Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461625/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU WRAZ Z ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ NA POTRZEBY ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W TURKU PRZY UL. PARKOWEJ W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA TUREK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KALISKA 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miastoturek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU WRAZ Z ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ NA POTRZEBY ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W TURKU PRZY UL. PARKOWEJ W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79e0b4f4-0e2d-42b1-a39a-6ef01a230357
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083770/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń opieki zdrowotnej na potrzeby Żłobka Miejskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki na dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022-2029 i finansowane ze środków pochodzących z Budżetu Państwa oraz Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIN.2710.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje do wykonania:
1) Opracowanie koncepcji, dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia
na prowadzenie robót:
a) zaprojektowanie robót budowlanych poprzez wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU),
b) Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, postanowień, decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie i odbiór robót budowlanych.
c) Wykonawca zobowiązuje się oddać przedmiot umowy kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej, zapewniającymi wypełnienie wymogów określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami,
ze szczególnym uwzględnieniem art. 5 i przy wypełnieniu obowiązków projektanta określonych w art. 20 wyżej wymienionej ustawy.
d) Dokumentację projektowo-kosztorysową należy opracować w następującej ilości egzemplarzy:
Koncepcja – 1 egz.,
Projekt budowlany w 5 egz. (w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt
techniczny, uzgodnienia z konserwatorem zabytków);
Projekty wykonawcze w 4 egz.;
Przedmiary robót w 2 egz.;
Kosztorysy 2 egz.;
Wykaz urządzeń i materiałów z określeniem parametrów technicznych, w tym parametrów decydujących o równoważności
urządzeń i materiałów w 2 egz;
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 3 egz.;
Dostarczona dokumentacja projektowo kosztorysowa ma zawierać wszelkie potrzebne uzgodnienia, w tym uzgodnienie z Konserwatorem Zabytków Delegatura w Koninie.
2) Wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) Przebudowy części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w systemie zaprojektuj i wybuduj, obejmujący przede wszystkim:
- prace rozbiórkowe,
- prace wykończeniowe,
- instalacje,
- wyposażenie,
- teren zewnętrzny,
b) Opis zadania budowlanego wraz ze stawianymi robotom budowlanym wymaganiami technicznymi, ekonomicznymi, architektonicznymi, materiałowymi i funkcjonalnymi został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik do SWZ.
c) Wykonawca przedłoży dodatkowo:
- Harmonogram realizacji robót w 2 egz.;
- Zestawienie kosztów zadania w 2 egz.;
2. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji, Wykonawca może przystąpić do opracowania całości zakresu dokumentacji.
3. Projekt budowlany winien zawierać opinie, ekspertyzy, uzgodnienia, warunki, decyzje, odstępstwa od warunków technicznych (gdy będą wymagane) i inne w celu uzyskana decyzji o pozwoleniu na prowadzenie robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1795000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2862856,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1795000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA CEGBUD KRZYSZTOF SKONIECZNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311098515
7.3.4) Miejscowość: CHLEBÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKONIECZNY KRZYSZTOF FIRMA BUDOWLANA " CEGBUD "
jakie przetargi wygrała firma
SKONIECZNY KRZYSZTOF FIRMA BUDOWLANA " CEGBUD "
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1795000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Turku i w drugiej lokalizacji Sądu - Wydziale Ksiąg Wieczystych w Turku.
- PROWADZENIE W 2025 ROKU SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: "WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.