Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497166/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00510600/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00521594/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00540466/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00553328/01 - Wynik z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i wdrożenie systemu Rejestr czasu pracy oraz aplikacji mobilnej zapewniającej pracownikom dostęp do danych kadrowych i płacowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurskie Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295739
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jagiellońska 78
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-357
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ekozicka@wmccp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulmonologia.olsztyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527025
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00497166
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
Część nr 1
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy, polegające na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie Rejestru czasu pracy w jednostkach ochrony zdrowia o wartości brutto co najmniej 150 000,00 zł (każda dostawa).
Część nr 2
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy, polegające na dostawie i wdrożeniu aplikacji mobilnej, zapewniającej pracownikom dostęp do danych kadrowych i płacowych w jednostkach ochrony zdrowia, o wartości brutto co najmniej 40 000,00 zł (każda dostawa).
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
Część nr 1
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy, polegające na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie Rejestru czasu pracy ( (w tym co najmniej 1 dostawa na rzecz podmiotu, wykonującego działalność leczniczą w systemie całodobowym) o wartości brutto co najmniej 150 000,00 zł (każda dostawa).
Część nr 2
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy, polegające na dostawie i wdrożeniu aplikacji mobilnej, zapewniającej pracownikom dostęp do danych kadrowych i płacowych (w tym co najmniej 1 dostawa na rzecz podmiotu, wykonującego działalność leczniczą w systemie całodobowym), o wartości brutto co najmniej 40 000,00 zł (każda dostawa).
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ, zamawiający żąda:
a) Przedłożenia wraz z ofertą demo oprogramowania na potwierdzenie spełniania funkcjonalności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia
b) Prezentacji funkcjonalności demo oprogramowania w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia na następujących warunkach:
• Prezentacja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie później niż 3 dni robocze od dnia otwarcia ofert. Kolejność zapraszania Wykonawców na prezentację będzie zgodna z kolejnością wpływania ofert.
• Prezentacja musi być przeprowadzona przez maksymalnie cztery osoby, na środowisku testowym z przykładową bazą danych, wypełnioną danymi w takim zakresie, aby możliwe było pokazanie wszystkich funkcji ujętych w specyfikacji warunków zamówienia, a wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszelkie zasoby sprzętowe (m.in. komputery, drukarka) oraz programowe (oferowane programy, systemy operacyjne, bazy danych itp.) niezbędne do wykonania prezentacji.
• w każdej z ofert zostanie sprawdzona ta sama funkcjonalność, przeprowadzenie prezentacji odbędzie się dla wszystkich wykonawców, a przebieg prezentacji będzie zarejestrowany przez Zamawiającego za pomocą nagrania video, nagranie te będzie stanowiło załącznik do dokumentacji postępowania, a dodatkowo zostanie sporządzony pisemny protokół z prezentacji każdego wykonawcy.
2. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, w przypadku stwierdzenia ich braku lub niekompletności, zgodnie z dyspozycją art. 107 ust 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wezwie do uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ, zamawiający żąda:
a) Prezentacji funkcjonalności demo oprogramowania w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia na następujących warunkach:
• Prezentacja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie później niż 7 dni roboczych od dnia przesłania wezwania. Kolejność zapraszania Wykonawców na prezentację będzie zgodna z kolejnością wpływania ofert.
• Prezentacja musi być przeprowadzona przez maksymalnie cztery osoby, na środowisku testowym z przykładową bazą danych, wypełnioną danymi w takim zakresie, aby możliwe było pokazanie wszystkich funkcji ujętych w specyfikacji warunków zamówienia, a wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszelkie zasoby sprzętowe (m.in. komputery, drukarka) oraz programowe (oferowane programy, systemy operacyjne, bazy danych itp.) niezbędne do wykonania prezentacji.
• w każdej z ofert zostanie sprawdzona ta sama funkcjonalność, przeprowadzenie prezentacji odbędzie się dla wszystkich wykonawców, a przebieg prezentacji będzie zarejestrowany przez Zamawiającego za pomocą nagrania video, nagranie te będzie stanowiło załącznik do dokumentacji postępowania, a dodatkowo zostanie sporządzony pisemny protokół z prezentacji każdego wykonawcy.
2. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, w przypadku stwierdzenia ich braku lub niekompletności, zgodnie z dyspozycją art. 107 ust 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wezwie do uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Oferta zawiera:
1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, Formularz ofertowy ,
3. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, Formularz wymaganych funkcjonalności.
4. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ
5. demo oprogramowania na potwierdzenie spełniania wymaganych funkcjonalności
6. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
7. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Po zmianie:
Oferta zawiera:
1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, Formularz ofertowy ,
3. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, Formularz wymaganych funkcjonalności.
4. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ
5. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
6. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Usługa utrzymania systemów
- Usługa odbioru, przewozu i przechowywania zwłok
- Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia eksperymentów medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- SZP.221-3.2025 Zakup ambulansu ratunkowego z wyposażeniem
- Sukcesywne świadczenie usług związanych z optymalizacją zużycia energii cieplnej w budynkach UWM w Olsztynie poprzez bieżące wprowadzanie tzw. "Temperatury prognozowanej" do regulatorów
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja, rozbudowa i uruchomienie systemu kontroli dostępu na terenie Górnośląskiego Centrum Medycznego w Katowicach
- Usługa utrzymania systemów
- Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP
- Objęcie nadzorem autorskim oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica Plus oraz AMMS PLUS.
- Aktualizacja baz danych systemów nawigacyjnych GPS Garmin na statkach powietrznych
- Usługa objęcia 24 miesięcznym nadzorem autorskim Zintegrowanego Systemu Informatycznego "InfoMedica/AMMS"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.