Og³oszenie z dnia 2024-10-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00559822/01 - Wynik z dnia 2024-10-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ROZBUDOWA PARKU O¦WIETLENIOWEGO W PRZESTRZENIACH SCENICZNYCH TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: TEATR MUZYCZNY ROMA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278072
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrroma.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.teatrroma.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA PARKU O¦WIETLENIOWEGO W PRZESTRZENIACH SCENICZNYCH TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-36d44be2-0aad-4266-84e1-9a58bf1c40eb
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00524442
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029281/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Modernizacja i rozbudowa parku o¶wietleniowego na scenach Teatru Muzycznego Roma.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36d44be2-0aad-4266-84e1-9a58bf1c40eb3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36d44be2-0aad-4266-84e1-9a58bf1c40eb
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
3. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-36d44be2-0aad-4266-84e1-9a58bf1c40eb
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
6. Wykonawca sk³ada ofertê przez platformê ezamowienia.gov.pl za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 lub 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, i¿: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa., dalej zwany tak¿e
„Administratorem”.
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@teatrroma.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu:
• przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym (na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (realizacja obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze),
• realizacji roszczeñ - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes– dochodzenie roszczeñ, podejmowanie dzia³añ o charakterze windykacyjnym)
Dane osobowe bêd± przechowywane przez:
• 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
• d³u¿szy ni¿ 4 lata, je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia przekracza 4 lata; dane osobowe przechowywane s± przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia
• po okresie, o którym mowa w punktach powy¿ej, s± przechowywane zgodnie z okresem przewidzianym w ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w rozporz±dzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materia³ów archiwalnych do archiwów pañstwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane: podmiotom przetwarzaj±cym je na zlecenie Administratora, z którymi zawar³ umowy lub inne porozumienia w zakresie realizacji ¶wiadczeñ niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w szczególno¶ci w zakresie us³ug technicznych i organizacyjnych oraz archiwizacji danych, a tak¿e podmioty upowa¿nione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, je¶li Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporz±dzenia RODO: Biuro Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ponadto, informujemy, ¿e ma Pani/Pan prawo: do dostêpu do swoich danych
osobowych, ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych, które s± nieprawid³owe oraz uzupe³nienia niekompletnych danych osobowych, ¿±dania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze wzglêdu na Pani/Pana szczególn± sytuacjê.
Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie wykluczenie z postêpowania o udzielenie zamówienia. ¬ród³em pochodzenia danych mo¿e byæ odpowiednio: bezpo¶rednio osoba, której dane dotycz±, lub Wykonawca; w przypadku, gdy ¼ród³em pochodzenia danych jest Wykonawca, którego dane osobowe bezpo¶rednio nie dotycz±, administrator informuje, ¿e
kategorie odno¶nych danych osobowych, które s± przetwarzane, obejmuje dokumentacja przed³o¿ona przez Wykonawcê na potrzeby postêpowania o udzielenia zamówienia.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1.
Rozbudowa parku o¶wietleniowego o dodatkowe inteligentne urz±dzenia o¶wietleniowe wykorzystuj±ce technologiê ¶wiat³a LED.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa inteligentnych urz±dzeñ o¶wietleniowych wykorzystuj±cych technologiê ¶wiat³a LED do siedziby Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia urz±dzeñ typu ruchoma g³owa SPOT w ilo¶ci 7 szt. z ramkami profilowymi.
W okresie gwarancyjnym Wykonawca bêdzie zobowi±zany w ramach ceny ofertowej do wykonywania serwisu oraz konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta. Zamawiaj±cy wymaga, aby czynno¶ci te by³y wykonywane co sze¶æ miesiêcy lub je¶li jest to wymagane przez producenta czê¶ciej.
Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu certyfikaty bezpieczeñstwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzaj±ce dopuszczenie przedmiotu zamówienia do u¿ywania na terenie Polski. Wszystkie urz±dzenia, stanowi±ce przedmiot zamówienia, powinny posiadaæ deklaracjê lub certyfikat CE oraz wszelkie deklaracje, certyfikaty i inne wymagane dokumenty przez prawo polskie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34991000-0 - Reflektory iluminacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty, które nie podlegaj± odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska najwiêksz± liczbê punktów po zsumowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertę̂ w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
5. Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
6. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 5, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postepowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa emiterów ¶wiat³a, wykonanie elementów o¶wietlanych wraz zamontowaniem na nich wskazanych emiterów (dalej ³±cznie Urz±dzenia) i zamontowanie elementów o¶wietlanych na du¿ej scenie Teatru Muzycznego Roma wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa emiterów ¶wiat³a (3 rodzajów), wykonanie elementów o¶wietlanych (5 elementów) wraz zamontowaniem na nich wskazanych emiterów i zamontowanie tych elementów o¶wietlanych na du¿ej scenie Teatru Muzycznego Roma. Zamówienie obejmuje równie¿ zapewnienie serwisu gwarancyjnego przez Wykonawcê.
Emitery wraz z elementami o¶wietlanymi musz± byæ zamontowane przez Wykonawcê w przestrzeniach scenicznych Teatru.
Zamawiaj±cy wymaga, aby ka¿dy zastosowany przez Wykonawcê emiter ¶wiat³a posiada³ mo¿liwo¶æ sterownia za pomoc± protoko³u DMX, co wi±¿e siê równie¿ z dostarczeniem przez Wykonawcê niezbêdnych driverów DMX, zapewniaj±ce mo¿liwo¶æ pod³±czenia do sieci DMX w siedzibie Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e elementy o¶wietlane bêd± podwieszone miêdzy innymi do sztankietów (ud¼wig pojedynczego sztankietu to 200 kg).
Emitery ¶wiat³a powinny byæ zabezpieczone odpowiednimi filtrami, aby nie powodowaæ zak³óceñ elektromagnetycznych mog±cych mieæ wp³yw na pracê innych systemów dzia³aj±cych w Teatrze (np. systemu mikrofonów bezprzewodowych, wielokana³owych protoko³ów transmisyjnych audio, sieci Ethernet, zdalnie sterowanych platform jezdnych, systemów multimedialnych).
UBEZPIECZENIE.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany, w trakcie wykonywania zamówienia oraz podczas ca³ego okresu gwarancyjnego, do posiadania wa¿nej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 000 z³.
W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany do ¶wiadczenia ca³odobowego pogotowia naprawczego przez okres gwarancji. Czas naprawy usterki czy wymiany emitera ¶wita³a nie powinien przekroczyæ 12 godzin od momentu zg³oszenia.
Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 24 miesiêcznej gwarancji.
W ramach ceny ofertowej Wykonawca zobowi±zuje siê w okresie gwarancyjnym do wykonywania serwisu oraz konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta emiterów ¶wiat³a. Zamawiaj±cy wymaga, aby czynno¶ci te by³y wykonywane co sze¶æ miesiêcy lub je¶li jest to wymagane przez producenta czê¶ciej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31527260-6 - Systemy o¶wietleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34991000-0 - Reflektory iluminacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 136 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty, które nie podlegaj± odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska najwiêksz± liczbê punktów po zsumowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertę̂ w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
5. Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
6. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 5, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postepowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia usterki lub wymiany emiterów ¶wiat³a
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Dotyczy zadania nr 2:Zaliczka w kwocie odpowiadaj±cej wysoko¶ci 20% ³±cznego wynagrodzenia po podpisaniu umowy.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany do umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci aneksu i nie mog± naruszaæ przepisu art. 454 Ustawy.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w przypadkach przewidzianych zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, w szczególno¶ci w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
b) zmiany spowodowane warunkami organizacyjnymi uniemo¿liwiaj±cymi realizacjê zamówienia w terminach ustalonych w umowie;
c) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji;
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt a) – c) termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci.
3) w przypadku okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami, przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nych od obu Stron, którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którego nie mo¿na by³o unikn±æ ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci (np. po¿ar, powód¼, inne klêski ¿ywio³owe, promieniowanie lub ska¿enie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania pogody, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej). Zmiana postanowieñ umowy wymaga zgodnej woli stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zachowaniem wymagañ okre¶lonych w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-10 14:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty bêd± sk³adane za pomoc± Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-10 14:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.2. Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zadanie nr 1) oraz dostawa i rozmieszczenie (zadanie nr 2).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Realizacja w latach 2025-2027 badañ lotniczo- lekarskich personelu lotniczego KGP i CPKP BOA
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Al. Ujazdowskie 18 m 12 (ADK-6), czê¶æ nr 2: Dynasy 8 m 8 (ADK-5) w podziale na 2 czê¶ci
- "Zakup odczynników do badania technik± aCGH wraz z dzier¿aw± sprzêtu (termocykler, piec hybrydowy, mieszad³a magnetyczne 2 sztuki, komory do p³ukania, komputer z oprogramow do analizy mikromacierzy)"
- Dostawa gazików do dezynfekcji skóry.
- Dostawa kleju tkankowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: E. Plater 30 m 8 i 16 czê¶æ nr 2: Marsza³kowska 20/22 m 91a (w podziale na 2 czê¶ci)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.