Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00588445/01 - Wynik z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
D/165/2024 Dostawa części zamiennych do cystern paliwowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142665904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marsa 110
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-470
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2rblog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - jednostka budżetowa, podsektor rządowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/165/2024 Dostawa części zamiennych do cystern paliwowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-661afdb1-a2d9-4bfc-b281-b5e5929504ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00246478/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 POJAZDY WOJSKOWE I ICH CZĘŚCI
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XX SWZ - Ochrona danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XX SWZ - Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/165/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowego i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 1, w niżej wymienionych ilościach:
1. TULEJA AMORTYZATORA PRZEDNIEGO 13002100 Producent: Jelcz Symbol katalogowy: 13 00 21 00 Średnica wewnętrzna: 20mm Średnica zewnętrzna: 56mm Średnica zewnętrzna pod ucho amortyzatora: 32mm Szerokość: 24mm Zastosowanie: oś przednia Przeznaczenie: Jelcz 325 w ilości 50szt. w tym zamówienie podstawowe 25szt., zamówienie opcjonalne 25szt.,
2. RAMIĘ WYCIERAKA 670.000.040, KOŃCÓWKA DO PIÓRA 10 JELCZ 325 w ilości 3szt. w tym zamówienie podstawowe 2szt., zamówienie opcjonalne 1szt.,
3. PIÓRO WYCIERACZKI 570-000-030 JELCZ 325 w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.,
4. OCHRANIACZ DĘTKI 1100X20 w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.,
5. PASEK KLINOWY B1500 w ilości 90szt. w tym zamówienie podstawowe 45szt., zamówienie opcjonalne 45szt.,
6. ŁĄCZNIK GUMOWY ZAWORU PNEUMATYCZNEGO UKŁAD HAMULCOWY KOREKTORA SIŁY HAMOWANIA JELCZ 325, NR KAT. 433.302.002.0 w ilości 24szt. w tym zamówienie podstawowe 12szt., zamówienie opcjonalne 12szt.,
7. KRÓCIEC M22X1.5 Z TAKIM SAMYM GWINTEM PO OBU STRONACH O DŁUGOŚCI 12MM w ilości 100szt. w tym zamówienie podstawowe 50szt., zamówienie opcjonalne 50szt.,
8. MANOWAKUOMETR OBMW1-100 -0,1/+03MPA, DOLNE PODŁĄCZENIE, GWINT M20X1,5 w ilości 12szt. w tym zamówienie podstawowe 6szt., zamówienie opcjonalne 6szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowego i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 1, w niżej wymienionych ilościach:1. TULEJA AMORTYZATORA PRZEDNIEGO 13002100 Producent: Jelcz Symbol katalogowy: 13 00 21 00 Średnica wewnętrzna: 20mm Średnica zewnętrzna: 56mm Średnica zewnętrzna pod ucho amortyzatora: 32mm Szerokość: 24mm Zastosowanie: oś przednia Przeznaczenie: Jelcz 325 w ilości 50szt. w tym zamówienie opcjonalne 25szt.,
2. RAMIĘ WYCIERAKA 670.000.040, KOŃCÓWKA DO PIÓRA 10 JELCZ 325 w ilości 3szt. w tym zamówienie opcjonalne 1szt.,
3. PIÓRO WYCIERACZKI 570-000-030 JELCZ 325 w ilości 20szt. w tym zamówienie opcjonalne 10szt.,
4. OCHRANIACZ DĘTKI 1100X20 w ilości 20szt. w tym zamówienie opcjonalne 10szt.,
5. PASEK KLINOWY B1500 w ilości 90szt. w tym zamówienie opcjonalne 45szt.,
6. ŁĄCZNIK GUMOWY ZAWORU PNEUMATYCZNEGO UKŁAD HAMULCOWY KOREKTORA SIŁY HAMOWANIA JELCZ 325, NR KAT. 433.302.002.0 w ilości 24szt. w tym zamówienie opcjonalne 12szt.,
7. KRÓCIEC M22X1.5 Z TAKIM SAMYM GWINTEM PO OBU STRONACH O DŁUGOŚCI 12MM w ilości 100szt. w tym zamówienie opcjonalne 50szt.,
8. MANOWAKUOMETR OBMW1-100 -0,1/+03MPA, DOLNE PODŁĄCZENIE, GWINT M20X1,5 w ilości 12szt. w tym zamówienie opcjonalne 6szt.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 2, w niżej wymienionych ilościach:
1. OSŁONA GUMOWA PRZEGUBU KULISTEGO 431 014 0072 DRĄŻEK KIEROWNICZY JELCZ 325, w ilości 40szt. w tym zamówienie podstawowe 20szt., zamówienie opcjonalne 20szt.,
2. SZYBA PRZEDNIA 113.12.01 JELCZ 325, w ilości 5szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 2szt.,
3. AMORTYZATOR KPL.315-1-41-00, w ilości 25szt. w tym zamówienie podstawowe 13szt., zamówienie opcjonalne 12szt.,
4. WAŁ NAPĘDOWY PRZEDNI KPL. 14.6-23.702.0 JELCZ 325, w ilości 8szt. w tym zamówienie podstawowe 4szt., zamówienie opcjonalne 4szt.,
5. ODMRAŻACZ B-H-039-000-81R JELCZ 325, w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.,
6. ZAWÓR HAMULCA GŁ. KOMPLETNY461.307.006.0, w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.,
7. ZAWÓR ZWROTNY JEDNOKIERUNKOWY HZZ1 nr. kat 434014000, w ilości 40szt. w tym zamówienie podstawowe 20szt., zamówienie opcjonalne 20szt.,
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 2:1. OSŁONA GUMOWA PRZEGUBU KULISTEGO 431 014 0072 DRĄŻEK KIEROWNICZY JELCZ 325, w ilości 40szt. w tym zamówienie opcjonalne 20szt.,
2. SZYBA PRZEDNIA 113.12.01 JELCZ 325, w ilości 5szt. w tym zamówienie opcjonalne 2szt.,
3. AMORTYZATOR KPL.315-1-41-00, w ilości 25szt. w tym zamówienie opcjonalne 12szt.,
4. WAŁ NAPĘDOWY PRZEDNI KPL. 14.6-23.702.0 JELCZ 325, w ilości 8szt. w tym zamówienie opcjonalne 4szt.,
5. ODMRAŻACZ B-H-039-000-81R JELCZ 325, w ilości 20szt. w tym zamówienie opcjonalne 10szt.,
6. ZAWÓR HAMULCA GŁ. KOMPLETNY461.307.006.0, w ilości 10szt. w tym zamówienie opcjonalne 5szt.,
7. ZAWÓR ZWROTNY JEDNOKIERUNKOWY HZZ1 nr. kat 434014000, w ilości 40szt. w tym zamówienie opcjonalne 20szt.,
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 3, w niżej wymienionych ilościach:
1. SIŁOWNIK X53.22.00 641 491 0241 JELCZ 325, w ilości 50szt. w tym zamówienie podstawowe 25szt., zamówienie opcjonalne 25szt.
2. REGULATOR SIŁY HAMOWANIA 475-701-0510 JELCZ 325, w ilości 3szt. w tym zamówienie podstawowe 2szt., zamówienie opcjonalne 1szt.
3. PRZEWÓD HAMULCA FI 8 ELASTYCZNY Z TWORZYWA SZTUCZNEGO, STOSOWANY W UKŁADZIE PNEUMATYCZNYM, TEKALAN PO 50 MB, w ilości 50mb. w tym zamówienie podstawowe 50mb., zamówienie opcjonalne 0mb.
4. KOŃCÓWKI DO ZARABIANIA PRZEWODÓW HAMULCOWYCH FI 8 GWINT M10X1 w ilości 100szt. w tym zamówienie podstawowe 50szt., zamówienie opcjonalne 50szt.
5. ZAWÓR PRZEKAŹNIKOWY 44-12-010-0 JELCZ 325, w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
6. ZAWÓR HAMULCA RĘCZNEGO 4 WYJŚCIA DO JELCZ 325, DŹWIGNIA 0142067, w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
7. REGULATOR CIŚNIENIA 475-304-151-0 JELCZ 325, w ilości 30szt. w tym zamówienie podstawowe 15szt., zamówienie opcjonalne 15szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 3:1. SIŁOWNIK X53.22.00 641 491 0241 JELCZ 325, w ilości 50szt. w tym zamówienie opcjonalne 25szt.
2. REGULATOR SIŁY HAMOWANIA 475-701-0510 JELCZ 325, w ilości 3szt. w tym zamówienie opcjonalne 1szt.
4. KOŃCÓWKI DO ZARABIANIA PRZEWODÓW HAMULCOWYCH FI 8 GWINT M10X1 w ilości 100szt. w tym zamówienie opcjonalne 50szt.
5. ZAWÓR PRZEKAŹNIKOWY 44-12-010-0 JELCZ 325, w ilości 10szt. w tym zamówienie opcjonalne 5szt.
6. ZAWÓR HAMULCA RĘCZNEGO 4 WYJŚCIA DO JELCZ 325, DŹWIGNIA 0142067, w ilości 10szt. w tym zamówienie opcjonalne 5szt.
7. REGULATOR CIŚNIENIA 475-304-151-0 JELCZ 325, w ilości 30szt. w tym zamówienie opcjonalne 15szt.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 4, w niżej wymienionych ilościach:
1. WŁĄCZNIK KLAWISZOWY 0Z223Z0001420C-24V, w ilości 6szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 3szt.
2. KOMPLET TEKALAN FI10 M16X1,5 HN K10H, w ilości 30szt. w tym zamówienie podstawowe 15szt., zamówienie opcjonalne 15szt.
3. KOMPLET TEKALAN FI12 M18X1,5 HN K12H, w ilości 30szt. w tym zamówienie podstawowe 15szt., zamówienie opcjonalne 15szt.
4. PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY (ORING) ROZMIAR (270X3) , w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
5. KOŃCÓWKA AGR-F GZ BSP 3/8" DN 7, w ilości 100szt. w tym zamówienie podstawowe 50szt., zamówienie opcjonalne 50szt.
6. KOŃCÓWKA DKR-F GW BSP 3/8" DN 10, w ilości 100szt. w tym zamówienie podstawowe 50szt., zamówienie opcjonalne 50szt.
7. SMAROWNICZKA PROSTA 10X1, w ilości 1 000szt. w tym zamówienie podstawowe 500szt., zamówienie opcjonalne 500szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 4:1. WŁĄCZNIK KLAWISZOWY 0Z223Z0001420C-24V, w ilości 6szt. w tym zamówienie opcjonalne 3szt.
2. KOMPLET TEKALAN FI10 M16X1,5 HN K10H, w ilości 30szt. w tym zamówienie opcjonalne 15szt.
3. KOMPLET TEKALAN FI12 M18X1,5 HN K12H, w ilości 30szt. w tym zamówienie opcjonalne 15szt.
4. PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY (ORING) ROZMIAR (270X3) , w ilości 10szt. w tym opcjonalne 5szt.
5. KOŃCÓWKA AGR-F GZ BSP 3/8" DN 7, w ilości 100szt. w tym zamówienie opcjonalne 50szt.
6. KOŃCÓWKA DKR-F GW BSP 3/8" DN 10, w ilości 100szt. zamówienie opcjonalne 50szt.
7. SMAROWNICZKA PROSTA 10X1, w ilości 1 000szt. w tym zamówienie opcjonalne 500szt.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 5, w niżej wymienionych ilościach:
1. ZESTAW ADR - WPT Z NARZĘDZIAMI EX. I LAMPAMI, w ilości 10 kpl. w tym zamówienie podstawowe 5 kpl., zamówienie opcjonalne 5 kpl.
2. PAPIER ŚCIERNY WODOODPORNY 230X280-600, w ilości 30szt. w tym zamówienie podstawowe 15szt., zamówienie opcjonalne 15szt.
3. NALEPKA ADR MATERIAŁY SZKODLIWE DLA ŚRODOWISKA 250X250MM, w ilości 1 000szt. w tym zamówienie podstawowe 500szt., zamówienie opcjonalne 500szt.
4. BEZPIECZNIK 25A 630-33-1119-06-01-00, w ilości 100szt. w tym zamówienie podstawowe 50szt., zamówienie opcjonalne 50szt.
5. ZAWÓR DENNY ZRÓWNOWAŻONY 4" 89-00-05/B/F, w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
6. TABLICA WYRÓŻNIAJĄCA POJAZD CIĘŻAROWY, w ilości 20 kpl. w tym zamówienie podstawowe 10 kpl., zamówienie opcjonalne 10 kpl.
7. SWORZEŃ 444-14-118 WIESZAKA, w ilości 40szt. w tym zamówienie podstawowe 20szt., zamówienie opcjonalne 20szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 5:1. ZESTAW ADR - WPT Z NARZĘDZIAMI EX. I LAMPAMI, w ilości 10 kpl. w tym zamówienie opcjonalne 5 kpl.
2. PAPIER ŚCIERNY WODOODPORNY 230X280-600, w ilości 30szt. w tym zamówienie opcjonalne 15szt.
3. NALEPKA ADR MATERIAŁY SZKODLIWE DLA ŚRODOWISKA 250X250MM, w ilości 1 000szt. w tym zamówienie opcjonalne 500szt.
4. BEZPIECZNIK 25A 630-33-1119-06-01-00, w ilości 100szt. w tym zamówienie opcjonalne 50szt.
5. ZAWÓR DENNY ZRÓWNOWAŻONY 4" 89-00-05/B/F, w ilości 10szt. w tym zamówienie opcjonalne 5szt.
6. TABLICA WYRÓŻNIAJĄCA POJAZD CIĘŻAROWY, w ilości 20 kpl. w tym zamówienie opcjonalne 10 kpl.
7. SWORZEŃ 444-14-118 WIESZAKA, w ilości 40szt. w tym zamówienie opcjonalne 20szt.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 6, w niżej wymienionych ilościach:
1. ZAWÓR ODCINAJĄCY 84 10 011 0 w ilości 44szt. w tym zamówienie podstawowe 22szt., zamówienie opcjonalne 22szt.
2. ZAWÓR ODPOWIETRZAJĄCY TYP 402 NW-50 550-33-00-0 w ilości 50szt. w tym zamówienie podstawowe 25szt., zamówienie opcjonalne 25szt.
3. PIÓRO WYCIERACZKI 570.000.04 w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.
4. KLOCKI HAMULCOWE 2992476 w ilości 1 kpl. w tym zamówienie podstawowe 1 kpl., zamówienie opcjonalne 0 kpl.
5. PIERŚCIEŃ SIMMERA A-55X70X8 w ilości 1szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 0szt.
6. PIERŚCIEŃ SIMMERA 130X160X15 PN86964 w ilości 1szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 0szt.
7. KOŃ. WĘŻA HYDR. ½ M22/1,5 MM NA KLUCZ 27 MM w ilości 34szt. w tym zamówienie podstawowe 17szt., zamówienie opcjonalne 17szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 6:1. ZAWÓR ODCINAJĄCY 84 10 011 0 w ilości 44szt. w tym zamówienie opcjonalne 22szt.
2. ZAWÓR ODPOWIETRZAJĄCY TYP 402 NW-50 550-33-00-0 w ilości 50szt. w tym zamówienie opcjonalne 25szt.
3. PIÓRO WYCIERACZKI 570.000.04 w ilości 20szt. w tym zamówienie opcjonalne 10szt.
7. KOŃ. WĘŻA HYDR. ½ M22/1,5 MM NA KLUCZ 27 MM w ilości 34szt. w tym zamówienie opcjonalne 17szt.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 7, w niżej wymienionych ilościach:
1. OSŁONA TŁOKA SIŁ.FI 150 CN-25/CD-10, ŚREDNICA OD STRONY CYLINDRA FI 45, ŚREDNICA OD STRONY TŁOKA FI 16 w ilości 72szt. w tym zamówienie podstawowe 36szt., zamówienie opcjonalne 36szt.
2. WAŁ NAPĘDOWY TYLNY KPL 14.6-29.722.7 w ilości 5szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 2szt.
3. WIESZAK RESORU 431-004-0179 A80-14-57-1 w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.
4. PRĘDKOŚCIOMIERZ 670/301 w ilości 5szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 2szt.
5. DRĄŻEK KIEROWNICZY PODŁUŻNY 315-30-58X2 w ilości 1szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 0szt.
6. USZCZELKA ZŁĄCZA 315.32.72 (uszczelka korka olejowego spustowego z mostu, średnica wewnętrzna fi 24) w ilości 8szt. w tym zamówienie podstawowe 4szt., zamówienie opcjonalne 4szt.
7. BĘBEN HAMULCOWY PRZEDNI nr. kat. A80.45.01.2 w ilości 24szt. w tym zamówienie podstawowe 12szt., zamówienie opcjonalne 12szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 7:1. OSŁONA TŁOKA SIŁ.FI 150 CN-25/CD-10, ŚREDNICA OD STRONY CYLINDRA FI 45, ŚREDNICA OD STRONY TŁOKA FI 16 w ilości 72szt. w tym zamówienie opcjonalne 36szt.
2. WAŁ NAPĘDOWY TYLNY KPL 14.6-29.722.7 w ilości 5szt. w tym zamówienie opcjonalne 2szt.
3. WIESZAK RESORU 431-004-0179 A80-14-57-1 w ilości 20szt. w tym zamówienie opcjonalne 10szt.
4. PRĘDKOŚCIOMIERZ 670/301 w ilości 5szt. w tym zamówienie opcjonalne 2szt.
6. USZCZELKA ZŁĄCZA 315.32.72 (uszczelka korka olejowego spustowego z mostu, średnica wewnętrzna fi 24) w ilości 8szt. w tym zamówienie opcjonalne 4szt.
7. BĘBEN HAMULCOWY PRZEDNI nr. kat. A80.45.01.2 w ilości 24szt. w tym zamówienie opcjonalne 12szt.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 8, w niżej wymienionych ilościach:
1. POKROWIEC OSŁONY SILNIKA 113-13-08X JELCZ 325 w ilości 15szt. w tym zamówienie podstawowe 8szt., zamówienie opcjonalne 7szt.
2. WKŁAD FILTRA ODSTOJNIKA PALIWA POMPY ZASILAJĄCEJ STOSOWANY W JELCZ 315,325,417. SIATKOWY ZGRUBNY WSTĘPNEGO OCZYSZCZANIA 0108025 w ilości 24szt. w tym zamówienie podstawowe 12szt., zamówienie opcjonalne 12szt.
3. MECHANIZM WSPOMAGANIA SPRZĘGŁA JELCZ 325 - PEDAŁ SPRZĘGŁA KPL w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
4. KOŃCÓWKA DRĄŻKA A80-23-22-1 DO DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW JELCZ 325 w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
5. BĘBEN HAMULCOWY 118-34-3341-031 JELCZ 325 w ilości 6szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 3szt.
6. KOŃCÓWKA DRĄŻKA POPRZ. LEWA 631 245 0033, ATESTOWANE, OCECHOWANE w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
7. KOŃCÓWKA DRĄŻKA POPRZ.PRAWA 631-245-0034, ATESTOWANE, OCECHOWANE w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 8:1. POKROWIEC OSŁONY SILNIKA 113-13-08X JELCZ 325 w ilości 15szt. w tym zamówienie opcjonalne 7szt.
2. WKŁAD FILTRA ODSTOJNIKA PALIWA POMPY ZASILAJĄCEJ STOSOWANY W JELCZ 315,325,417. SIATKOWY ZGRUBNY WSTĘPNEGO OCZYSZCZANIA 0108025 w ilości 24szt. w tym zamówienie opcjonalne 12szt.
3. MECHANIZM WSPOMAGANIA SPRZĘGŁA JELCZ 325 - PEDAŁ SPRZĘGŁA KPL w ilości 10szt. w tym zamówienie opcjonalne 5szt.
4. KOŃCÓWKA DRĄŻKA A80-23-22-1 DO DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW JELCZ 325 w ilości 10szt. w tym zamówienie opcjonalne 5szt.
5. BĘBEN HAMULCOWY 118-34-3341-031 JELCZ 325 w ilości 6szt. w tym zamówienie opcjonalne 3szt.
6. KOŃCÓWKA DRĄŻKA POPRZ. LEWA 631 245 0033, ATESTOWANE, OCECHOWANE w ilości 10szt. w tym zamówienie opcjonalne 5szt.
7. KOŃCÓWKA DRĄŻKA POPRZ.PRAWA 631-245-0034, ATESTOWANE, OCECHOWANE w ilości 10szt. w tym zamówienie opcjonalne 5szt.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 9, w niżej wymienionych ilościach:
1. ZAWÓR PRZEKAŹNIKOWY 48-200-100, REGULUJE PRZEPŁYW POWIETRZA I SIŁĘ HAMOWANIA, PRZEZNACZENIE: CP-4, CP-11 PODWOZIA D-46, D-83 w ilości 12szt. w tym zamówienie podstawowe 6szt., zamówienie opcjonalne 6szt.
2. KAMIEŃ SZCZĘKI HAMULCA A80.44.28X1 w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.
3. SPINKA TAPICERSKA CZARNA FI 6 642-23-086 w ilości 1 000szt. w tym zamówienie podstawowe 500szt., zamówienie opcjonalne 500szt.
4. ZAWÓR DENNY DN 100 (B) CND33 w ilości 5szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 2szt.
5. ZESTAW NAPR. ZACISKU HAMULCA 42552622 w ilości 2szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 1szt.
6. PODKŁADKA 411-27-107 w ilości 2szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 1szt.
7. PRZEWÓD ELASTYCZNY 416-53-25 w ilości 1szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 0szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 9:1. ZAWÓR PRZEKAŹNIKOWY 48-200-100, REGULUJE PRZEPŁYW POWIETRZA I SIŁĘ HAMOWANIA, PRZEZNACZENIE: CP-4, CP-11 PODWOZIA D-46, D-83 w ilości 12szt. w tym zamówienie opcjonalne 6szt.
2. KAMIEŃ SZCZĘKI HAMULCA A80.44.28X1 w ilości 20szt. w tym zamówienie opcjonalne 10szt.
3. SPINKA TAPICERSKA CZARNA FI 6 642-23-086 w ilości 1 000szt. w tym zamówienie opcjonalne 500szt.
4. ZAWÓR DENNY DN 100 (B) CND33 w ilości 5szt. w tym zamówienie opcjonalne 2szt.
5. ZESTAW NAPR. ZACISKU HAMULCA 42552622 w ilości 2szt. w tym zamówienie opcjonalne 1szt.
6. PODKŁADKA 411-27-107 w ilości 2szt. w tym zamówienie opcjonalne 1szt.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art.108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
--> odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1, dane
umożliwiające dostęp do tych środków.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022r. poz. 835).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 4 100,00 tysięcy złotych (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100 ), w tym na:Zadanie 1- 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)
Zadanie 2- 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
Zadanie 3- 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
Zadanie 4- 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100)
Zadanie 5- 1 050,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych 00/100
Zadanie 6- 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100)
Zadanie 7- 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
Zadanie 8- 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)
Zadanie 9- 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)
Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ROZDZIAŁ VIII SWZ - Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) i Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz załączniku nr 4 do SWZ (wzór umowy).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 07:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 08:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.