eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych - zamówienie uzupełniające

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych - zamówienie uzupełniające

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1de5a0bf-10c7-40f4-8b79-a5ff42892ddc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W trybie art. 305 pkt.1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.), postępowanie będzie polegało na udzieleniu w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Zamówienie podstawowe przeprowadzono w trybie podstawowym Nr sprawy UD-II-WZP-271.10.2024.KKK/TP1-u zostało ono udzielone firmie Zakład Utrzymania i Urządzania Zieleni „Natura” Dariusz Czarnacki z siedzibą w Warszawie ulica Żymirskiego 1/41, 04-045 Warszawa.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-575e7f6a-bc45-11ee-b7da-22bd761ba7f3

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.49.2024.KKK/WR-u

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Konserwację i utrzymywanie urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, wyposażenia, tj.: urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni plenerowych, streetworkoutów, urządzeń skateparków, torów rowerowych, ogrodzeń, ławek, koszy na śmieci, tablic informacyjnych, stojaków na rowery, nawierzchni amortyzujących upadki i innych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.
2) Cykliczne przeprowadzanie kontroli regularnej i funkcjonalnej części składowych wyposażenia placów zabaw, zgodnie z instrukcją określoną m.in. w nomie PN-EN 1176-7:2009.
3) Prace wykonywane będą na placach zabaw, terenach rekreacyjnych i siłowniach plenerowych administrowanych przez Dzielnicę Białołęka m.st. Warszawy usytuowanych w następujących lokalizacjach:
1. Plac zabaw w Parku Strumykowa przy ul. Strumykowej,
2. Plac zabaw przy ul. Odkrytej,
3. Plac zabaw przy ul. Erazma z Zakroczymia,
4. Plac zabaw w Parku przy ul. Ceramicznej,
5. Plac zabaw w Parku Henrykowskim przy ul Modlińskiej r. Klasyków,
6. Plac zabaw przy ul. Kiersnowskiego,
7. Plac zabaw przy ul. Brzezińskiej
8. Teren rekreacyjny przy ul. Ruskowy Bród,
9. Plac zabaw przy ul. Portowej,
10. Teren sportowo – rekreacyjny przy ul. Skarbka z Gór,
11. Plac zabaw w Parku Picassa,
12. Plac zabaw przy ul. Echa Leśne
13. Teren sportowo-rekreacyjny przy ul. Długorzecznej
14. Plac zabaw przy ul. Żywicznej,
15. Teren rekreacyjny przy ul. Myśliborskiej,
16. Teren rekreacyjno-wypoczynkowy przy ul. Polnych Kwiatów,
17. Teren rekreacyjno-wypoczynkowy przy ul. Książkowej,
18. Teren sportowo-rekreacyjny przy ul. Kupieckiej,
19. Plac zabaw przy ul. Skierdowskiej,
20. Park Mehoffera „Ogrody Mehoffera” w rejonie ul. Mehoffera i Strumykowej,
21. Park Leśny przy ul. Olesin,
22. Leśna ścieżka zdrowia przy ul. Leśnej Polanki,
23. Ścieżka edukacyjna przy ul. Frachtowej,
24. Miasteczko Ruchu Drogowego przy ul. Łączącej,
25. Skatepark przy ul. Łączącej,
26. Skwer przy ul. Krzyżówki,
27. Bicyklostrada – droga rowerowa nad Kanałem Żerańskim,
28. Siłownia plenerowa przy ul. Aluzyjnej,
29. Siłownia plenerowa przy ul. Ostródzkiej,
30. Siłownia plenerowa przy ul. Frachtowej,
31. Górka saneczkowa przy ul. Jabłoni,
32. Górka saneczkowa przy ul. Ruskowy Bród,
33. Górka saneczkowa przy ul. Światowida,
34. Stacja napraw rowerów przy ul. Porajów 3.
35. Psi wybieg przy wale wiślanym, okolice ul. Odkrytej,
36. Skwer przy ul. Sprawnej,
37. Ścieżka edukacyjna nad Wisłą.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w :
- Załączniku nr 1 do umowy - Wykaz ogólnodostępnych terenów rekreacyjnych wraz z ich wyposażeniem będących w zarządzie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy,
- Załączniku nr 2 do umowy - Warunki techniczne i zasady wykonywania prac,
- Załączniku nr 4 do umowy - Formularz cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269987,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269987,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269987,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utrzymania i Urządzania Zieleni „ NATURA” Dariusz Czarnacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161317792

7.3.3) Ulica: ul. Żymirskiego 1/41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-045

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269987,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 179 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.