Og³oszenie z dnia 2024-10-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00538943/01 - Wynik z dnia 2024-10-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
WY£APYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZ¡T Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KO£O ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZ¡T (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WY£APYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZ¡T Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KO£O ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZ¡T (2)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e90a169-e708-4579-846d-6d23a2094add
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00524445
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/pn/gminamiejskakolo/demand/176615/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ) za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ . Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacji za po¶rednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl. tylko na etapie zadawania pytañ do SWZ. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postêpowania jest bezp³atne, a w szczególno¶ci bezp³atne jest za³o¿enie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynno¶ci Wykonawcy z zastosowaniem Platformy. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem internetowym Regulamin - Oneplace.marketplanet.pl oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Sposób korzystania z Platformy jest okre¶lony w Instrukcji dla Wykonawcy dostêpnej pod adresem internetowym: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Baza wiedzy". Wykonawca w celu z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie – zaleca siê za³o¿enie i sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania konta z odpowiednim wyprzedzeniem. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich skutecznego z³o¿enia/wys³ania na Platformie. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe),
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge.
Do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego . Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê,
2) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie "Osobisty").
Podpis kwalifikowany nale¿y z³o¿yæ zgodnie z instrukcj± dostarczon± przez dostawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podpis ma spe³niaæ wymagania okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 422). Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca mo¿e zadawaæ pytania do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania siê do Platformy) lub po przyst±pieniu do postêpowania poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê przez Wykonawcê na konto u¿ytkownika, w zak³adce „Korespondencja skierowana do Zamawiaj±cego”.
Wnioski dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ z³o¿one w trybie art. 284 ustawy Pzp, nale¿y kierowaæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy lub poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: us³uga polegaj±ca na wy³apywaniu oraz zapewnieniu ca³odobowej opieki bezdomnym zwierzêtom pochodz±cymi
z terenu Gminy Miejskiej Ko³o w okresie 61 dni.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przejêcie przez Wykonawcê opieki nad 35 psów przebywaj±cych w Punkcie czasowego przetrzymywania zwierz±t mieszcz±cym siê w miejscowo¶ci Kosodrzewiny 56A, 92-411 £ód¼ bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Miejskiej Ko³o, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy w uzgodnieniu
z dotychczasowym miejscem pobytu zwierz±t. Przejêcie nast±pi na podstawie protoko³u przejêcia. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ psów do przejêcia mo¿e ulec zmianie, a wynikaæ to bêdzie z rzeczywistej ilo¶ci psów przebywaj±cych
w punkcie czasowego przetrzymywania zwierz±t na dzieñ rozpoczêcia obowi±zywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postêpowania. Przewiezie zwierzêta do schroniska/punktu czasowego przetrzymywania zwierz±t prowadzonego przez Wykonawcê nast±pi na w³asny koszt i przy u¿yciu w³asnych ¶rodków transportowych, w celu dalszego odp³atnego sprawowania opieki nad nimi. Zwierzêta przebywaj±ce w schronisku/ punkcie czasowego przetrzymywania zwierz±t s± ju¿ odrobaczone, zaszczepione oraz oznaczone numerem identyfikacyjnym..
2) Od³awianie i zapewnienie ca³odobowej opieki bezdomnym zwierzêtom
z terenu Gminy Miejskiej Ko³o wraz z ich transportem.
a) Wykonawca zobowi±zany jest do przyst±pienia do od³awiania niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 5 godzin licz±c od godziny zg³oszenia przez Zamawiaj±cego, a w nag³ych, szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. zagro¿enia ¿ycia ludzi lub zwierz±t) nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 2 godzin licz±c od godziny zg³oszenia przez Zamawiaj±cego.
b) Przyjmuje siê liczbê zwierz±t do od³owienia - 4 sztuki w trakcie trwania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e liczba zwierz±t do od³owienia i przyjêcia do schroniska/punktu czasowego przetrzymywania zwierz±t mo¿e byæ mniejsza lub wiêksza, a wynikaæ to bêdzie z aktualnej ilo¶ci bezdomnych zwierz±t przebywaj±cych na terenie Gminy Miejskiej Ko³o.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77500000-5 - Us³ugi hodowli zwierz±t
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji us³ugi od momentu zg³oszenia przez Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru;Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek dotycz±cy posiadania kompetencji lub uprawnieñ Wykonawcy do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci:
Wykonawcy musz± posiadaæ aktualne uprawnienia tj.:
1) aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzêtami zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach – ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399);
2) decyzjê Powiatowego Lekarza Weterynarii, w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce prowadzenia dzia³alno¶ci potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ weterynaryjnych w zakresie gromadzenia zwierz±t okre¶lonych dla prowadzenia danego rodzaju dzia³alno¶ci zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierz±t oraz zwalczaniu chorób zaka¼nych zwierz±t (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 ze zm.).
2 Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj. posiadania do¶wiadczenia i dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym niezbêdnym do wykonania zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek dotycz±cy odpowiedniego do¶wiadczenia i potencja³u technicznego .
1) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zamówienie bêd±ce us³ug± zwi±zan± z wy³apywaniem i przetrzymywaniem bezdomnych zwierz±t, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000 z³ brutto.
2) Wykonawca winien dysponowaæ odpowiedni± liczb± miejsc w schronisku/punkcie czasowego przetrzymywania zwierz±t dla zwierz±t pochodz±cych z terenu Gminy Miejskiej Ko³o. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca bêdzie dysponowa³ liczb± wolnych miejsc nie mniejsz± ni¿ 39.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie wynikaj±cym z art. 109 ust 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzêtami zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach – ( t. j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 399);
2. Decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii, w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce prowadzenia dzia³alno¶ci potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ weterynaryjnych w zakresie gromadzenia zwierz±t okre¶lonych dla prowadzenia danego rodzaju dzia³alno¶ci zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierz±t oraz zwalczaniu chorób zaka¼nych zwierz±t (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 ze zm.).
3. Wykaz us³ug w którym Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zamówienie bêd±ce us³ug± zwi±zan± z wy³apywaniem i przetrzymywaniem bezdomnych zwierz±t, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000 z³ brutto. Wykaz us³ug sk³ada Wykonawca na wzorze za³±cznika nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca winien dysponowaæ odpowiedni± liczb± miejsc w schronisku/ punkcie czasowego przetrzymywania zwierz±t dla zwierz±t pochodz±cych
z terenu Gminy Miejskiej Ko³o. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca bêdzie dysponowa³ liczb± wolnych miejsc w schronisku/punkcie nie mniejsz± ni¿ 39.
Wykaz us³ug wskazanych w pkt 4 ust 4 SWZ wraz z o¶wiadczeniem dotycz±cym pkt.4 ust .5 SWZ sk³ada Wykonawca na wzorze za³±cznika nr 3
do SWZ .
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty pisemne zobowi±zanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2. Pe³nomocnictwa osób uprawnionych do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane,
3. Pe³nomocnictwo do sk³adania oferty wspólnej w zakresie okre¶lonym w art. 58 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane.
4. Wykaz Podwykonawców i wskazanie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ Podwykonawcom, je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ Podwykonawców.
5. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy (na wzorze za³±cznika nr 2).
4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci:1) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2) zmiana, w tym wyd³u¿enie, terminu wykonania zamówienia na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie;
3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeñ wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych tak± zmianê;
4) zmiana postanowieñ umowy w kontek¶cie spowodowanym udzieleniem / zleceniem w trybie stosowanych regulacji prawnych zamówieñ dodatkowych lub innych zamówieñ powi±zanych, których wykonanie sta³o siê konieczne, zasadne lub celowe;
5) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, czy innymi kwestiami maj±cymi wp³yw na organizacjê procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
6) zmiana sposobu realizacji zamówienia w zakresie:
a) rezygnacji z podwykonawstwa dla czê¶ci zamówienia, któr± Wykonawca wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania Podwykonawcom;
b) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców czê¶ci zamówienia, której Wykonawca nie wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania Podwykonawcom, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawstwa okre¶lonych w niniejszej umowie;
c) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców czê¶ci zamówienia, która zosta³a zastrze¿ona do osobistego wykonania przez Wykonawcê, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawstwa okre¶lonych w niniejszej umowie;
d) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci zmiany podmiotów, na zasobach, których opiera³ siê Wykonawca wykazuj±c na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, za zgod± Zamawiaj±cego i zgodnie z zasadami okre¶lonymi niniejsz± umow±;
w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, kwestiami niezale¿nymi od Wykonawcy, czy te¿ innymi niespodziewanymi okoliczno¶ciami maj±cymi wp³yw na organizacjê procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
7) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z:
a) konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia tragedii;
b) konieczno¶ci± spowodowan± zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa powoduj±c±, ¿e realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie siê niemo¿liwa;
c) zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia;
d) zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SWZ;
8) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna)
9) zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia;
10) inne zmiany postanowieñ umowy zwi±zane z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy, a które maj± wp³yw na realizacjê umowy.
2. Strony umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-09 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferta”. Szczegó³owa instrukcja postêpowania przy sk³adaniu oferty zawarta jest w SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-07
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
CenaSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wymaga ¶wiadczenia us³ugi od momentu zawarcia umowy w okresie 61 dni jednak nie d³u¿ej ni¿ do dnia 31.12.2024 r.INNE PRZETARGI Z KO£A
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
- KOMPLEKSOWE SPRZ¡TANIE POMIESZCZEÑ BIUROWYCH W BUDYNKACH A I B STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ SIENKIEWICZA 27
- WY£APYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZ¡T Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KO£O ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZ¡T
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
wiêcej: przetargi w Kole »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.