eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikModernizacja drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej ulepszonej (ul. Piasecka w ¦widniku) na odcinku o d³ugo¶ci 800 m.



Og³oszenie z dnia 2022-12-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej ulepszonej
(ul. Piasecka w ¦widniku) na odcinku o d³ugo¶ci 800 m.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej ulepszonej
(ul. Piasecka w ¦widniku) na odcinku o d³ugo¶ci 800 m.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ece205c-3818-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00527093

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00354281/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.272.16.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Zakres robót obejmuje wykonanie:
Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Inwestora tj. kompletnej dokumentacji zg³oszeniowej, lub kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie umo¿liwiaj±cym wykonanie powierzonych robót drogowych na wyszczególnionych ulicach.
Etap II: wykonanie robót budowlanych
3.2 Zamówienie zak³ada wykonanie modernizacji 800 m nawierzchni drogi powiatowej.
3.3 W zakresie planowanego przedsiêwziêcia jest opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie
z wytycznymi Inwestora tj. kompletnej dokumentacji zg³oszeniowej, lub kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie umo¿liwiaj±cym wykonanie powierzonych robót drogowych na przedmiotowej ulicy oraz uzyskanie stosownych pozwoleñ, a nastêpnie realizacja zamierzenia budowlanego (wykonanie robót budowlanych) zgodnie z opracowan± dokumentacj±.
3.4 Wykonawca przygotuje dokumentacje projektow±. W sk³ad zamawianej dokumentacji projektowej wchodz± nastêpuj±ce elementy:
1) W przypadku materia³ów zg³oszeniowych, w sk³ad zamawianej dokumentacji projektowej wchodz± nastêpuj±ce elementy:
a) Materia³y niezbêdne do uzyskania przez Wykonawcê w imieniu Zamawiaj±cego, skutecznego przyjêcia zg³oszenia wykonania robót budowlanych.
2) W przypadku projektu budowlanego, w sk³ad zamawianej dokumentacji projektowej wchodz± nastêpuj±ce elementy:
a) Projekty z bran¿y drogowej;
b) Projekty bran¿owe,
c) Projekty rozbiórek (je¿eli bêd± wymagane) wraz ze wszystkimi niezbêdnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami w³a¶cicieli,
d) Projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniej±cych sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m.in. z sieci± kanalizacji sanitarnej, wodoci±gowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciep³owniczej, itp.),
e) Informacja BIOZ.
3) Opracowania niezale¿ne od przyjêtego rodzaju dokumentacji projektowej:
a) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie (dla ca³o¶ci zadania),
b) Szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) Projekty czasowej organizacji ruchu, obejmuj±ce obszar oddzia³ywania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarz±dzaj±cy ruchem,
d) Operat wodno-prawny (je¿eli bêdzie wymagany),
e) Projekty sta³ej organizacji ruchu obejmuj±ce obszar oddzia³ywania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarz±dzaj±cy ruchem,
f) Inwentaryzacja powykonawcza z potwierdzeniem zg³oszenia do o¶rodka geodezyjnego
i przyjêciem do zasobów,
g) Inne opracowania niezbêdne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.
4) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia oraz inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi, pozwalaj±ce uzyskaæ przyjêcie zg³oszenia.
3.5 Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o przygotowan± przez niego i zatwierdzon± przez Zamawiaj±cego dokumentacjê projektow±.
3.6 Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce zakres przedmiotu zamówienia
1) W ramach robót Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania prac maj±cych na celu modernizacjê odcinka drogi powiatowej o d³ugo¶ci oko³o 800 m.
2) Obowi±zkiem wykonawcy jest dokonaæ szczegó³owej analizy zakresu prac, weryfikacja ilo¶ci, wykonanie niezbêdnych badañ no¶no¶ci pod³o¿a oraz dobór adekwatnego rozwi±zania projektowego. Faktyczna lokalizacja ulicy i rzeczywista d³ugo¶æ odcinka do modernizacji bêdzie przedstawiana zamawiaj±cemu do akceptacji na etapie zatwierdzania koncepcji projektowej i mo¿e ulec zmianie w stosunku do szacowanego z uwagi na uwarunkowania terenowe lub wymagania konkretnych rozwi±zañ projektowych.
3) Zamawiaj±cy zak³ada do wykonania 17 zjazdów. Faktyczna ilo¶æ musi zostaæ zweryfikowana przez Wykonawcê i wkalkulowana w cenê robót.
3.7 Zakres robót podstawowych:
1) podstawowa szeroko¶æ jezdni – 5,5 m,
2) konstrukcja nawierzchni jezdni – Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie nastêpuj±cych warstw konstrukcji:
a) wzmocnienie pod³o¿a – stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5Mpa gr. min. 20 cm,
b) warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwi±zanej z kruszywa 0-31,5 mm gr, min. 15 cm,
c) warstwa z BA AC11S gr. min. 6 cm,
d) pobocza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie – Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki niezwi±zanej z kruszywa 0-31,5 mm gr, min. 10 cm,
e) zjazdy do posesji (do ka¿dej dzia³ki wyodrêbnionej ewidencyjnie) z kruszywa stabilizowanego mechaniczni – Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie warstwa wyrównawcza z mieszanki niezwi±zanej z kruszywa 0-31,5 mm gr, min. 15 cm,
f) odwodnienie powierzchniowe z wykorzystaniem istniej±cego rowu przydro¿nego,
g) istniej±ce elementy pasa drogowego nie wymagaj±ce przebudowy wykorzystaæ jako spójne z projektowanymi elementami zagospodarowania terenu,
h) elementy zagospodarowania pasa drogowego do uzgodnienia z Zamawiaj±cym.
3.8 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la program funkcjonalno–u¿ytkowy wraz z map± sytuacyjno – wysoko¶ciow± z zaznaczon± lokalizacj± odcinka drogi,
3.9 Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót nale¿y do Wykonawcy.
3.10 Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialno¶æ za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeñstwa ruchu drogowego.
3.11 Wykonawca jest odpowiedzialny równie¿ za przejezdno¶æ i bezpieczeñstwo ogólnodostêpnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzon± organizacj± ruchu.
3.12 Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do uniewa¿nienia postêpowania zgodnie z art. 257 Ustawy PZP.
3.13 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiaj±cemu gwarancji i rêkojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres, przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesi±ce, co bêdzie uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi. Zamawiaj±cy wymaga gwarancji w formie pisemnej.
3.14 Wskazane jest aby Wykonawca dokona³ sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1049146,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1198168,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1049146,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430121305

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦WIDNIK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1049146,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.