Og³oszenie z dnia 2022-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00110998/01 - Wynik z dnia 2023-02-27
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w ramach programu „Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” na K.P. „TROCLIK” ul. Sosnkowskiego 14 oraz Krytej P³ywalni przy BSOGKK ul. Lompy 7 w Bielsku-Bia³ej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIELSKO-BIALSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002402151
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bbosir.bielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w ramach programu „Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” na K.P. „TROCLIK” ul. Sosnkowskiego 14 oraz Krytej P³ywalni przy BSOGKK ul. Lompy 7 w Bielsku-Bia³ej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe794a43-880c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00526407
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00003338/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 „Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w ramach programu „Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” na Krytej P³ywalni „TROCLIK” w Bielsku-Bia³ej oraz Krytej P³ywalni przy BSOGKK w Bielsku-Bia³ej”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a3fead2f-bb1e-46d1-8792-b806e936149c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a3fead2f-bb1e-46d1-8792-b806e936149c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 145 MB.
6.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej - dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
8.Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a3fead2f-bb1e-46d1-8792-b806e936149c
oraz ID postêpowania a3fead2f-bb1e-46d1-8792-b806e936149c
Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
9. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: zamówienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
11. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych, np. .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bielsko - Bialski O¶rodek Sportu
i Rekreacji zlokalizowany przy ul. Marii Konopnickiej 5,43-300 Bielsko – Bia³a , reprezentowanym przez Dyrektora;
• w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Bielsko - Bialski O¶rodek Sportu i Rekreacji ul. Marii Konopnickiej 5,43-300 Bielsko – Bia³a ,poczt± elektroniczn± na adres e-mail: ido@bbosir.bielsko.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy,
a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• Bêdziemy udostêpniaæ Pañstwa dane osobowe wy³±cznie uprawnionym na podstawie przepisów prawa organom i podmiotom publicznym a tak¿e powierzaæ podmiotom, z którymi podpisali¶my stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych np. CUW;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BBOSiR/22/01/TZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 148144,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ug w zakresie prowadzenia zajêæ nauki p³ywania w ramach programu „Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” przez osoby posiadaj±ce uprawnienia instruktora, wed³ug „Tygodniowego harmonogramu nauki p³ywania” (za³±cznik nr 9 do SWZ).
2. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia nauki p³ywania na Krytej P³ywalni „Troclik”
przy ul. Sosnkowskiego 14 w Bielsku-Bia³ej oraz na Krytej P³ywalni przy BSOGKK ul. Lompy7 w Bielsku-Bia³ej w dniach i godzinach okre¶lonych w ”Tygodniowym harmonogramie zajêæ nauki p³ywania klas III(za³±cznik nr 9 do SWZ).
3. Minimum wymagañ jakie nauczyciel ma przeprowadziæ na zajêciach:
a) wymaga siê zapoznania dzieci z obiektem i zasadami BHP na p³ywalni + zabawy oswajaj±ce dzieci z wod±,
b) semestr I szkolny minimum: zapoznanie siê z wod±, zanurzania siê pod wod± (np. wy³awianie przedmiotów z dna), skoki oswajaj±ce z wod±, otwieranie oczu w wodzie, wydech do wody ustami i nosem, nauka le¿enia na plecach i piersiach na wodzie, nauka po¶lizgów, wykonywanie podstawowych ruchów ucz±cych styl p³ywania (kraul) oraz gry i zabawy. Na koniec sprawdzenia umiejêtno¶ci z zakresu poznanych do tej pory elementów,
c) semestr II szkolny obejmuje nauczanie p³ywania uproszczon± technik± kraulem na piersiach
i grzbietem, naukê zwyk³ych nawrotów oraz prostych skoków do wody w miarê mo¿liwo¶ci dzieci.
4. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ w czasie trwania zajêæ nauki p³ywania za w³a¶ciwe zapewnienie bezpieczeñstwa uczestnikom ww. zajêæ na Krytej P³ywalni „Troclik”,oraz na Krytej P³ywalni przy BSOGKK wy³±cznie na hali basenowej oraz ewentualne skutki ich niedope³nienia.
5. W razie wyst±pienia takiej konieczno¶ci, Wykonawca bêdzie pe³ni³ nadzór w szatniach mêskich przed rozpoczêciem i po zakoñczeniu zajêæ na p³ywalniach.
6. Zobowi±zuje siê Wykonawcê do sprawdzenia przed godzinami zajêæ stanu bezpieczeñstwa miejsca prowadzenia zajêæ.
7. Wykonawca bêdzie wspó³dzia³aæ z Zamawiaj±cym w celu w³a¶ciwego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Osoby uczestnicz±ce w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajêæ nauki p³ywania musz± posiadaæ wymagane prawem uprawnienia.
9. Zajêcia nauki p³ywania bêd± odbywaæ siê od poniedzia³ku do pi±tku za wyj±tkiem ¶wi±t wypadaj±cych w tych okresach.
10. Nauczyciele (instruktorzy) prowadz±cy zajêcia z nauki p³ywania nie bêd± podejmowaæ ¿adnej dodatkowej dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie nauki p³ywania w miejscu i czasie ¶wiadczenia us³ug na rzecz Bielsko-Bialskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji.
11. Z p³ywalni mog± korzystaæ tylko te osoby, które w danym czasie prowadz± zajêcia nauki p³ywania.
12. Przedstawiciele Wykonawcy wykonuj±cy przedmiot zamówienia w trakcie prowadzenia zajêæ nauki p³ywania nie uiszczaj± odp³atno¶ci za korzystanie z p³ywalni. Po zakoñczeniu zajêæ opuszcz± teren p³ywalni, chyba ¿e ureguluj± odp³atno¶æ za korzystanie z p³ywalni zgodnie z cennikiem.
13. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ odpowiedni± ilo¶æ nauczycieli do prowadzenia zajêæ nauki p³ywania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. .
14. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ na koniec ka¿dego pó³rocza protokó³ sporz±dzony
z zajêæ nauki p³ywania przedstawiaj±c w nim, na jakim etapie nauczania s± dzieci i opisuj±c przebieg tej nauki.
15. Instruktorzy P³ywania przed rozpoczêciem pracy na Krytych P³ywalniach musz± zapoznaæ siê
z Regulaminem P³ywalni, Instrukcj± Bezpieczeñstwa Po¿arowego oraz Instrukcj± Alarmow±.
16. Zestawienie ilo¶ci uczniów oraz godzin nauki p³ywania dzieci stanowi± za³±czniki nr 9 i 10 do SWZ.
17. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w harmonogramach zajêæ nauki p³ywania dzieci (zmian w ilo¶ci dzieci, grup a tak¿e ilo¶ci jak i godzin zajêæ nauki p³ywania), spowodowanych zmian± planu zajêæ szkolnych w danej szkole lub na danej p³ywalni.
18. Zamawiaj±cy przewiduje przerwy w zajêciach nauki p³ywania w okresie wynikaj±cym
z harmonogramu pracy szko³y.
19. W przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w zajêciach nauki p³ywania dzieci, przerw lub ilo¶ci zajêæ itp. Zamawiaj±cy przedstawi Wykonawcy zmianê z dwu dniowym wyprzedzeniem w stosunku do planowanego terminu wprowadzenia zmian.
20. Wykonawca zobowi±zuje siê do nieobci±¿ania Zamawiaj±cego w miesiêcznym rozliczeniu za godziny nie ¶wiadczenia us³ugi z przyczyn okre¶lonych w umowie. Wykonawcy z tego tytu³u nie przys³uguj± ¿adne roszczenia finansowe lub prawne.
21. Terminy okre¶lone w rozdziale VII ust. 1 SWZ mog± ulec przesuniêciu / zmniejszeniu w przypadku wyst±pienia:
a) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego,
b) dzia³ania si³y wy¿szej, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ ¶wiadczenia us³ugi,
c) dzia³ania warunków atmosferycznych maj±cych wp³yw na terminowo¶æ ¶wiadczenia us³ugi
d) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92600000-7 - Us³ugi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-30 do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i ich wspó³czynnikami wag (znaczeniem):
1) Cena wykonania zamówienia – 60 %
2) Termin p³atno¶ci – 40 %
2. Ocena ofert bêdzie dokonywana wg poni¿szej zasady:
1) Kryterium „Cena wykonania zamówienia” - Oferta Wykonawcy, który zaoferuje wykonanie zamówienia za najni¿sz± cenê ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych.
Oferty proponuj±ce ceny wy¿sze otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
oferta z cen± najni¿sz±
Cena = -------------------------------------- x 100 x znaczenie (60%)
oferta badana
2) Kryterium „Termin p³atno¶ci” - Oferta Wykonawcy, który zaoferuje najd³u¿szy termin p³atno¶ci (tj. 30 dni) ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 40 punktów procentowych.
Oferty proponuj±ce krótszy termin p³atno¶ci otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
Ilo¶æ dni terminu p³atno¶ci w ofercie badanej
Termin p³atno¶ci = ---------------------------------------------------------------- x 100 x znaczenie (40%)
Ilo¶æ dni terminu p³atno¶ci w ofercie
z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci (max 30 dni)
UWAGA!!!
Zamawiaj±cy w niniejszym kryterium mo¿e przyznaæ ofercie maksymalnie 40 punktów procentowych.
Minimalny termin nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 14 dni natomiast maksymalny nie d³u¿szy
ni¿ 30 dni.
Oferta Wykonawcy, który nie zaoferuje terminu p³atno¶ci faktury, zaoferuje termin p³atno¶ci faktury krótszy ni¿ 14 dni od daty dostarczenia prawid³owo wystawionej faktury zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako oferta, której tre¶æ nie jest zgodna z warunkami zamówienia.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin p³atno¶ci faktury d³u¿szy ni¿ 30 dni od daty dostarczenia prawid³owo wystawionej faktury, otrzyma nie wiêcej ni¿ maksymaln± ilo¶æ punktów (tj. 40 punktów) w obrêbie tego kryterium – do oceny oferty zostanie przyjêty termin 30 dni i taki zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia jako obowi±zuj±cy.
Oferta Wykonawcy, który wpisze na formularzu Oferta, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, termin p³atno¶ci faktury w innej formie ni¿ wskazane powy¿ej w SWZ (np. konkretn± datê, przedzia³ czasowy), zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako oferta, której tre¶æ nie jest zgodna z warunkami zamówienia.
3. Koñcowa ocena ofert bêdzie sum± punktów uzyskanych w ocenianych kryteriach, wg wzoru:
Ocena = Ilo¶æ punktów + Ilo¶æ punktów
koñcowa w kryterium w kryterium
oferty (punkty) Cena Termin p³atno¶ci
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ oraz potwierdzaj± spe³nienie nastêpuj±cych warunków dotycz±cych:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 150 000,00 z³
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) Posiada zdolno¶æ zawodow± przedstawiaj±c wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³ania ofert – za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna wykazanie siê co najmniej dwiema us³ugami trwaj±cymi nie krócej ni¿ 8 miesiêcy w zakresie prowadzenie zorganizowanych zajêæ nauki p³ywania dzieci do lat 10, ka¿da z us³ug o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80.000,00 z³ brutto (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych brutto), o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z przedmiotem zamówienia.
UWAGA!
Przez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie jeden/± kontrakt/umowê.
W przypadku gdy przedmiotem zamówienia s± ¶wiadczenia okresowe lub ci±g³e, dopuszcza siê nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakoñczone), ale równie¿ aktualnie wykonywane. W takim przypadku czê¶æ zamówienia ju¿ wykonana musi wype³niaæ wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego na dzieñ sk³adania ofert.
b) Dysponuje osobami (pracownikami) zdolnymi do wykonywania zamówienia (realizuj±cymi zajêcia nauki p³ywania) - za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna dysponowanie co najmniej siedmioma (7) osobami uczestnicz±cymi w wykonaniu zamówienia posiadaj±cymi:
uprawnienie minimum tytu³ instruktora rekreacji ruchowej albo sportu ze specjalno¶ci± – p³ywanie do wykonania niniejszego Zamówienia,
co najmniej trzyletnie (tj. 36 miesiêczne) do¶wiadczenie zawodowe w zakresie prowadzenie zorganizowanych zajêæ nauki p³ywania dzieci do lat 10.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty:
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 150.000,00 z³ W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane (wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ).Na potwierdzenie spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdziale VIII ust 1 pkt. 4) litera a) SWZ.
b) dowody okre¶laj±ce, czy wykazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA
W przypadku gdy przedmiotem zamówienia s± ¶wiadczenia okresowe lub ci±g³e, dopuszcza siê nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakoñczone), ale równie¿ aktualnie wykonywane. W takim przypadku czê¶æ zamówienia ju¿ wykonana oraz warto¶æ musi wype³niaæ wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego na dzieñ sk³adania ofert.
c) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonywania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz podstawie do dysponowania tymi osobami. (wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ)
Na potwierdzenie spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdziale VIII ust. 1 pkt. 4) litera b) SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê nale¿y sporz±dziæ formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, lub identycznym, bez nanoszenia jakichkolwiek zmian. Ofertê nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis osobisty rozumiany jako zaawansowany podpis elektroniczny zgodnie z rozporz±dzeniem eIDAS).1). W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
2). Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 11.1. -pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3). Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4). Zobowi±zanie innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (je¿eli dotyczy) – wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ
5). O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (sk³adane w przypadku konsorcjum oraz do Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej) sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z dnia 11 wrze¶nia 2019r – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ
6). Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, w oryginale w postaci elektronicznej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Warunkiem uczestnictwa w postêpowaniu jest wniesienie wadium.2. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³, (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Oferta Wykonawcy , który nie wniesie wadium lub wadium zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona z postêpowania o udzielenie zamówienia.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019r. poz.310,836 i 1572)
4. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem (wy³±cza siê mo¿liwo¶æ wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Bielsko-Bialskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Banku PKO Bank Polski, nr konta 84 1020 2313 0000 3102 1092 1791,z podaniem tytu³u: BBOSiR/22/01/TZ
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na wskazany przez Zamawiaj±cego rachunek bankowy.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. W tre¶ci gwarancji/porêczenia musi znajdowaæ siê zapis, i¿ „Gwarant/porêczyciel zobowi±zuje siê do nieodwo³alnej, bezwarunkowej i p³atnej na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone
przez Bielsko-Bialski O¶rodek Sportu i Rekreacji wyp³aty w terminie zwi±zania ofert± pe³nej kwoty wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³.
W gwarancji/porêczeniu winien byæ tak¿e zapis, i¿ „wyp³ata gwarancji/porêczenia powstaje
w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp” oraz powinno podlegaæ prawu polskiemu i byæ realizowana w Polsce.
Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody, aby ¿±danie zap³aty musia³o byæ przekazane za po¶rednictwem banku prowadz±cego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku.
Wadium w postaci dokumentu winno zawieraæ oznaczenie postêpowania którego dotyczy.
8. W przypadku wadium w formie gwarancji lub porêczenia wnoszonego przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (np. spó³ka cywilna, konsorcjum) zaleca siê aby z tre¶ci gwarancji
lub porêczenia wynika³o, ¿e wadium to dotyczy wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami projektu umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-07
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIA£EJ
- Przechowywanie zw³ok i szcz±tków ludzkich oraz wynajem pomieszczeñ wraz z pomoc± techniczn± celem wykonywania sekcji s±dowo-lekarskich, (oglêdzin) zw³ok i szcz±tków ludzkich
- Sukcesywna dostawa ¶rodków czysto¶ci dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Bia³ej
- "¦wiadczenie us³ugi hotelarskiej - zakwaterowania dla uczestników szkoleñ i konferencji organizowanych w ramach projektu pn. "Utworzenie BCU przy ZSCKR w Bielsku - Bia³ej w dziedzinie ogrodnictwa".
- Remont pomieszczeñ Oddzia³u Gastroenterologii z Pododdzia³em Chorób Wewnêtrznych BCO-SM im. Jana Paw³a II w Bielsku-Bia³ej w lokalizacji przy ul. Wyspiañskiego 21
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowi±cych zasób Gminy Bielsko-Bia³a, zarz±dzany przez Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 czê¶ci - etap V/2025
- Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: Rozbudowa ul. Warszawskiej w Bielsku-Bia³ej (pe³na nazwa w dokumentach zamówienia)
wiêcej: przetargi w Bielsku-Bia³ej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.