eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RokitnoKompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2025r.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowość: Rokitno

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pinecka@dpsrokitno38.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2025r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa611383-641e-4b8e-a95f-2f7959ee10d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082024/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa611383-641e-4b8e-a95f-2f7959ee10d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem strony prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa611383-641e-4b8e-a95f-2f7959ee10d2
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
20. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa611383-641e-4b8e-a95f-2f7959ee10d2

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4 maja 2016r.) dalej: RODO, w tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/261/02/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa prania bielizny i odzieży mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ( w tym także prania chemicznego) w zakresie:

1.1. odbiór brudnej bielizny i odzieży mieszkańców – do bielizny objętej przedmiotem zamówienia zalicza się m. in.:
a) bieliznę pościelową,
b) koce i kołdry,
c) odzież ochronna i robocza,
d) pokrowce różne, pokrowce specjalistyczne na materace przeciwodleżynowe,
e) poduszki,
f) inny asortyment: ręczniki, ścierki, firany, obrusy, serwetki, piżamy, koszule, szlafroki, mopy,

1.2. pranie bielizny i odzieży mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ( w tym tak zeprania chemicznego) – przedmiot zamówienia obejmuje:
a) moczenie,
b) pranie,
c) dezynfekcję,
d) suszenie,
e) maglowanie i prasowanie,
f) składanie oraz sortowanie bielizny,
g) foliowanie odzieży,
h) transport na wieszakach,
i) dezynfekcja poduszek, kołder i innego asortymentu,
j) czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego.

1.3. dezynfekcja komorowa materacy oraz innego wskazanego przez Zamawiającego asortymentu
1.4. dostawa czystej bielizny i odzieży mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
1.5. szacunkowa ilość bielizn i odzieży mieszkańców w okresie 12 miesięcy wynosi
38.300 kg

2. Zobowiązania Wykonawcy

2) Wykonawca posiada Certyfikat Systemu Zarządzania jakością ISO 9001:2015-10 –w zakresie usług pralniczych
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za jakość wykonanych usług pralniczych oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi.
4) Preparaty stosowane do dezynfekcji muszą posiadać wpis do rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
5) Proces prania wykonywany będzie w zakresie temperatur od 300 C-900 C (zgodnie z temperaturą określoną na metkach).
6) Pranie następować będzie z zakresem dezynfekcyjnym o spektrum działania –bakterie, wirusy, grzyby, prądki (B,V,F,TBC)- włącznie ze sporobójczym (S) – akceptowany Certyfikat systemu zarządzania PN-EN 14065:2016-07
7) Wykonawca na żądanie zamawiającego zobowiązany jest przedstawić wyniki kontroli procesu prania w formie wydruków lub innego zapisu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania do prania chemicznego odrębnie wskazanego asortymentu np. poduszki z pierza lub bieliznę i odzież z trudno usuwalnymi plamami.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania do dezynfekcji komorowej odrębnie wskazanego asortymentu np. materace, podkłady, poduszki z pierza , koce itp.
10) Bieliznę i odzież mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 oraz bieliznę i odzież skażoną/ zakażoną zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy w oddzielnych zamkniętych i opisanych workach. W przypadku odzieży skażonej wirusem wywołującym odmiany choroby covid-19 odzież i bielizna będzie przekazywana w rozpuszczalnych podczas prania workach dodatkowo spakowanych w czerwone worki foliowe. Zabezpieczenie foliowych opakowań leży po stronie Zamawiającego. Bielizna i odzież tego rodzaju będzie prana osobno.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wypranej bielizny pod względem: czystości bielizny, czystości mikrobiologicznej, jakości prasowania.
12) Asortyment nie nadający się do prania wodnego będzie czyszczony chemicznie

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39831000-6 - Preparaty piorące

98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) cena oferty - 80% max. 80 pkt.
2) jakość usługi - 20% max. 20 pkt , gdzie:
Sposób oceny ofert w zakresie ,, jakość usług” , Zamawiający do oceny będzie brał pod uwagę tylko podane niżej wartości graniczne. Oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt , gdzie usługi odbywać się będą w przedziale:
Tabela nr 1
Lp. Sposób wykonania usługi Ocena punktowa Wartość oferowana
(*niepotrzebne skreślić) *Zaznaczyć oferowaną usługę
znakiem X
1. Godziny przywozu czystego asortymentu 5 pkt 9:00-10:00
0pkt 10:00-12 :00
2. Pakowanie czystego asortymentu 5 kpt podwójne opakowanie asortymentu czystego
0 pkt pojedyncze pakowanie asortymentu czystego
3. Termin dostarczenia naprawionego lub pokrycia kosztów naprawy/ zakupienia zniszczonego/zagubionego asortymentu od dnia stwierdzenia zdarzenia
5 pkt do 2 dni roboczych (do 48h)
0 pkt od 3 do 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia
(do 96h)
4. pranie niskotemperaturowe 5 pkt TAK
0 pkt NIE


Punktami, które zostaną przyznane badanej ofercie, będzie suma poszczególnych uzyskanych punktów za sposób wykonania usługi, zgodnie z oceną punktową.
W przypadku braku zaoferowania sposobu wykonania usługi wskazanego w tabeli lub zaznaczenia więcej niż jednej pozycji, o której mowa powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował sposób wykonania usługi najniżej oceniany i przyzna odpowiednią ilość punktów.

2. Ocenie wg podanych wyżej kryteriów zostaną poddane jedynie nieodrzucone –ważne oferty.
Przyjmuje się, że 1%=1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny przywozu czystego asortymentu

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pakowanie czystego asortymentu

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia naprawionego lub pokrycia kosztów naprawy/ zakupienia zniszczonego/zagubionego asortymentu od dnia stwierdzenia zdarzenia

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: pranie niskotemperaturowe

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) pralnia, w której świadczona będzie usługa przedłoży opinie sanitarne oraz ostanie protokoły kontroli z okresu 12 m-cy wraz z pismem właściwej rejonowo Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej o tym, że pralnia pozostaje pod bieżącą kontroli PSSE z ostatnich 12 m-cy,
b) zrealizował 3 usługi w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 2 (dwie) usługi (umowy) dotyczące prania nie mniej niż 1.000kg odzieży i bielizny miesięcznie referencje wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do SWZ)
c) dysponuje co najmniej po jednym pojeździe do transportu brudnego i czystego asortymentu, posiadającymi aktualną opinię państwowej inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą, że są one przystosowane do przewozu bielizny, w tym skażonej , aktualne ubezpieczenie OC, aktualne badania techniczne; wskaże rozwiązanie dostawy czystej i odbioru brudnej bielizny i odzieży w przypadku awarii pojazdów (załącznik nr 4 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
a) w zakresie nie podlegania wykluczenia z udziału w postępowaniu- oświadczenia Wykonawcy w zakresie 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
b) oświadczenie Wykonawcy w zakresie aktualności informacji o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra rozwoju , pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415)
–załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) pralnia, w której świadczona będzie usługa przedłoży opinie sanitarne oraz ostanie protokoły kontroli z okresu 12 m-cy wraz z pismem właściwej rejonowo Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej o tym, że pralnia pozostaje pod bieżącą kontroli PSSE z ostatnich 12 m-cy,
b) zrealizował 3 usługi w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 2 (dwie) usługi (umowy) dotyczące prania nie mniej niż 1.000kg odzieży i bielizny miesięcznie referencje wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do SWZ)
c) dysponuje co najmniej po jednym pojeździe do transportu brudnego i czystego asortymentu, posiadającymi aktualną opinię państwowej inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą, że są one przystosowane do przewozu bielizny, w tym skażonej , aktualne ubezpieczenie OC, aktualne badania techniczne; wskaże rozwiązanie dostawy czystej i odbioru brudnej bielizny i odzieży w przypadku awarii pojazdów (załącznik nr 4 do SWZ).
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Dokumenty składane razem z ofertą- oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) opis technologii prania bielizny i odzieży z wykazem środków piorących i dezynfekcyjnych (karty charakterystyki) , jakie będą stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) dokument potwierdzający, że wykonawca posiada Certyfikat Systemu Zarządzania jakością ISO 9001:2015-10 –w zakresie usług pralniczych
c) potwierdzenie, że pralnia stosuje dezynfekcję o spektrum działania –bakterie, wirusy, grzyby, prądki (B,V,F,TBC)- włącznie ze sporobójczym (S) – akceptowany Certyfikat systemu zarządzania PN-EN 14065:2016-07

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) opis technologii prania bielizny i odzieży z wykazem środków piorących i dezynfekcyjnych (karty charakterystyki) , jakie będą stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) dokument potwierdzający, że wykonawca posiada Certyfikat Systemu Zarządzania jakością ISO 9001:2015-10 –w zakresie usług pralniczych
c) potwierdzenie, że pralnia stosuje dezynfekcję o spektrum działania –bakterie, wirusy, grzyby, prądki (B,V,F,TBC)- włącznie ze sporobójczym (S) – akceptowany Certyfikat systemu zarządzania PN-EN 14065:2016-07

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie w zakresie w art. 108 ust. 1 pkt 3, pkt. 4 , pkt 5 pkt 6 oraz art. 109 ust. 1- pkt 1, ust.1 pkt 2 lit. b, pkt 2 lit. c, pkt 3 , art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy Pzp oraz potwierdzenie aktualności danych składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi w ramach umowy wykonają poszczególni wykonawcy,
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowie w przypadku zmiany środka piorącego lub dezynfekującego , w sytuacji gdy zostanie wprowadzony przez producenta zmodyfikowany (udoskonalony produkt) co nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości umowy w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie zamówienia.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, jak również wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się lub wynikające z wykonania przedmiotu umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa611383-641e-4b8e-a95f-2f7959ee10d2

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

zakończono

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.