Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406786/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I
– 4 edycja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586604344
1.5.8.) Numer faksu: 586604301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I– 4 edycja
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04e3e589-3743-4feb-9bce-671c8aadcb85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034368/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w Mechelinkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i usług w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Zespół
budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I” wraz z
uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Przedmiotowa inwestycja obejmuje zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą
towarzyszącą, w tym infrastrukturą turystyczno-rekreacyjną i komunikacją na terenie przystani morskiej i terenach
przyległych w miejscowości Mechelinki. Przedmiotem zamówienia objęte są budowa toalety publicznej i hangaru
łodziowego, budowa placu łodziowego, punktu obsługi kamperów, chodników i ścieżek, placu zabaw oraz zieleni.
Dodatkowo zostanie przebudowany fragment ul. Nadmorskiej oraz dobudowana zawrotka a teren zostanie uzbrojony w
infrastrukturę techniczną wraz z usunięciem kolizji istniejącego uzbrojenia terenu, oświetleniem oraz odwodnieniem
Zostanie dokonana rozbiórka i przebudowa obiektów kolidujących z zamierzeniem inwestycji.
2. Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację przedmiotu zamówienia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych edycja ósma.
3. Wykonawca podpisując umowę przyjmuje do wiadomości, że wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach
przyjętych zgodnie z Regulaminem Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 8 w ramach Rządowego Funduszu Polski
Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 01 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia
Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz uchwałami nr 176/2021 Rady Ministrów z dnia
28 grudnia 2021r., nr 87/2022 Rady Ministrów z dnia 26 kwietnia 2022r., nr 205/2022 Rady Ministrów z 13 października
2022r. zmieniającymi uchwałę w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji
Strategicznych, dostępnymi na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28864
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z dokumentami wymienionymi w powyżej w zakresie niezbędnym do
prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający zobowiązany będzie do stosowania postanowień tych dokumentów w brzmieniu ktualnym na dzień dokonywania danej czynności związanej z realizacją umowy.
5. Zamawiający zastrzega, że zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy przyjęte dla realizacji niniejszego zamówienia są
zgodne z zasadami wskazanymi we wstępnej promesie w ramach Programu, o którym mowa w ust. 4, tym samym
Wykonawca będzie zobowiązany do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na
czas poprzedzający wypłatę z promesy (dokumentu zawierającego zobowiązanie do przekazania beneficjentowi środków
pieniężnych udzielanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego) z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia
Wykonawcy nastąpi najpierw z wkładu własnego gminy a następnie z pierwszej transzy programu Polski Ład, zapłata II
transzy i całości wynagrodzenia nastąpi po odbiorze końcowym inwestycji przez Zamawiającego.
6. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, na podstawie wielobranżowej dokumentacji projektowej, robót budowlanych
obejmujących zagospodarowanie terenu przy ul. Nadmorskiej pomiędzy kanałem zrzutowym a portem Mechelinki z
wyłączeniem :
1) obszaru zrewitalizowanego Skansenu rybackiego ,
2) bezpośredniego otoczenia istniejącego budynku mieszkalnego na dz. nr 92,
3) budowy budynku wielofunkcyjnego,
4) budowy budynku sauny,
5) budowy parkingu ogólnodostępnego,
6) budowy siłowni zewnętrznej,
Teren inwestycji stanowić będzie ogólnodostępną przestrzeń z budynkiem użyteczności publicznej (Toaleta i Hangar) wraz z
infrastrukturą towarzyszącą, w tym infrastrukturą turystyczno-rekreacyjną i komunikacyjną.
7. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) budowę budynku Toalety publicznej;
2) budowę budynku Hangaru łodziowego;
3) budowę placu łodziowego połączonego z istniejącym slipem,
4) budowę placu zabaw;
5) budowę chodników i ścieżki rowerowe poza pasem ulicy Nadmorskiej;
6) budowę punktu gromadzenia odpadów;
7) realizację małej architektury;
8) budowę ogrodów deszczowych;
9) rozbiórkę istniejącego budynku świetlicy, obiektów gospodarczych i kontenerowych;
10) wycinkę i nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej;
11) przebudowę ul.Nadmorskiej w zakresie zmiany przebiegu odcinka drogi i dobudowy zawrotki na cele p.poż.
12) przebudowę istniejących rowów melioracyjnych;
13) budowę i przebudowę instalacji oświetlenia terenu;
14) budowę kanalizacji teletechnicznej;
15) budowę i przebudowę przyłączy elektroenergetycznych;
16) budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej;
17) budowę przyłączy i instalacji kanalizacji deszczowej;
18) budowę przyłączy i instalacji kanalizacji sanitarnej;
19) budowę przyłączy i instalacji wodociągowej.
8. Przedmiot umowy obejmuje również wykonanie świadczeń na rzecz Zamawiającego w okresie gwarancyjnym, w tym
utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz przeprowadzenia i pokrycia kosztów serwisów gwarancyjnych wykonanych i
dostarczonych instalacji, maszyn i urządzeń.
9. W zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się uzyskanie przez Wykonawcę, w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz,
pozwolenia na użytkowanie całego zamierzenia inwestycyjnego – tj. dla Zamówienia podstawowego obejmującego budynki
hangaru, sauny i toalet publicznych wraz z zagospodarowaniem terenu (w tym parkingu, placu zabaw, siłowni, itp.) oraz
drogi ul. Nadmorskiej. Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie w terminie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia Kierownika Budowy, Kierowników Robót branżowych oraz zapewnienia
nadzoru wykonawczego podczas realizacji robót budowlanych.
11. W zakresie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznego dostępu do obiektu Skansenu w
Mechelinkach, dostępu do nieruchomości przyległych do terenu prowadzenia robót a także zapewnić dostęp komunikacyjny
dla tych nieruchomości i ich użytkowników.
12. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego. O
ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych
robót, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te roboty i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia
własnym kosztem i staraniem.
13. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia, wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru Robót określony
jest w Opisie przedmiotu Zamówienia i załącznikach, w tym w Dokumentacji Projektowej (Projekcie Budowlanym, Projektach
Technicznych i Projektach Wykonawczych), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w powiązaniu z
warunkami umowy oraz w przedmiarach robót. Przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej
Wykonawcy.
14. Ponadto przy realizacji zamówienia należy przestrzegać wszelkich uwarunkowań zawartych w decyzjach, opiniach,
uzgodnieniach, itd, zawartych w Załącznikach do SWZ.
15. Wykonawca w formie oświadczenia w ofercie potwierdzi, że zapoznał się z wymienionymi powyżej dokumentami.
16. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia nazw, znaków towarowych, patentów lub
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
Wykonawcę, należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie rozwiązań równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
17. W przypadku, gdy Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 z późniejszymi zmianami, dalej jako Ustawa Pzp), Zamawiający wskazuje, iż należy je
rozumieć jako przykładowe. Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku
zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ wraz z załącznikami. Każdorazowo, gdy wskazana jest
w niniejszym SWZ wraz z załącznikami norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub
równoważna”. Wykonawca, który, na etapie realizacji umowy, powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
18. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i wymagania Zamawiającego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia
stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ i pozostałe załączniki do niego.
19. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na stosowanie przez Wykonawcę urządzeń i rozwiązań technicznych zgodnych
z aktualnymi przepisami p.poż. , zwłaszcza Dz.U. 2023 poz.822 z późn. zm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9818984,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16728009,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9818984,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MARBUD Sp. z o.o. Sp. komandytowa – Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ryszard Marcinkiewicz 'MARBUD' PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNOHANDLOWO-USŁUGOWE – Członek Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581671596
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne i teletechniczne -InstEltech Sp. z o.o; Sp.k
Nadzór geologiczny- GEOPROFIL Jakub Kola
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARBUD SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARBUD SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9818984,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.