miesiąca. Podstawienie, serwis i odbiór kabin podany będzie w emailu.
i) utrzymania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego
w posiadanie, których wszedł w trakcie wykonywania usługi.

Usługa wynajmu i obsługi przenośnych kabin sanitarnych realizowana będzie okresowo. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania przenośnych kabin sanitarnych raz w miesiącu, w dniach 20 - 23 każdego miesiąca przez cały okres obowiązywania umowy, zgodnie z „zestawieniem kabin sanitarnych”, zawartym w SWZ oraz formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w niniejszej SWZ, w Załączniku nr 1 do SWZ tj. Formularzu ofertowym oraz Załączniku Nr 5 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88918,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155338,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88918,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: mToilet Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361938486

7.3.3) Ulica: Toruńska 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-226

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88918,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.