Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525967/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 38
1.5.2.) Miejscowość: Rokitno
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pinecka@dpsrokitno38.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa611383-641e-4b8e-a95f-2f7959ee10d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa611383-641e-4b8e-a95f-2f7959ee10d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082024/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS/261/02/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa prania bielizny i odzieży mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ( w tym także prania chemicznego) w zakresie:
1.1. odbiór brudnej bielizny i odzieży mieszkańców – do bielizny objętej przedmiotem zamówienia zalicza się m. in.:
a) bieliznę pościelową,
b) koce i kołdry,
c) odzież ochronna i robocza,
d) pokrowce różne, pokrowce specjalistyczne na materace przeciwodleżynowe,
e) poduszki,
f) inny asortyment: ręczniki, ścierki, firany, obrusy, serwetki, piżamy, koszule, szlafroki, mopy,
1.2. pranie bielizny i odzieży mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ( w tym tak zeprania chemicznego) – przedmiot zamówienia obejmuje:
a) moczenie,
b) pranie,
c) dezynfekcję,
d) suszenie,
e) maglowanie i prasowanie,
f) składanie oraz sortowanie bielizny,
g) foliowanie odzieży,
h) transport na wieszakach,
i) dezynfekcja poduszek, kołder i innego asortymentu,
j) czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego.
1.3. dezynfekcja komorowa materacy oraz innego wskazanego przez Zamawiającego asortymentu
1.4. dostawa czystej bielizny i odzieży mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
1.5. szacunkowa ilość bielizn i odzieży mieszkańców w okresie 12 miesięcy wynosi
38.300 kg
2. Zobowiązania Wykonawcy
2) Wykonawca posiada Certyfikat Systemu Zarządzania jakością ISO 9001:2015-10 –w zakresie usług pralniczych
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za jakość wykonanych usług pralniczych oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi.
4) Preparaty stosowane do dezynfekcji muszą posiadać wpis do rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
5) Proces prania wykonywany będzie w zakresie temperatur od 300 C-900 C (zgodnie z temperaturą określoną na metkach).
6) Pranie następować będzie z zakresem dezynfekcyjnym o spektrum działania –bakterie, wirusy, grzyby, prądki (B,V,F,TBC)- włącznie ze sporobójczym (S) – akceptowany Certyfikat systemu zarządzania PN-EN 14065:2016-07
7) Wykonawca na żądanie zamawiającego zobowiązany jest przedstawić wyniki kontroli procesu prania w formie wydruków lub innego zapisu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania do prania chemicznego odrębnie wskazanego asortymentu np. poduszki z pierza lub bieliznę i odzież z trudno usuwalnymi plamami.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania do dezynfekcji komorowej odrębnie wskazanego asortymentu np. materace, podkłady, poduszki z pierza , koce itp.
10) Bieliznę i odzież mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 oraz bieliznę i odzież skażoną/ zakażoną zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy w oddzielnych zamkniętych i opisanych workach. W przypadku odzieży skażonej wirusem wywołującym odmiany choroby covid-19 odzież i bielizna będzie przekazywana w rozpuszczalnych podczas prania workach dodatkowo spakowanych w czerwone worki foliowe. Zabezpieczenie foliowych opakowań leży po stronie Zamawiającego. Bielizna i odzież tego rodzaju będzie prana osobno.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wypranej bielizny pod względem: czystości bielizny, czystości mikrobiologicznej, jakości prasowania.
12) Asortyment nie nadający się do prania wodnego będzie czyszczony chemicznie
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831000-6 - Preparaty piorące
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418327,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418327,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418327,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYGEA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632148901
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 96
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418327,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania w 2025 roku - znak sprawy RLE -02/25.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- KOMPLEKSOWE USŁUGI W ZAKRESIE PRANIA DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
- "Kompleksowa usługa prania i dzierżawy bielizny"
- Dostawa asortymentu do utrzymania czystości
- Usługa prania bielizny szpitalnej
więcej: Preparaty piorące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.