Og³oszenie z dnia 2023-11-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00447927/01 - Og³oszenie z dnia 2023-10-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„REMONT DROGI GMINNEJ NR 118130D W MIEJSCOWO¦CI PIOTROWICE POLSKIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CIEP£OWODY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718432
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciep³owody
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-211
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cieplowody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cieplowody.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d4e8e3a-6c1b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONT DROGI GMINNEJ NR 118130D W MIEJSCOWO¦CI PIOTROWICE POLSKIE”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5d4e8e3a-6c1b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00524933
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00021532/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Remont drogi gminnej nr 118130D w miejscowo¶ci Piotrowice Polskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00447927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGP.271.14.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opis czê¶ci zamówienia, je¿eli zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych:
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Nr 118130D w Piotrowicach Polskich, znajduj±cej siê na dzia³kach nr ewid. 144/2, 123, 131, 143/2, obrêb Piotrowice Polskie na odcinku ok. 0,486 km.
3) Lokalizacja inwestycji: Obrêb Piotrowice Polskie – dzia³ka 144/2, 123, 131, 143/2.
4) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 12 do SWZ
w tym:
a) Opis przedmiotu zamówienia – informacje zamawiaj±cego stanowi±cy czê¶æ SWZ;
b) dokumentacja projektowa;
c) STWiORB;
d) przedmiar robót;
2. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesiêcy. Okres udzielonej gwarancji zale¿y od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowi±cych opis przedmiotu zamówienia nazw w³asnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi - nie ma na celu naruszenia art. 16 ustawy Pzp. oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp., ale w szczególno¶ci s³u¿y realizacji art. 17 ust. 1
pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ maj± za zadanie sprecyzowani
oczekiwañ jako¶ciowych, technologicznych, wydajno¶ciowych czy funkcjonalnych Zamawiaj±cego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e wykonawca mo¿e zaoferowaæ przedmiot zamówienia okre¶lonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równowa¿nym. Zamawiaj±cy dopuszcza
rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem spe³nienia tego samego poziomu
technologicznego, wydajno¶ciowego i funkcjonalnego za³o¿onego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiaj±cy je¶li w opisie przedmiotu zamówienia znajduj± siê nazwy w³asne za³±cza kryteria stosowane w celu oceny równowa¿no¶ci.
W ka¿dym przypadku, gdy zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne.
Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e dopuszcza sk³adanie ofert, w których poszczególne urz±dzenia b±d¼ materia³y wymienione w dokumentach zamówienia mog± byæ zast±pione urz±dzeniami b±d¼ materia³ami równowa¿nymi. Poprzez pojêcie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych nale¿y rozumieæ materia³y gwarantuj±ce realizacjê robót zgodnie z dokumentacj± projektow± i specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniaj±ce uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w
okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
1) rodzaj czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
a) Zamawiaj±cy zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. wskazuje, ¿e dla czynno¶ci, polegaj±cych na pracach: ziemnych, przygotowawczych, dotycz±cych wykonania podbudowy, wykonania nawierzchni – prace wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych, okre¶la wymóg zatrudnienia osób wykonuj±cych te czynno¶ci na umowê o pracê zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974
roku – Kodeks pracy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 847647,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 890020,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 847647,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPUH INSAND JÓZEF GRUSZECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870002719
7.3.3) Ulica: Spacerowa 8A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Z³oty Stok
7.3.5) Kod pocztowy: 57-250
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 847647,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Gara¿u Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Magnuszewie z niezbêdn± infrastruktur± oraz wymian± konstrukcji dachu na istniej±cej czê¶ci budynku gara¿u
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWO¦CI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku by³ego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepe³nosprawno¶ciami z terenu Powiatu £osickiego w dostêpie do ca³odobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.