Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00449443/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu i tarasu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 7324111
1.5.8.) Numer faksu: +48 87 428 5241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu i tarasu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f3629b1-698f-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032797/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Remont dachu i tarasu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449443/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.37.2022.MaTa
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 607677,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 564438,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych tarasu nad wejściem głównym do budynku oraz remont dachu wraz z naprawą obróbek blacharskich i przebudową kominów w budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku, przy al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, działka nr 470, znajdującego się w strefie konserwatorskiej.
2. Podstawowy zakres prac polegać będzie, w szczególności na:
2.1. Remoncie tarasu nad wejściem głównym do budynku:
- skucie istniejącej wylewki betonowej,
- demontaż istniejących obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
- demontaż rynny, rury spustowej,
- wykonanie nowej hydroizolacji podposadzkowej tarasu,
- odtworzenie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
- montaż nowej rynny i rury spustowej,
- odtworzenie wylewki betonowej oraz zabezpieczenie jej hydroizolacją (żywica epoksydowa) w kolorze szarym,
- remont gzymsów i balustrad poprzez uzupełnienie tynków i malowanie,
- usunięcie i utylizacja gruzu;
2.2. Remoncie części dachu – etap II:
- demontaż oraz ponowny montaż anten ponad dachem – montaż za pomocą obejm bez kotwienia w murze,
- rozebranie pokrycia dachowego z dachówki i gąsiorów,
- wykonanie nowego deskowania, montaż hydroizolacji oraz nowych łat i kontrłat,
- rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, gzymsów z blachy,
- montaż obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, gzymsów z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze ceglastym,
- rozebranie rynien i rur spustowych,
- montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze ceglastym,
- krycie dachu dachówką ceramiczną typu „Creation Simfonie” lub równoważną oraz gąsiorów ceramicznych w kolorze czerwień naturalna,
- remont okapów, gzymsów i ogniomurów poprzez uzupełnienie tynków i malowanie,
- wymiana wyłazów dachowych na nowe,
- montaż systemowych elementów komunikacji na dachu oraz płotów śniegowych w kolorze pokrycia,
- wymiana pokryć papowych na nowe nad lukarnami,
- montaż blachy miedzianej – wole oko,
- montaż systemowych wywiewek instalacji kanalizacyjnych dedykowanych do typu dachówki w kolorze pokrycia,
- przemurowanie kominów i czap kominowych w części ponad dachem z zastosowaniem cegły klinkierowej i zachowaniem tych samych gabarytów komina oraz wykonaniem wylotów kanałów wentylacyjnych z boku ścian kominów, montaż kratek wentylacyjnych (metalowa w kolorze ceglanym, demontowalna), dostarczenie protokołu kominiarskiego powykonawczego,
- usunięcie i utylizacja gruzu;
2.3. Dociepleniu stropu poddasza:
- usunięcie starej wełny mineralnej,
- usunięcie deskowania i polepy,
- montaż paroizolacji (wywinięcie na belki stropowe),
- ułożenie wełny mineralnej gr. 12 cm w przestrzeni stropowej,
- montaż folii paraprzepuszczalnej na wierzchu wełny mineralnej,
- montaż płyty OSB3 gr. 25 mm na belkach stropowych oraz na legarach drewnianych w miejscu występowania posadzki betonowej,
- usunięcie i utylizacja gruzu.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
- przedmiar robót – Załącznik nr 8 do SWZ,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 8 do SWZ,
- dokumentacja zdjęciowa wraz z opisem – remont części dachu – etap II oraz tarasu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku – Załącznik nr 8 do SWZ;
- dokumentacja zdjęciowa wraz z opisem – wymiana części stolarki okiennej budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku – Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, że inwestycja zlokalizowana jest w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego i zgodnie z pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WOUZ-ELK.5142.315.2022.EM z dn. 21.10.2022 r. (Załącznik nr 8 do SWZ). Wykonawca przystępując do realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić fakt, że roboty i materiały użyte do realizacji zadania winny spełniać wydane zalecenia Konserwatora.
4. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku, organizowanie robót budowlanych w sposób nienarażający osób korzystających z nieruchomości. Wszystkie wejścia i wyjścia muszą funkcjonować i zostać właściwie zabezpieczone. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
6. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zmianami).
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w zakresie:
a) robót rozbiórkowych,
b) robót naprawy dachów,
c) robót ciesielskich,
d) prac tynkarskich i malarskich,
e) robót instalacyjnych,
f) prac wykończeniowych,
g) roboty betonowe,
h) roboty w zakresie stolarki otworowej.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym projektantów, kierownika budowy i kierowników robót.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dnia podpisania umowy przedłożyć wykaz tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie na umowę o pracę, a także na żądanie Zamawiającego, dowodów wskazujących na ich zatrudnienie na umowę o pracę. Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest również, na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę.
8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
9. Okres rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 5 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane. Okres udzielonej rękojmi i liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy).
10. Wykonawca zapewni Kierownika budowy na swój koszt.
11. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP oraz nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy PZP.
13. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z:
a) postanowieniami SWZ,
b) dokumentacją techniczną, zdjęciową,
c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,
e) projektowanymi postanowieniami umowy,
f) przedmiarami robót.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.
14. Wykonawca wykona roboty budowlane na podstawie dokumentacji technicznej, zdjęciowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarem robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną, jak również okres rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45261410-1 - Izolowanie dachu
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 844000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8450000984
7.3.3) Ulica: Mazurska 3
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA "NIEGOCIN"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA "NIEGOCIN"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 844000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa blachy i stali konstrukcyjnej dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku
- Adaptacja pomieszczeń mieszkania do prowadzenia zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 7 w Giżycku
- Giżycko, Twierdza Boyen (poł. XIX w.). Odtworzenie prawej kaponiery rawelinowej Frontu III. Etap I - naprawa i uzupełnienie zniszczeń elewacji.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Dostawa oraz montaż drzwi przeciwpożarowych wraz z przebudową instalacji PPOŻ w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
- Mazurska Pętla Rowerowa - Etap I. Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1720N przy wieży widokowej
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.