Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00398555/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont ulicy Handlowej w Czeladzi"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 265-26-53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzgk-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont ulicy Handlowej w Czeladzi"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fee10ad-52c9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035898/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont ulicy Handlowej w Czeladzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/Rb/MZGK/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. „Remont ulicy Handlowej w Czeladzi”. Przedmiotowe roboty budowlane polegają na wykonaniu remontu jezdni asfaltobetonowej o szerokości 7 m na odcinku o długości 782 mb. Prace związane z jezdnią polegać będą na sfrezowaniu starej nawierzchni asfaltobetonowej i wykonaniu nowych warstw bitumicznych. W ramach remontu zostaną też wymienione krawężniki betonowe po obu stronach jezdni na remontowanym odcinku. Ponadto, na odcinku 970 mb zostanie wykonany remont istniejącego chodnika na przedmiotowej ulicy. Chodnik wykonany z płyt betonowych zostanie wyremontowany i wykonany z kostki betonowej wraz z obrzeżami oraz podbudową. Szerokość chodnika wynosi 2 m. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przejść dla pieszych z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych jak zastosowanie kostki integracyjnej. Wykonawca odpowiedzialny będzie za wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu, w ramach, której zobowiązany będzie do jej uzgodnienia m.in. z Zarządem Transportu Metropolitalnego z co najmniej 21-dniowym wyprzedzeniem (załącznik nr 1 Pismo z ZTM nr OP.4154.00.77.2020.kd.1 z dnia 15.06.2020r.).
2. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Dokumentacji - Załącznik nr 1do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia – Dokumentacja –, na który składa się:
a. Dokumentacja projektowa
b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
c. Przedmiary
4. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi na cały przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących Załączniki nr 6 do SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z ustawą o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg z dnia 23 października 2018r. (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 747 z późn.zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1568803,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1955010,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1568803,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Komunalnych BUD-KOM sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252099395
7.3.3) Ulica: Wojkowicka 29a
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ułożenie warstw asfaltowych ( pozycje 2.1
do 2.5 kosztorysu ofertowego)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNALNYCH BUD-KOM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNALNYCH BUD-KOM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1568803,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Termorenowacja budynku E wraz z wymianą konstrukcji więźby dachowej i zabudową studzienek teletechnicznych
- Dostawa oprogramowania antywirusowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Czeladź" (SE-ZP-271.1.1.2025)
- Adaptacja części pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi - zaprojektuj i wykonaj
- Dostawa wyrobów medycznych z włókniny
- Świadczenie usług odbioru, transportu i przechowywania zwłok oraz wykonywania sekcji zwłok pacjentów zmarłych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Płośnica
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
- Rozbudowa systemu wodociągowo - kanalizacyjnego w Łaszczowie.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.