Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00469199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00478398/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa zamkniętego aspiracyjno-próżniowego systemu pobierania krwi wraz z elementami uzupełniającymi oraz dzierżawą mieszadła i automatycznego czytnika OB.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511398725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89/646-06-71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-781daa94-9286-47ae-bc83-1758e1bf1c281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa zamkniętego aspiracyjno-próżniowego systemu pobierania krwi wraz z elementami uzupełniającymi oraz dzierżawą mieszadła i automatycznego czytnika OB.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-781daa94-9286-47ae-bc83-1758e1bf1c28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSA.ZP.3321.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zamkniętego aspiracyjnego-próżniowego systemu pobierania krwi wraz z elementami uzupełniającymi oraz dzierżawą mieszadła i automatycznego czytnika OB, który spełnia następujące warunki graniczne:
a) probówki plastikowe z zakręcanym korkiem i naklejonymi etykietami:
- gwarantują wytworzenie próżni tuż przed pobraniem lub pobranie materiału przez odciągnięcie tłoka,
- są wystandaryzowane i zapewniają pobranie właściwej ilości krwi,
- zapewniają szybkie wykrzepianie krwi,
b) pipety plastikowe,
c) igły systemowe, łączniki - pakowane pojedynczo,
d) igły systemowe - z odpowiednio ukształtowanym ostrzem, małym łącznikiem na stałe zespolonym z igłą, ułatwiającym penetrację tkanki i właściwy kąt wkłucia, wnętrze igły silikonowane eliminujące wykrzepianie się krwi podczas pobierania do kilku probówek,
e) cały asortyment przedstawiony w pakiecie musi pochodzić od jednego producenta
f) zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania próbek celem potwierdzenia zgodności z SWZ.
4. Zamawiający wskazując w specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ, normy, aprobaty oraz specyfikacje techniczne, dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do tam opisanych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania wyłącznie igieł z pełnym zabezpieczeniem z chwilą wejścia w życie Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu prac związanych z narażeniem na zarażenie przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, kosztem pozostałego asortymentu igieł z puli będącej sumą wszystkich igieł oszacowanych w tabeli asortymentowej, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i prawnych.
6. Szczegółowy wykaz elementów systemu wraz z szacunkowymi ilościami podany jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości poszczególnych elementów systemu w stosunku do ilości przyjętych w formularzu asortymentowo-cenowym, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% łącznej wartości zawartej umowy. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości poszczególnych elementów systemu nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281679,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281679,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281679,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 787-00-01-085
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 25
7.3.4) Miejscowość: Blizne Łaszczyńskiego
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281679,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2025
- Świadczenie usługi gastronomicznej - przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa "Stacyjkowo", ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+", Klubu "Senior+" oraz Jadłodajni w 2025 roku
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Dostawa odczynników do laboratorium analit., zamkniętego syst. pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania
- Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.