eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłubiceRozbudowa żłobka samorządowego "Bajka" w Słubicach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa żłobka samorządowego „Bajka” w Słubicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa żłobka samorządowego „Bajka” w Słubicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc32ac10-3472-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078094/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Rozbudowa żłobka samorządowego Bajka w Słubicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386277

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2338860,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie podzielone jest na 2 części. tj.:

Część 1 „Rozbudowa żłobka samorządowego „Bajka” w Słubicach- Etap I”,

Część 2 „Rozbudowa żłobka samorządowego „Bajka” w Słubicach – Etap II”.

2. Przedmiotem zamówienia jest część 1 zamówienia, tj.: „Rozbudowa żłobka samorządowego „Bajka” w Słubicach - Etap I” w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych.

3. Część nr 2 „Rozbudowa żłobka samorządowego „Bajka” w Słubicach – Etap II” zostanie udzielona w wyniku rozstrzygnięcia odrębnego postępowania.

4. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie ustaleń zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz dodatkowych wytycznych Zmawiającego.

5. W zakres inwestycji wchodzi:
3.1) Rozbudowa budynku o skrzydło 2-oddziałowe dla łącznie 40 dzieci do stanu surowego zamkniętego
- Budynek jednokondygnacyjny, konstrukcja tradycyjna murowana, dach płaski, stropodach wentylowany
- Wykonanie wszystkich niezbędnych przyłączy i instalacji
- Wyposażenie budynku w system rejestrujący czas wejścia i wyjścia dzieci z placówki (kompatybilny z istniejącym)
- Montaż kompletnej instalacji monitoringu zewnętrznego (kamery w narożnikach + wejście do budynku)
- Zlokalizowanie pomieszczenia dla intendenta w pobliżu kuchni
- Wykonanie wiaty na wózki, pochylni dla niepełnosprawnych, tarasów i wejść do budynku

3.2) Budowa i wykończenie nowej kuchni dla całego żłobka wraz z kompletnym wyposażeniem
- Zapewnienie możliwości dostarczenia posiłków do wszystkich sal
- Zlokalizowanie chłodni w części magazynu produktów suchych
- Wyposażenie kuchni w niezbędny sprzęt, urządzenia, meble i akcesoria – zał. „Wykaz wyposażenia kuchni”

3.3) Zagospodarowanie terenu rozbudowanego żłobka
- Wykonanie dojść, dojazdów do nowej części
- Wymiana istniejących i wykonanie nowych chodników z kostki betonowej śrutowanej o wym. od 20 do 60 cm, wys. 8 cm.
- Zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej

3.4) Adaptacja istniejącej części
- Zagospodarowanie pomieszczeń po starej kuchni
- Przekształcenie dużej sali zabaw na parterze na mniejsze 2-oddziałowe dla grup 16 i 24 osobowych ze wspólną łazienką i sypialnią – zmniejszyć komunikację celem włączenia w salę zabaw.
- Przekształcenie dużej Sali zabaw na I piętrze na mniejsze 2-oddziałowe dla grup 16 i 24 osobowych ze wspólną łazienką i sypialnią – zmniejszyć hol celem włączenia w salę zabaw
- Lokalizacja na parterze i I piętrze dodatkowej łazienki dla pracowników.
- Przekształcenie rozdzielni na parterze w jadalnię dla dzieci (włączyć do sali zabaw)
- Wymiana istniejącej wiaty na wózki (wymienić płyty z poliwęglanu)

3.5) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej
- Instalację w postaci paneli fotowoltaicznych zlokalizować na dachu budynku
- Moc nieprzekraczająca 50 kWp
- Magazyn energii

3.6) Wykonanie elewacji rozbudowanej części oraz malowanie elewacji istniejącej części budynku w odpowiadającej kolorystyce
- Kolorystyka zgodna z załącznikiem „Rys. poglądowy elewacja 1”
- Umieszczenie ilustracji chłopca i dziewczynki jako elementy wystające, ze styroduru, o wys. 300 cm – załącznik „Rys. poglądowy elewacja 2”
- Wykonanie napisu: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY „BAJKA” jako elementy wystające, ze styroduru, o wys. liter 100 cm
- Lokalizację, kolorystykę i ostateczny wygląd elementów dekoracyjnych elewacji ustalić z Zamawiającym

3.7) Założenie rolet antywłamaniowych w otworach okiennych i drzwiowych w nowobudowanej części
- Rolety antywłamaniowe zewnętrzne elektryczne
- Kolor kremowy.

6. Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot Umowy w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Zgodnie z ustawą PZP art. 99 ust. 5 „Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny”. W przypadku braku możliwości opisania przedmiotu zgodnie z ustawowymi wymaganiami Wykonawca winien poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz określić kryteria oceny równoważności.

7. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności.

8. Wszelkie przekazane wraz z SWZ dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy interpretować jako wzajemnie objaśniające i wzajemnie uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości co do ich postanowień, to w żadnym przypadku Strony nie mogą ograniczyć zakresu przedmiotu zamówienia, ani zakresu staranności wynikających z przekazanych dokumentów. Wszelkie postanowienia SWZ i załączników będą interpretowane w sposób zapewniający jak najpełniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub oczywistych pomyłek w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast poinformować Zamawiającego, który podejmie decyzję o wprowadzeniu odpowiednich zmian i poprawek. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne wynagrodzenie, chyba, że Umowa stanowi inaczej.

9. Zadanie realizowane jest w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7232400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7929084,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7232400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRATEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662135620

7.3.3) Ulica: ul. Por. Anatola Radziwonika 12

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-166

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

rozbudowa budynku o skrzydło 2-oddziałowe, budowa kuchni, wykonanie elewacji rozbudowanej części oraz malowanie elewacji istniejącej części budynku w odpowiadającej kolorystyce – HYDRATEC Jakub Łozowicki, ul. Por. Anatola Radziwonika 12, 15-166 Białystok, NIP 9662066250


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7232400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.