eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniewkowoRemont dachu na zabytkowym budynku Branżowej Szkoły w Gniewkowie (projekt i nadzór)- II etap



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu na zabytkowym budynku Branżowej Szkoły w Gniewkowie (projekt i nadzór)- II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gniewkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia

1.5.2.) Miejscowość: Gniewkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piasecka@gniewkowo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gniewkowo.bipgmina.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu na zabytkowym budynku Branżowej Szkoły w Gniewkowie (projekt i nadzór)- II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46a0f011-b326-484d-8787-83294ca004e7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044470/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont dachu na zabytkowym budynku Branżowej Szkoły w Gniewkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.

Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki

W myśl art. 305 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont dachu na zabytkowym budynku Branżowej Szkoły w Gniewkowie (projekt i nadzór) – II etap” prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 ust. 2 ustawy Pzp nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zostało wszczęte 19 sierpnia 2024 r. (nr ogłoszenia: 2024/BZP 00499483) termin składania ofert upłynął w dniu 11 września 2024 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZp.271.1.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Remont dachu na zabytkowym budynku Branżowej Szkoły w Gniewkowie (projekt i nadzór)-
II etap.
2. Zakres planowanych robót budowlanych dotyczy niższej części obiektu przykrytej dachem mansardowym i obejmuje w szczególności: wymianę pokrycia dachu z dachówki ceramicznej wraz z obróbkami blacharskimi, wzmocnienie więźby dachowej lub wymianę uszkodzonych elementów (w przypadku stwierdzenia uszkodzeń - po odkryciu), naprawę kominów ponad dachem (uzupełnienie cegieł, spoinowanie, przemurowanie), inne drobne roboty towarzyszące.
3. UWAGA! Zamawiający informuje, że zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania dokumentacji projektowej oraz usługi nadzoru inwestorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 16.09.2024 r. Zamawiający poprzez wysłanie Wykonawcy: Panu Dariuszowi Topolewskiemu, prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą Dariusz Topolewski PPHU „TOPDACH”, z siedzibą przy ul. Stanisława Staszica 14, 88-100 Inowrocław, zaproszenia do negocjacji, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp. Negocjacje
z Wykonawcą, zgodnie z przesłanym przez Zamawiającego zaproszeniem, odbyły się w dniu 17.09.2024 r. o godz. 07:30 w budynku Urzędu Miejskiego w Gniewkowie.
Wykonawca w dniu 30.09.2024 r. poinformował Zamawiającego, że nie zrealizuje przedmiotowego zadania do 30.12.2024 r., a w związku z czym nie podpisze umowy
z terminem realizacji wskazanym w zaproszeniu do negocjacji.
Termin realizacji przedmiotowego zadania był warunkiem zamówienia, określonym przez Zamawiającego, w uprzednim postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym, które zostało unieważnione z powodu braku ofert. Na podstawie art. 305 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zmiana w ramach postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki wymagań stawianych wykonawcy
w stosunku do postępowania prowadzonego uprzednio w trybie podstawowym poprzez znaczne wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia stanowiłaby istotną zmianę pierwotnych warunków zamówienia, co uniemożliwiałoby zastosowanie ww. podstawy prawnej skorzystania z trybu zamówienia z wolnej ręki.
W myśl art. 255 pkt 8 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Unieważnienie postępowania w przypadku określonym w art. 255 pkt 8 ustawy Pzp jest obligatoryjne. Ustawodawca w tym zakresie nie zostawił zamawiającemu możliwości fakultatywnego podejmowania decyzji – zaistnienie okoliczności zawartych w art. 255 skutkuje unieważnieniem postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.