eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaD/165/2024 Dostawa części zamiennych do cystern paliwowych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/165/2024 Dostawa części zamiennych do cystern paliwowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142665904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marsa 110

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-470

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2rblog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa - jednostka budżetowa, podsektor rządowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

D/165/2024 Dostawa części zamiennych do cystern paliwowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-661afdb1-a2d9-4bfc-b281-b5e5929504ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00246478/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 POJAZDY WOJSKOWE I ICH CZĘŚCI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/165/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 193555,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowego i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 1, w niżej wymienionych ilościach:
1. TULEJA AMORTYZATORA PRZEDNIEGO 13002100 Producent: Jelcz Symbol katalogowy: 13 00 21 00 Średnica wewnętrzna: 20mm Średnica zewnętrzna: 56mm Średnica zewnętrzna pod ucho amortyzatora: 32mm Szerokość: 24mm Zastosowanie: oś przednia Przeznaczenie: Jelcz 325 w ilości 50szt. w tym zamówienie podstawowe 25szt., zamówienie opcjonalne 25szt.,
2. RAMIĘ WYCIERAKA 670.000.040, KOŃCÓWKA DO PIÓRA 10 JELCZ 325 w ilości 3szt. w tym zamówienie podstawowe 2szt., zamówienie opcjonalne 1szt.,
3. PIÓRO WYCIERACZKI 570-000-030 JELCZ 325 w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.,
4. OCHRANIACZ DĘTKI 1100X20 w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.,
5. PASEK KLINOWY B1500 w ilości 90szt. w tym zamówienie podstawowe 45szt., zamówienie opcjonalne 45szt.,
6. ŁĄCZNIK GUMOWY ZAWORU PNEUMATYCZNEGO UKŁAD HAMULCOWY KOREKTORA SIŁY HAMOWANIA JELCZ 325, NR KAT. 433.302.002.0 w ilości 24szt. w tym zamówienie podstawowe 12szt., zamówienie opcjonalne 12szt.,
7. KRÓCIEC M22X1.5 Z TAKIM SAMYM GWINTEM PO OBU STRONACH O DŁUGOŚCI 12MM w ilości 100szt. w tym zamówienie podstawowe 50szt., zamówienie opcjonalne 50szt.,
8. MANOWAKUOMETR OBMW1-100 -0,1/+03MPA, DOLNE PODŁĄCZENIE, GWINT M20X1,5 w ilości 12szt. w tym zamówienie podstawowe 6szt., zamówienie opcjonalne 6szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.5.5.) Wartość części: 27622,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 2, w niżej wymienionych ilościach:
1. OSŁONA GUMOWA PRZEGUBU KULISTEGO 431 014 0072 DRĄŻEK KIEROWNICZY JELCZ 325, w ilości 40szt. w tym zamówienie podstawowe 20szt., zamówienie opcjonalne 20szt.,
2. SZYBA PRZEDNIA 113.12.01 JELCZ 325, w ilości 5szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 2szt.,
3. AMORTYZATOR KPL.315-1-41-00, w ilości 25szt. w tym zamówienie podstawowe 13szt., zamówienie opcjonalne 12szt.,
4. WAŁ NAPĘDOWY PRZEDNI KPL. 14.6-23.702.0 JELCZ 325, w ilości 8szt. w tym zamówienie podstawowe 4szt., zamówienie opcjonalne 4szt.,
5. ODMRAŻACZ B-H-039-000-81R JELCZ 325, w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.,
6. ZAWÓR HAMULCA GŁ. KOMPLETNY461.307.006.0, w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.,
7. ZAWÓR ZWROTNY JEDNOKIERUNKOWY HZZ1 nr. kat 434014000, w ilości 40szt. w tym zamówienie podstawowe 20szt., zamówienie opcjonalne 20szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.5.5.) Wartość części: 72428,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 3, w niżej wymienionych ilościach:
1. SIŁOWNIK X53.22.00 641 491 0241 JELCZ 325, w ilości 50szt. w tym zamówienie podstawowe 25szt., zamówienie opcjonalne 25szt.
2. REGULATOR SIŁY HAMOWANIA 475-701-0510 JELCZ 325, w ilości 3szt. w tym zamówienie podstawowe 2szt., zamówienie opcjonalne 1szt.
3. PRZEWÓD HAMULCA FI 8 ELASTYCZNY Z TWORZYWA SZTUCZNEGO, STOSOWANY W UKŁADZIE PNEUMATYCZNYM, TEKALAN PO 50 MB, w ilości 50mb. w tym zamówienie podstawowe 50mb., zamówienie opcjonalne 0mb.
4. KOŃCÓWKI DO ZARABIANIA PRZEWODÓW HAMULCOWYCH FI 8 GWINT M10X1 w ilości 100szt. w tym zamówienie podstawowe 50szt., zamówienie opcjonalne 50szt.
5. ZAWÓR PRZEKAŹNIKOWY 44-12-010-0 JELCZ 325, w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
6. ZAWÓR HAMULCA RĘCZNEGO 4 WYJŚCIA DO JELCZ 325, DŹWIGNIA 0142067, w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
7. REGULATOR CIŚNIENIA 475-304-151-0 JELCZ 325, w ilości 30szt. w tym zamówienie podstawowe 15szt., zamówienie opcjonalne 15szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.5.5.) Wartość części: 71509,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 4, w niżej wymienionych ilościach:
1. WŁĄCZNIK KLAWISZOWY 0Z223Z0001420C-24V, w ilości 6szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 3szt.
2. KOMPLET TEKALAN FI10 M16X1,5 HN K10H, w ilości 30szt. w tym zamówienie podstawowe 15szt., zamówienie opcjonalne 15szt.
3. KOMPLET TEKALAN FI12 M18X1,5 HN K12H, w ilości 30szt. w tym zamówienie podstawowe 15szt., zamówienie opcjonalne 15szt.
4. PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY (ORING) ROZMIAR (270X3) , w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
5. KOŃCÓWKA AGR-F GZ BSP 3/8" DN 7, w ilości 100szt. w tym zamówienie podstawowe 50szt., zamówienie opcjonalne 50szt.
6. KOŃCÓWKA DKR-F GW BSP 3/8" DN 10, w ilości 100szt. w tym zamówienie podstawowe 50szt., zamówienie opcjonalne 50szt.
7. SMAROWNICZKA PROSTA 10X1, w ilości 1 000szt. w tym zamówienie podstawowe 500szt., zamówienie opcjonalne 500szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.5.5.) Wartość części: 10184,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 5, w niżej wymienionych ilościach:
1. ZESTAW ADR - WPT Z NARZĘDZIAMI EX. I LAMPAMI, w ilości 10 kpl. w tym zamówienie podstawowe 5 kpl., zamówienie opcjonalne 5 kpl.
2. PAPIER ŚCIERNY WODOODPORNY 230X280-600, w ilości 30szt. w tym zamówienie podstawowe 15szt., zamówienie opcjonalne 15szt.
3. NALEPKA ADR MATERIAŁY SZKODLIWE DLA ŚRODOWISKA 250X250MM, w ilości 1 000szt. w tym zamówienie podstawowe 500szt., zamówienie opcjonalne 500szt.
4. BEZPIECZNIK 25A 630-33-1119-06-01-00, w ilości 100szt. w tym zamówienie podstawowe 50szt., zamówienie opcjonalne 50szt.
5. ZAWÓR DENNY ZRÓWNOWAŻONY 4" 89-00-05/B/F, w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
6. TABLICA WYRÓŻNIAJĄCA POJAZD CIĘŻAROWY, w ilości 20 kpl. w tym zamówienie podstawowe 10 kpl., zamówienie opcjonalne 10 kpl.
7. SWORZEŃ 444-14-118 WIESZAKA, w ilości 40szt. w tym zamówienie podstawowe 20szt., zamówienie opcjonalne 20szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.5.5.) Wartość części: 129223,06 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 6, w niżej wymienionych ilościach:
1. ZAWÓR ODCINAJĄCY 84 10 011 0 w ilości 44szt. w tym zamówienie podstawowe 22szt., zamówienie opcjonalne 22szt.
2. ZAWÓR ODPOWIETRZAJĄCY TYP 402 NW-50 550-33-00-0 w ilości 50szt. w tym zamówienie podstawowe 25szt., zamówienie opcjonalne 25szt.
3. PIÓRO WYCIERACZKI 570.000.04 w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.
4. KLOCKI HAMULCOWE 2992476 w ilości 1 kpl. w tym zamówienie podstawowe 1 kpl., zamówienie opcjonalne 0 kpl.
5. PIERŚCIEŃ SIMMERA A-55X70X8 w ilości 1szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 0szt.
6. PIERŚCIEŃ SIMMERA 130X160X15 PN86964 w ilości 1szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 0szt.
7. KOŃ. WĘŻA HYDR. ½ M22/1,5 MM NA KLUCZ 27 MM w ilości 34szt. w tym zamówienie podstawowe 17szt., zamówienie opcjonalne 17szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.5.5.) Wartość części: 69574,22 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 7, w niżej wymienionych ilościach:
1. OSŁONA TŁOKA SIŁ.FI 150 CN-25/CD-10, ŚREDNICA OD STRONY CYLINDRA FI 45, ŚREDNICA OD STRONY TŁOKA FI 16 w ilości 72szt. w tym zamówienie podstawowe 36szt., zamówienie opcjonalne 36szt.
2. WAŁ NAPĘDOWY TYLNY KPL 14.6-29.722.7 w ilości 5szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 2szt.
3. WIESZAK RESORU 431-004-0179 A80-14-57-1 w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.
4. PRĘDKOŚCIOMIERZ 670/301 w ilości 5szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 2szt.
5. DRĄŻEK KIEROWNICZY PODŁUŻNY 315-30-58X2 w ilości 1szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 0szt.
6. USZCZELKA ZŁĄCZA 315.32.72 (uszczelka korka olejowego spustowego z mostu, średnica wewnętrzna fi 24) w ilości 8szt. w tym zamówienie podstawowe 4szt., zamówienie opcjonalne 4szt.
7. BĘBEN HAMULCOWY PRZEDNI nr. kat. A80.45.01.2 w ilości 24szt. w tym zamówienie podstawowe 12szt., zamówienie opcjonalne 12szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.5.5.) Wartość części: 75026,86 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 8, w niżej wymienionych ilościach:
1. POKROWIEC OSŁONY SILNIKA 113-13-08X JELCZ 325 w ilości 15szt. w tym zamówienie podstawowe 8szt., zamówienie opcjonalne 7szt.
2. WKŁAD FILTRA ODSTOJNIKA PALIWA POMPY ZASILAJĄCEJ STOSOWANY W JELCZ 315,325,417. SIATKOWY ZGRUBNY WSTĘPNEGO OCZYSZCZANIA 0108025 w ilości 24szt. w tym zamówienie podstawowe 12szt., zamówienie opcjonalne 12szt.
3. MECHANIZM WSPOMAGANIA SPRZĘGŁA JELCZ 325 - PEDAŁ SPRZĘGŁA KPL w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
4. KOŃCÓWKA DRĄŻKA A80-23-22-1 DO DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW JELCZ 325 w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
5. BĘBEN HAMULCOWY 118-34-3341-031 JELCZ 325 w ilości 6szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 3szt.
6. KOŃCÓWKA DRĄŻKA POPRZ. LEWA 631 245 0033, ATESTOWANE, OCECHOWANE w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.
7. KOŃCÓWKA DRĄŻKA POPRZ.PRAWA 631-245-0034, ATESTOWANE, OCECHOWANE w ilości 10szt. w tym zamówienie podstawowe 5szt., zamówienie opcjonalne 5szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.5.5.) Wartość części: 59704,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawę części zamiennych do cystern paliwowych dla zamówienia podstawowe i opcjonalnego, w zakresie zadania nr 9, w niżej wymienionych ilościach:
1. ZAWÓR PRZEKAŹNIKOWY 48-200-100, REGULUJE PRZEPŁYW POWIETRZA I SIŁĘ HAMOWANIA, PRZEZNACZENIE: CP-4, CP-11 PODWOZIA D-46, D-83 w ilości 12szt. w tym zamówienie podstawowe 6szt., zamówienie opcjonalne 6szt.
2. KAMIEŃ SZCZĘKI HAMULCA A80.44.28X1 w ilości 20szt. w tym zamówienie podstawowe 10szt., zamówienie opcjonalne 10szt.
3. SPINKA TAPICERSKA CZARNA FI 6 642-23-086 w ilości 1 000szt. w tym zamówienie podstawowe 500szt., zamówienie opcjonalne 500szt.
4. ZAWÓR DENNY DN 100 (B) CND33 w ilości 5szt. w tym zamówienie podstawowe 3szt., zamówienie opcjonalne 2szt.
5. ZESTAW NAPR. ZACISKU HAMULCA 42552622 w ilości 2szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 1szt.
6. PODKŁADKA 411-27-107 w ilości 2szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 1szt.
7. PRZEWÓD ELASTYCZNY 416-53-25 w ilości 1szt. w tym zamówienie podstawowe 1szt., zamówienie opcjonalne 0szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.5.5.) Wartość części: 29913,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51598,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51598,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51598,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELDA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 984-02-09-913

7.3.3) Ulica: Jasna

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51598,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 984-02-09-913

7.3.3) Ulica: Jasna 1

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101229,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101229,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101229,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 984-02-09-913

7.3.3) Ulica: Jasna

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101229,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27197,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27179,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27197,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej ofert

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27197,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27197,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27197,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 984-02-09-913

7.3.3) Ulica: Jasna

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27197,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja zamówienia podstawowego powinna zakończyć się w 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 29.11.2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.