eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikModernizacja drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej ulepszonej (ul. Piasecka w ¦widniku) na odcinku o d³ugo¶ci 800 m.



Og³oszenie z dnia 2022-09-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej ulepszonej
(ul. Piasecka w ¦widniku) na odcinku o d³ugo¶ci 800 m.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej ulepszonej
(ul. Piasecka w ¦widniku) na odcinku o d³ugo¶ci 800 m.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ece205c-3818-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00354281

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na „platformazakupowa.pl”, tj.:
6.6.1 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
6.6.2 komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
6.6.3 zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
6.6.4 w³±czona obs³uga JavaScript,
6.6.5 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6.6.6 Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
SZCZEGÓ£Y W ROZDZ. 6 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
 listownie na adres: Starostwo Powiatowe w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040
 poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl
 telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych.
Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
 listownie na adres: Powiat ¦widnicki w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 ¦widnik
 poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
 ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz akty wykonawcze to tej¿e ustawy,
 ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 553 ze zm.).
d. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 4 lata: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
e. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
 Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
 Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
 Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Powiat zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
 prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
 prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
 prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
 prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw,
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte s± w punktach a i b.
h. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WID.272.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Zakres robót obejmuje wykonanie:
Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Inwestora tj. kompletnej dokumentacji zg³oszeniowej, lub kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie umo¿liwiaj±cym wykonanie powierzonych robót drogowych na wyszczególnionych ulicach.
Etap II: wykonanie robót budowlanych
3.2 Zamówienie zak³ada wykonanie modernizacji 800 m nawierzchni drogi powiatowej.
3.3 W zakresie planowanego przedsiêwziêcia jest opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie
z wytycznymi Inwestora tj. kompletnej dokumentacji zg³oszeniowej, lub kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie umo¿liwiaj±cym wykonanie powierzonych robót drogowych na przedmiotowej ulicy oraz uzyskanie stosownych pozwoleñ, a nastêpnie realizacja zamierzenia budowlanego (wykonanie robót budowlanych) zgodnie z opracowan± dokumentacj±.
3.4 Wykonawca przygotuje dokumentacje projektow±. W sk³ad zamawianej dokumentacji projektowej wchodz± nastêpuj±ce elementy:
1) W przypadku materia³ów zg³oszeniowych, w sk³ad zamawianej dokumentacji projektowej wchodz± nastêpuj±ce elementy:
a) Materia³y niezbêdne do uzyskania przez Wykonawcê w imieniu Zamawiaj±cego, skutecznego przyjêcia zg³oszenia wykonania robót budowlanych.
2) W przypadku projektu budowlanego, w sk³ad zamawianej dokumentacji projektowej wchodz± nastêpuj±ce elementy:
a) Projekty z bran¿y drogowej;
b) Projekty bran¿owe,
c) Projekty rozbiórek (je¿eli bêd± wymagane) wraz ze wszystkimi niezbêdnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami w³a¶cicieli,
d) Projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniej±cych sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m.in. z sieci± kanalizacji sanitarnej, wodoci±gowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciep³owniczej, itp.),
e) Informacja BIOZ.
3) Opracowania niezale¿ne od przyjêtego rodzaju dokumentacji projektowej:
a) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie (dla ca³o¶ci zadania),
b) Szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) Projekty czasowej organizacji ruchu, obejmuj±ce obszar oddzia³ywania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarz±dzaj±cy ruchem,
d) Operat wodno-prawny (je¿eli bêdzie wymagany),
e) Projekty sta³ej organizacji ruchu obejmuj±ce obszar oddzia³ywania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarz±dzaj±cy ruchem,
f) Inwentaryzacja powykonawcza z potwierdzeniem zg³oszenia do o¶rodka geodezyjnego
i przyjêciem do zasobów,
g) Inne opracowania niezbêdne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.
4) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia oraz inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi, pozwalaj±ce uzyskaæ przyjêcie zg³oszenia.
3.5 Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o przygotowan± przez niego i zatwierdzon± przez Zamawiaj±cego dokumentacjê projektow±.
3.6 Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce zakres przedmiotu zamówienia
1) W ramach robót Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania prac maj±cych na celu modernizacjê odcinka drogi powiatowej o d³ugo¶ci oko³o 800 m.
2) Obowi±zkiem wykonawcy jest dokonaæ szczegó³owej analizy zakresu prac, weryfikacja ilo¶ci, wykonanie niezbêdnych badañ no¶no¶ci pod³o¿a oraz dobór adekwatnego rozwi±zania projektowego. Faktyczna lokalizacja ulicy i rzeczywista d³ugo¶æ odcinka do modernizacji bêdzie przedstawiana zamawiaj±cemu do akceptacji na etapie zatwierdzania koncepcji projektowej i mo¿e ulec zmianie w stosunku do szacowanego z uwagi na uwarunkowania terenowe lub wymagania konkretnych rozwi±zañ projektowych.
3) Zamawiaj±cy zak³ada do wykonania 17 zjazdów. Faktyczna ilo¶æ musi zostaæ zweryfikowana przez Wykonawcê i wkalkulowana w cenê robót.
3.7 Zakres robót podstawowych:
1) podstawowa szeroko¶æ jezdni – 5,5 m,
2) konstrukcja nawierzchni jezdni – Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie nastêpuj±cych warstw konstrukcji:
a) wzmocnienie pod³o¿a – stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5Mpa gr. min. 20 cm,
b) warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwi±zanej z kruszywa 0-31,5 mm gr, min. 15 cm,
c) warstwa z BA AC11S gr. min. 6 cm,
d) pobocza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie – Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki niezwi±zanej z kruszywa 0-31,5 mm gr, min. 10 cm,
e) zjazdy do posesji (do ka¿dej dzia³ki wyodrêbnionej ewidencyjnie) z kruszywa stabilizowanego mechaniczni – Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie warstwa wyrównawcza z mieszanki niezwi±zanej z kruszywa 0-31,5 mm gr, min. 15 cm,
f) odwodnienie powierzchniowe z wykorzystaniem istniej±cego rowu przydro¿nego,
g) istniej±ce elementy pasa drogowego nie wymagaj±ce przebudowy wykorzystaæ jako spójne z projektowanymi elementami zagospodarowania terenu,
h) elementy zagospodarowania pasa drogowego do uzgodnienia z Zamawiaj±cym.
3.8 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la program funkcjonalno–u¿ytkowy wraz z map± sytuacyjno – wysoko¶ciow± z zaznaczon± lokalizacj± odcinka drogi,
3.9 Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót nale¿y do Wykonawcy.
3.10 Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialno¶æ za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeñstwa ruchu drogowego.
3.11 Wykonawca jest odpowiedzialny równie¿ za przejezdno¶æ i bezpieczeñstwo ogólnodostêpnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzon± organizacj± ruchu.
3.12 Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do uniewa¿nienia postêpowania zgodnie z art. 257 Ustawy PZP.
3.13 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiaj±cemu gwarancji i rêkojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres, przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesi±ce, co bêdzie uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi. Zamawiaj±cy wymaga gwarancji w formie pisemnej.
3.14 Wskazane jest aby Wykonawca dokona³ sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na roboty budowlane obejmuj±cych wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, o pow. min. 4 000 m2. Przez warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie roboty budowlane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
- co najmniej 1 osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej oraz posiadaj±ca co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w posiadanej specjalno¶ci;
Osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy musi posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.: 1333 z pó¼n.zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz.U. z 2020, poz. 220 z pó¼n.zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu:
Zgodnie z art. 273 ust 1 Ustawy PZP oraz z § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 r., W postêpowaniach o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, mo¿e zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4–6, ¿±daæ o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 17.2.1 Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia wstêpne sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia okre¶lon± w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
5. W formularzu OFERTA nale¿y zaznaczyæ, ¿e oferta jest sk³adana wspólnie oraz wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona
spowodowana: 1) warunkami atmosferycznymi – w których przez okres co najmniej 3 dni niemo¿liwe jest prowadzenie robót
bezpiecznie pod wzglêdem BHP, w sposób prawid³owy, zgodny z umówion± technologia lub zasadami wiedzy technicznej,
2) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 3) si³± wy¿sz± w
rozumieniu aktualnego orzecznictwa S±du Najwy¿szego, 4) niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac ze wzglêdu na ograniczenia i
nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa, zaka¿eniem COVID-19 co najmniej jednego pracownika realizuj±cego
umowê lub kwarantann± co najmniej dwóch pracowników realizuj±cych umowê, 5) wyd³u¿eniem minimalnych okre¶lonych
przepisami terminów uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego, pomimo
dope³nieniaprzez Wykonawcê i Zamawiaj±cego nale¿ytej staranno¶ci, 6) przestojami i opó¼nieniami zawinionymi przez
Zamawiaj±cego. 2. informacja o zaistnieniu okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 pkt 1-6 musi byæ przekazana
Zamawiaj±cemu na pi¶mie, a w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 dodatkowo potwierdzona przez inspektora
nadzoru. 3. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami, strony ustal± nowe
terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi
uzasadnionej przerwy lub przestoju. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy
lub zmiany wynagrodzenia w przypadkach:1) gdy wykonanie ca³ego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn prawnych,
finansowych, organizacyjnych lub spo³ecznych niezale¿nych od Wykonawcy, 2) stwierdzenia przez Zamawiaj±cego
konieczno¶ci rezygnacji z wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia,
3) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych okre¶lonych w § 3 ust. 12 na zasadach okre¶lonych w § 3 ust. 13 i 14, 4)
ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie
wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione, 5) w sytuacjach okre¶lonych w pkt 1 i 2
rozliczenie za wykonane roboty nast±pi w sposób analogiczny, jak wskazano w § 18 ust. 8.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-04 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-04 12:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.