Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00341400/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo – sprzętowej i hali warsztatów PCEZ w Świdniku wraz z modernizacją budynku hali materiałowo – sprzętowej – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo – sprzętowej i hali warsztatów PCEZ w Świdniku wraz z modernizacją budynku hali materiałowo – sprzętowej – Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-817d7b11-3029-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341400/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.272.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Zadanie pod nazwą „Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo – sprzętowej i hali
warsztatów PCEZ w Świdniku wraz z modernizacją budynku hali materiałowo – sprzętowej – Etap II”.
3.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
- nowej konstrukcji nawierzchni dróg dojazdowych w ramach utwardzenia istniejącej nawierzchni
- utwardzenia placu położonego na działce 1765/98 – miejsce składowania soli
- utwardzenie placu na terenie działki 143/8
- poprawy stanu nawierzchni, usprawnienie komunikacji na terenie działek o numerach ewid. 1765/98; 143/8; 143/5.
3.3 Rozwiązanie sytuacyjne:
1) W ramach projektu na terenie działki 1765/98 zaprojektowano utwardzenie placu, na którym składowana będzie sól
drogowa. Zaprojektowano utwardzenie o nawierzchni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa. Przed wykonaniem
robót dokonać rozbiórki nawierzchni z płyt betonowych.
2) Na krawędzi placu i zjazdu z ulicy Warsztatowej zaprojektowano odwodnienie liniowe modułowe z otwieranym rusztem o
szerokości 30cm i głębokości 30cm połączone ze zbiornikiem bezodpływowym w postaci studzienki zbiorczej. Odwodnienie
liniowe i zbiornik bezodpływowy do wykonania z polimerobetonu. Nawierzchnia obramowana opornikiem betonowym
12x25cm ustawionym na ławie z betonu C12/15 wraz z oporem.
3) Przy krawędzi działki 143/12 zostało zaprojektowane utwardzenie drogi dojazdowej wraz ze zjazdem z ul. Warsztatowej.
Szerokość drogi 6,0m i spadku jednostronnym skierowanym w stronę działki 143/8. Droga obramowana opornikiem
betonowym 12x25cm ustawionym na ławie betonowej wraz z oporem. Na zjeździe od strony działki 143/8 zaprojektowano
łuk kołowy o promieniu R=5,0m. Na zjeździe na krawędzi z ul. Warsztatową zaprojektowano ustawienie krawężnika
najazdowego 15x22cm.
4) Na terenie działki 143/8 zaprojektowano drogę dojazdową o szerokości 5,0m wraz ze zjazdem z ul. Warsztatowej .
Załamania zjazdu wyokrąglono łukiem kołowym o promieniu R=5,0m. Drogę i zjazd obramowano opornikiem 12x25cm,
natomiast od strony ul. Warsztatowej zaprojektowano ustawienie krawężnika najazdowego 15x22cm o odsłonięciu h=4cm.
5) Przy granicy z działką 143/16 jako opór nawierzchni zaprojektowano obrzeże betonowe 8x30cm ustawione na ławie z
betonu C12/15 wraz z oporem.
6) Projektowane utwardzenia dowiązać wysokościowo do istniejącego zagospodarowania. Nawierzchnię wykonać tak aby
umożliwić odpływ wód opadowych do wpustów kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie działek 1765/98.
3.4 Uwaga: Materiał rozbiórkowy w postaci płyt betonowych 1x3 m należy złożyć w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego. Płyty betonowe stanowią własność Zamawiającego.
3.5 Konstrukcja nawierzchni zjazdu szerokości 5,0m (przekrój P3) i placów składowych:
- 4cm; warstwa ścieralna z AC 11S, KR1-2 wg WT-2:2014,
- 5 cm, warstwa wiążąca z AC 11W wg WT- 2:2014 ,
- 20 cm; warstwa z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5mm
- 15 cm; warstwa ulepszonego podłoża z piasku stablizowanego cementem wg. PN-S-96012:1997
3.6 Konstrukcja nawierzchni zjazdu szerokości 6,0m (przekrój P2):
- 4 cm; warstwa ścieralna z AC 11S, KR1-2 wg WT-2:2014,
3.7 Nawierzchnię zjazdów, placu od strony ul. Warsztatowej obramowano krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cm
ustawionym na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm.
3.8 Plac obramowano od strony działki 143/16 obrzeżem betonowym 8x30cm ustawionym na ławie betonu C12/15 wraz z
oporem .
3.9 Zjazdy obramowano opornikiem betonowym 12x25cm ustawionym na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm.
3.10 Spadek poprzeczny dostosowany do istniejącego zagospodarowania terenu.
3.11 Uwaga: Zamawiający może zdecydować o alternatywnym wykonaniu nawierzchni zjazdu (szer. 5 m) w przekroju P3
- z płyt betonowych „JOMB” 100x75x12,5cm z betonu B30
- z płyt betonowych „ MEBA” 60x40x12cm
Płyty ułożone na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm grubości 30cm.
3.12 Do wyceny robót budowlanych należy przyjąć nawierzchnię podstawową z betonu asfaltowego.
3.13 Odwodnienie: Odwodnienie zjazdów, placów zapewnią przyjęte spadki podłużne i poprzeczne ze skierowaniem wód
opadowych do wpustów ulicznych
3.14 Kolizje: Na wjeździe od strony działki 143/16 znajduje się słup oświetleniowy, który do czasu budowy zostanie
przestawiony.
3.15 Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót należy do Wykonawcy.
3.16 Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych
robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca jest odpowiedzialny również za przejezdność i
bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Podczas prowadzenia
robót nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów (z wyjątkiem wykonywania bitumicznej warstwy
ścieralnej)
3.17 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) projekt budowlany,
b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),
c) przedmiar robót.
3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 257 Ustawy PZP.
3.19 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres
zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24
miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY
OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276089,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304556,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276089,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430551448
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276089,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Skanowanie rejestrów ewidencyjnych oraz dokumentów zmian dla jednostki ewidencyjnej Gmina Trawniki oraz Gmina Miejska Świdnik
- Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w Świdniku
- Dostawa wielofunkcyjnego pojazdu wolnobieżnego (ładowarki) wraz z osprzętem do robót budowlanych oraz funkcją zamiatarki
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
- Rewitalizacja zabytkowego zespołu dworsko-parkowego Lubomirskich w Dąbrowie Tarnowskiej
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej nr 1561 D w miejscowości Osiek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.