Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja fortepianu A. Förstera z pałacu Higersbergów z Gostynina, 1922r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Mazowieckie w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tumska 8
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumplock.bip.org.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Upowszechnianie kultury, sztuki i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja fortepianu A. Förstera z pałacu Higersbergów z Gostynina, 1922r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eed2415-02d8-4b60-8cad-3e08714e5ef7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00174679/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Konserwacja fortepianu a. Forstera z pałacu Higersbergerów z Gostynina, 1922 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W prowadzonym wcześniej postępowaniu w trybie art. 275 pkt.1 ustawy Pzp nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1eed2415-02d8-4b60-8cad-3e08714e5ef7
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271/8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40650,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja fortepianu A. Förstera z pałacu Higersbergów z Gostynina, 1922r.
Fortepian marki August Förster nr fabryczny 47180
Opis historyczny
Wyżej wymieniony fortepian został zbudowany w grudniu 1921 roku w Niemczech w miejscowości Lobau jako instrument do gry koncertowej. Posiada mechanikę (tzw. angielską z podwójną repetycją) umożliwiającą szybką grę ograniczoną możliwościami pianisty. Jako sprawdzona marka do dzisiaj jest ceniony na estradach Europy i świata. Czasy, w których powstała i trwa firma Augusta Förstera obfitowały w konkurencje zobowiązujące do współzawodnictwa w dbałości o jakość wykonawczą. W 1921 roku – roku powstania w/w egzemplarza Firma ta miała ponad 40 lat tradycji i wykonane ponad 45 tysięcy egzemplarzy a roczną produkcję ponad 1 tys. sztuk.
Stan techniczny – wymagania stolarsko – instrumentarskie.
a) mocowanie nóg fortepianu
b) naprawa liry pedałowej
c) wykonanie i montaż zawiasów nakrywy klawiatury
d) montaż oryginalnych części nóg fortepianu
e) montaż podpory skrzydła
f) wykonanie uzupełnień w obudowie
g) demontaż resztek forniru (palisander)
h) politurowanie całości elementów drewnianych
i) demontaż ramy i odnowienie całości płyty rezonansowej
j) wymiana wszystkich strun wiolinowych i basowych
k) wymiana kołków stroikowych
l) uzupełnienie klawiatury kością słoniową
ł) wymiana kompletu główek młotków
m) wymiana tłumików
n) wymiana filców podklawiaturowych
o) regulacja repetycji w całym zakresie klawiatury
p) strojenie generalne do kamertonu na a = 440Hz
r) intonacja główek młotków
4.5.3.) Główny kod CPV: 92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwester Kowalczyk Naprawa Pianin i Fortepianów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181597050
7.3.4) Miejscowość: Piotrów 174, 62-812 Blizanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYLWESTER KOWALCZYK NAPRAWA PIANIN I FORTEPIANÓW
jakie przetargi wygrała firma
SYLWESTER KOWALCZYK NAPRAWA PIANIN I FORTEPIANÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- "Dostawa pozostałych artykułów żywnościowych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2025 roku"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2025 roku.
- Dostawa fortepianu i pianin wraz z akcesoriami na potrzeby PSM I i II st. im. Karola Szymanowskiego w Płocku
- Zapewnienie dozoru mienia i usługi parkingowej na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie oraz monitorowanie systemu alarmowego na terenie działania Bazy nr 1 w Sikorzu w 2025 roku
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej w 2025 roku
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.