eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełżyceKamienna kolumna zwieńczona krzyżem z figurą Chrystusa Ukrzyżowanego w Babinie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kamienna kolumna zwieńczona krzyżem z figurą Chrystusa Ukrzyżowanego w Babinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bełżyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815162737

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wegiel@belzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://belzyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/966883

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kamienna kolumna zwieńczona krzyżem z figurą Chrystusa Ukrzyżowanego w Babinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-775e9da6-7fb3-4651-8bdc-21ed507c065a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054053/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Kamienna kolumna zwieńczona krzyżem z figurą Chrystusa Ukrzyżowanego w Babinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458714

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271/13/24/B/TP/MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210420,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zadania jest posadowienie i konstrukcyjne zabezpieczenie XVII wiecznej kamiennej kolumny, zwieńczonej krzyżem wraz z jej konserwacją i restauracją. Przewiduje się wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich przy krzyżu, kolumnie oraz podstawie. Następnie wykonanie fundamentu, łączeń konstrukcyjnych i montażu poszczególnych elementów zabytku.
Kierujący pracami konserwatorskimi i restauratorskimi musi posiadać kwalifikacje o których mowa w artykule 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Zamawiający zapewnia (tych kosztów Wykonawca nie wycenia w ofercie):
- kierownika budowy
- inspektora nadzoru inwestorskiego
- nadzór archeologiczny.
Zamówienie nie obejmuje:
- utwardzenia terenu wokół kolumny,
- ułożenia opaski oraz dojścia z płyt betonowych zawartych w projekcie,
- zakupu ławek,
- zakupu tablic informacyjnych.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Przez kluczowe zadania Zamawiający rozumie roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie, służące odbudowy pierwotnej formy kapliczki (zostały ujęte w programie prac konserwatorskich oraz w pozwoleniu na budowę). Powyższe spowodowane specyfiką zadania – za zniszczenie lub uszkodzenie zabytku jest przewidziana ustawowa kara administracyjna. Na Zamawiającym ciążą przepisy ustawy o zabytkach, których celem jest zwiększenie nadzoru nad zachowaniem obiektu zabytkowego. Zamawiający przy tak szczególnym, cennym, unikatowym i kruchym przedmiocie zamówienia chce mieć do czynienia z jednym Wykonawcą – bez konieczności ponoszenia odpowiedzialności Wykonawcy za działania ewentualnego Podwykonawcy, które mogłyby przyczynić się do zagrożenia zachowania zabytku. Polityka ochrony zabytku wymaga szczególnej ostrożności oraz nienaruszalności zabytku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45454100-5 - Odnawianie

45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208635,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208635,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGR MICHAŁ PYTKA KONSERWACJA DZIEŁ SZTUKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122681565

7.3.3) Ulica: ul. Wigilijna 14, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-502

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208635,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.