Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478794/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – JG/6/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970023062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Brata Alberta 8
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684794600
1.5.8.) Numer faksu: 684794602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wisniewska@pekom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-621830f0-7ca3-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo Komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – JG/6/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-621830f0-7ca3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150216/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JG/6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190064,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony polegającej na wykonaniu stałej ochrony fizycznej obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie P.K. „PEKOM” S.A. z siedzibą w Żarach.
2. Zamawiający oczekuje świadczenia usługi ochrony obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie P.K. „PEKOM” S.A.:
dni robocze (poniedziałek - piątek) od godz. 15:00 do 08:00,
dni wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) całodobowo,
Liczba pracowników powinna być dostosowana do powierzchni i charakteru obiektu podlegającego ochronie lecz nie mniej niż 1 pracownik ochrony na zmianie.
3. Przez ochronę mienia i osób rozumie się działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko osobom i/lub mieniu, a także przeciwdziałające utracie mienia, powstawaniu w nim szkody oraz działania niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
4. Usługę ochrony obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie Zakładu będą mogli wykonywać pracownicy ochrony, którzy zapoznali się z zasadami ochrony przeciwpożarowej oraz z zakresu obsługi systemu telewizji dozorowej CCTV.
5. Świadczenie usługi ochrony obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie Przedsiębiorstwa wykonywane będzie przez pracowników ochrony poprzez:
1) ciągłą obserwację i kontrolę zainstalowanych, w udostępnionym przez Zamawiającego pomieszczeniu-portierni, systemów telewizji dozorowej CCTV – udostępnione pomieszczenie jest monitorowane w systemie online wraz z archiwizacją danych, nie mogą w nim przebywać osoby postronne, w tym także nieuprawnieni pracownicy Zamawiającego;
2) okresowe obchody terenu Przedsiębiorstwa (obiekty, sprzęt, drogi, place, itp.), realizowane zgodnie z obowiązującą trasą obchodu - punktów kontrolnych - przy użyciu systemu np. "Active Guard" lub równoważny;
3) kontrolę stanu ogrodzenia.
Dokonanie obchodu każdorazowo powinno być potwierdzone za pomocą urządzeń kontrolno-monitorujących będących na wyposażeniu Wykonawcy i zainstalowanych w wyznaczonych punktach na chronionym terenie.
6. Do zadań Wykonawcy będzie należało:
1) ochrona obiektów, budynków, maszyn, urządzeń oraz infrastruktury technicznej i drogowej znajdujących się na terenie Zakładu. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony fizycznej wymaganej przez Zamawiającego w sposób zapewniający należyte zabezpieczenie osób i mienia;
2) obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK):
- dni robocze (poniedziałek - piątek) od godz. 15.45 do godz. 18.00,
- dni wolne od pracy (sobota) od godz. 8.00 do godz. 12.00.
7. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) powierzenia realizacji zamówienia pracownikom ochrony o odpowiednim stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie powierzonych im obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia;
2) zmiany, w uzasadnionych przypadkach, pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego;
3) zapewnienia pracownikom ochrony odpowiedniego wyposażenia, niezbędne do prawidłowej realizacji usługi, w tym co najmniej:
a) jednolitego umundurowania służbowego;
b) imiennych identyfikatorów;
c) latarki;
8. Obowiązki pracowników ochrony:
1) w zakresie dozoru systemów alarmowego i monitoringu Zakładu, zobowiązany jest do:
a) wykonywania czynności ochrony obiektów i mienia, polegających na obserwowaniu terenu i obiektów oraz ich wnętrz, poprzez system zainstalowanych kamer, a także podejmowaniu właściwych czynności zapobiegających powstaniu lub likwidacji zagrożenia dla działalności Zamawiającego, w tym jakichkolwiek uszkodzeń mienia;
b) powiadamiania wyznaczonego pracownika Zamawiającego oraz odpowiednie służby o przypadkach wystąpienia sytuacji kryzysowych i zagrożeniach na chronionym terenie takich jak: awarie, pożar i inne zdarzenia losowe, kradzież z włamaniem, zagrożenie wybuchem, rabunek i inne wraz z jednoczesnym podjęciem działań zabezpieczających mienie Zamawiającego;
2) w zakresie bezpośredniej ochrony terenu Zakładu, zobowiązany jest do:
a) wykonywania obchodów chronionego terenu, zgodnie z wytycznymi;
b) zamykania wyznaczonych pomieszczeń;
c) dokonywania, w trakcie wykonywanych obchodów, sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia drzwi, okien, bram, itp. oraz każdorazowego powiadamiania uprawnionego pracownika Zamawiającego o nieprawidłowościach stwierdzonych w tym zakresie oraz podjętych działaniach zmierzających do zabezpieczenia zagrożonego miejsca;
3) w pozostałym zakresie, zobowiązuje się do:
a) należytego przechowywania powierzonych kluczy do chronionego /chronionych obiektów, ich wydawania oraz prowadzenia ewidencji kluczy wydawanych osobom upoważnionym;
b) prowadzenia Książki służb, z uwzględnieniem szczegółowego zapisu przebiegu służby, w tym wszelkich informacji związanych z nieprawidłowościami stwierdzonymi w tym zakresie oraz podjętymi działaniach zmierzających do zabezpieczenia zagrożonego miejsca oraz wpisem poleceń wydawanych przez osoby upoważnione;
c) zapoznania się z rozmieszczeniem i obsługą głównych wyłączników prądu, urządzeń ppoż., zaworów wodnych i innych systemów monitorowania alarmów,
d) pełnej znajomości topografii chronionych obiektów i mienia,
e) znajomości urządzeń i systemów zabezpieczających obiekt oraz stałego doskonalenia umiejętności ich obsługi;
f) wydawania teczek pojazdów wraz z kluczykami kierowcom;
g) w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych i okolic bramy umożliwiających jej otwarcie;
h) udzielanie informacji o osobach odpowiedzialnych za „Akcję zima” według wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.
i) kontrola warunków pogodowych według wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.
j) ważenie odpadów oraz wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK); Pracownicy Wykonawcy zostaną przeszkoleni z zakresu obsługi przez Pracownika Zamawiającego;
k) podlewanie terenów zielonych według wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.
l) wykonywania innych, niewymienionych powyżej czynności zleconych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pod warunkiem, że mieszczą się one w zakresie obowiązków stanowiących świadczenie usługi ochrony.
9. W ramach nadzoru Wykonawca zobowiązany jest do:
1) organizowania pracy pracowników ochrony,
2) przygotowywania harmonogramów dyżurów pracowników ochrony i przedkładania ich Zamawiającemu nie później niż w dniu poprzedzającym rozpoczęcie ich obowiązywania (nie mniej niż miesięczny okres obowiązywania);
3) instruowania pracowników ochrony i kontrolowania wykonywanych przez nich zadań;
4) dokonywania interwencji w związku z zaistniałymi zagrożeniami dla bezpieczeństwa jednostki;
5) kontrolowanie pracowników ochrony przy użyciu systemu i urządzenia " Active Guard" lub równoważny oraz udostępnionego kanału monitoringu telewizji dozorowej CCTV portierni;
6) przestrzegania ustalonego porządku w Zakładzie, organizowania oraz wykonywania pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, zarządzeniami, instrukcjami oraz innymi aktami normatywnymi, a przede wszystkim:
a) przestrzegania tajemnicy służbowej,
b) rzetelnego i sumiennego wykonywania pracy,
c) przestrzegania obowiązującego czasu pracy,
d) przestrzegania obowiązujących zasad BHP i ochrony ppoż;
7) informowania uprawnionej osoby Zamawiającego o stanie załatwionych spraw i napotykanych trudnościach;
8) kierowania uwagi na należytą dbałość o urządzenia, materiały i inne mienie stanowiące własność Zamawiającego, zapobiegania marnotrawstwu i kradzieży mienia, powiadamiania o wszelkiego rodzaju zauważonych nadużyciach na szkodę Zamawiającego;
9) wykazywania inicjatywy w działaniu oraz dążenie do maksymalnego i ekonomicznego wykorzystywania sił i środków przy wykonywaniu zadań;
10) znajomości urządzeń i systemów zabezpieczających obiekt oraz stałego doskonalenia umiejętności ich obsługi;
11) systematycznego szkolenia podległych pracowników ochrony w zakresie umiejętności obsługi urządzeń i systemów zabezpieczających, w szczególności systemów telewizji dozorowej i urządzeń ppoż.;
12) realizacji innych zadań ochronnych wynikających z doraźnych poleceń wydawanych przez uprawnione osoby ze strony Zamawiającego.
10. Zamawiający zobowiązuje się do:
1) zapewnienia ciągłości i szczelności (należytego stanu technicznego) ogrodzenia terenu wokół Zakładu;
2) udostępnienia oraz utrzymywania w stanie sprawności technicznej zainstalowanych na terenie Zakładu urządzeń ppoż. oraz systemów telewizji dozorowej CCTV, umożliwiających monitorowanie obiektów znajdujących się na chronionym terenie;
3) zapewnienia oświetlenia wokół obiektów, na placach manewrowych, głównych drogach dojazdowych;
11. Zamawiający zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt. 1) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247749,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283958,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247749,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony - Przedsiębiorstwo - Usługowo - Handlowe "VOTUM" Lech Bączkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541007884
7.3.3) Ulica: Nowa 21
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-119
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247749,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- "Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd "
- Sukcesywna dostawa kontrastów na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach.
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. o.o. w Żarach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F- ul. Księdza Tytusa Korczyka w zakresie budowy chodnika w m. Jasień.
- Inżynier kontraktu dla zadania pn. "Budowa instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów na terenie ŁCR w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.