eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślWykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Rewitalizacja zabytkowego Parku Krajobrazowego w Zespole Dworskim Świeżawskich w Ostrowie".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rewitalizacja zabytkowego Parku Krajobrazowego w Zespole Dworskim Świeżawskich w Ostrowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borelowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 0-16 670 48 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaprzemysl@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-175c3ac7-de40-44b7-b809-45369354bc5b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rewitalizacja zabytkowego Parku Krajobrazowego w Zespole Dworskim Świeżawskich w Ostrowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-175c3ac7-de40-44b7-b809-45369354bc5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059179/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rewitalizacja zabytkowego Parku Krajobrazowego w Zespole Dworskim Świeżawskich w Ostrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.8.ZP.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek przedsięwzięcie pod nazwą „Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja zabytkowego Parku Krajobrazowego w Zespole Dworskim Świeżawskich w Ostrowie” na podstawie Dokumentacji Projektowej opracowywanej przez siebie, zweryfikowanej oraz zatwierdzonej przez Zamawiającego. Zespół Dworski Świeżawskich w Ostrowie, wpisany jest do rejestru zabytków województwa podkarpackiego (zespół dworski, poł. XIX, XX, nr rej.: A-35 z 19.02.1986). Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie miejscowości Ostrów, 5 km od Przemyśla w kierunku południowym, na terenie gminy Przemyśl, w powiecie przemyskim, w województwie podkarpackim. Roboty muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. Niewyszczególnienie w wymaganiach Zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania.
W wyniku realizacji zamówienia Zamawiający oczekuje zaprojektowania i wykonania przedmiotowej inwestycji w branżach:
- drogowej
- architektonicznej
- elektrycznej (oświetlenie)
- odwodnienia (melioracja i elementy drenażu)
- branża dendrologiczna (zieleń).

Etap projektowy obejmuje:
 sporządzenie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem prawnie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, chyba że z analizy terenu wyniknie konieczność uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania projektu budowlanego oraz wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane [Dz.U.2017.0.1332],
 wykonanie mapy do celów projektowych,
 wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych,
 uzyskanie niezbędnych zgód i pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego,
 uzgodnienie dokumentacji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
 dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu wraz z odpowiednimi uzgodnieniami i pozwoleniami na realizację inwestycji w 5 egzemplarzach oraz na płycie CD z oświadczeniem wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie pełnym.
Etap wykonawczy obejmuje: roboty budowlane związane z zagospodarowaniem, odwodnieniem i oświetleniem parku, w szczególności:
Roboty budowlane obejmują zagospodarowanie terenu parku poprzez:
- rozbiórkę obrzeży betonowych oraz resztek nawierzchni szutrowych, rozbiórkę pozostałości po elementach urządzeń parkowych,
- wykonanie alejek spacerowych w formie odtworzenia istniejących i budowy nowych,
- budowę elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci),
- budowę sieci oświetlenia nawiązującej do epoki przełomu XIX/XX wieku,
- renowację boiska sportowego trawiastego,
- budowę boiska wielofunkcyjnego częściowo w miejscu istniejącego,
- budowę elementów drenażu, regulację gospodarki wodnej i prace melioracyjne,
- wycinkę drzew i nasadzenia zastępcze,
- przeniesienie istniejących elementów małej architektury w pobliże nowych alejek.
W ramach robót budowlanych należy wykonać również uzupełnienie humusem i obsiew mieszanką traw miejsc rozbiórki oraz wykonać oznakowanie pionowe informujące o zakazie poruszania się pojazdów nieuprawnionych.
Etap powykonawczy obejmuje:
 wykonanie dokumentacji powykonawczej,
 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,
 zgłoszenie zakończenia robót wraz ze skutecznym zgłoszeniem materiałów do Powiatowego Inspektoratu Budowlanego.
Przedmiot zamówienia należy dostosować do osób niepełnosprawnych.
Przedstawiony zakres prac ma charakter orientacyjny i zawiera jedynie główne rodzaje robót. Zakres robót budowlanych Wykonawca ma określić samodzielnie na podstawie zapisów Programu funkcjonalno - użytkowego, zapisów SWZ oraz Umowy.
Ogólny, wstępny zakres wykonania robót budowlanych, charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych, ogólne właściwości funkcjonalno – użytkowe są zawarte w Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ
Rozwiązania przedstawione w programie funkcjonalno - użytkowym mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej, uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, po dostosowaniu do obowiązujących przepisów oraz akceptacji Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca dokumentacji projektowej, jeżeli będzie to konieczne, uzyska decyzję pozwolenia wodnoprawnego.
Wykonawca zamówienia winien zapewnić sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych przez osoby o odpowiednich uprawnieniach budowlanych.
W cenie kontraktowej Wykonawca uwzględni wszelkie czynności niezbędne do zaprojektowania, zbudowania i przekazania do użytkowania przedmiotowego zamówienia wraz z infrastrukturą techniczną i usunięciem kolizji sieci i urządzeń obcych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1533333,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1715850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1533333,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LANDSCA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 520625393

7.3.3) Ulica: Mrozowa

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1533333,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.