Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452910/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Mińsku Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162263
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartycka 110A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-716
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 651-07-07
1.5.8.) Numer faksu: (22) 651-06-76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@warszawa.wios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/wios-warszawa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60e5712b-19ab-43e0-9a77-c6e62354e15f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Mińsku Mazowieckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60e5712b-19ab-43e0-9a77-c6e62354e15f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00254778/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości i porządku na terenie Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Mińsku Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452910
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ATiZP.272.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 44000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku i czystości na terenie Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Mińsku Mazowieckim zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52840,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52840,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ez-Clean Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671450829
7.3.3) Ulica: Gdańska 89/1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-022
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52840,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: 29 Listopada 12 m 48 (ADK-6), część nr 2: 29 Listopada 10a m 32 (ADK-6) - w podziale na 2 części
- "Remont trzech mostów nad rzeką Krepianką w km 37+791 w km 38+055 i w km 40+350 drogi wojewódzkiej nr 754 w miejscowości Solec nad Wisła" - nr postępowania 012/25
- Prowadzenie bieżącej konserwacji budowlanej wraz z usuwaniem bieżących awarii, wykonywanie napraw w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz siedzibach administrowanych przez ZGN.
- Zabudowa lewostronnej wyrwy brzegowo-dennej w km 21+400-21+600 na rzece Wisła w m. Góra, gm. Miedźna w rejonie ul. Nad Wisłą - etap I
- "Sukcesywna dostawa leków stosowanych w terapii substytucyjnej leczenia uzależnień dla SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 78 m 15 (ADK-1) część nr 2: Żurawia 20A m 2 (ADK-2)część nr 3: Koźmińska 1B m 2 (ADK-6) (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KARTUZACH WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - część I i II
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie oraz na terenach przyległych do budynku
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie zimą terenu przed obiektami MOPS Katowice
- Utrzymanie czystości obiektu Centrum Przesiadkowego przy ul. Męczenników Oświęcimskich 20A w Żorach.
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach i lokalach Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.